Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סוף סוף יש אוטו חדש בלי עין רעה טפו טפו טפו קטן ומהיר

 

שומעים פשוט מעולה !! הרבה יותר טוב מהטויוטה קורולה שנת 98 האקוסטיקה שם על הפנים.וגם זה רכב קטן אז איכשהו זה שונה לפי דעתי

 

ההתקנה הלכה 3 ימים :shock: למה ? כי פעמיים באתי לרוני ב 4 בצהריים ו ב5 לא רואים מושכים עד 6 וחצי 7 גג וזהו וגם האוטו הזה קטן ועד שרוני העביר את כל החוטים אלוהים היה צריך לפרק את המושב הקדמי בשביל להעביר 3 RCA :oops: ועוד היו בעיות עם הקודנית עד שרוני מצא את הפיוז השרוף..ועוד היה צריך לעשות הגבהה לרמקולים בקיצור הרבה זמן שרוף

 

היום סוף סוף באתי ב 11 כמו בנאדם וסיימנו אני סה"כ מרוצה עד השמיים ומעבר לזה הכל נקי ויפה לא רואים שום חוטים

 

קצת תמונות סליחה על האיכות זה מהפלאפון יותר מאוחר אני יצלם את הבאגז תוכלו לראות את המגברים

 

027ch1.jpg

 

 

032dc8.jpg

 

 

 

033nd8.jpg

 

 

 

035om0.jpg

 

רוני תודה רבה 8)8)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

קודם כל תתחדש, אתה בחרת מתקין אמין עם ידיים טובות.



 

המגברים אחלה, מה הם שאר רכיבי המערכת?

 

תהנה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

עבודה יפה ומקצועית.

אפשר בבקשה לדעת בפרטי מה המחיר שהוא לקח ממך על העבודה בלבד?!

Fiat Bravo 1.6 Sx 16V

<---------------------

פורסם

תודה רבה לכולם =] כן אני מצטער בקשר לתמונות החשוכות צילמתי את זה בערך ב 6 ושכחתי לעשות מצב לילה טיפש שכמותי =]

וגם ככה המצלמה לא משו בפלאפון אני יצלם עוד מעט עם מצלמה נורמלית

 

שאר הרכיבים כתובים בחתימה שלי אבל אם אתם רוצים שאני יכתוב אז בבקשה :

 

הד יוניט : פיוניר דולפינים מלפני 5-6 שנים בקרוב יוחלף או לאלפיין 9887 או פיוניר 880 או קלריון עדיין לא סגור על עצמי

 

קומפוננטים : FOCAL V1 שש וחצי אינ'ץ בקרוב נעבור לבי-אמפ כאשר נשדרג את ה HU בעתיד הרחוק יותר אני מתכוון לקנות קומפוננט של לגטייה עם הטוייטר של PRO L1

 

סאב : HAVOC 15 עוד לא הכנסתי אותו לרכב עוד מעט נראה כמה מקום הוא תופס לי ואולי נשנה לו את התיבה ליותר קטנה כי צריך מקום בבאגז'

 

מגברים : מונו של SUNDOWN 1000 RMS

מגבר 4 ערוצים של JL AUDIO 300/4

 

וגם יש איזה 6X9 של פיוניר שקיבלתי עם האוטו אבל לא חיברתי למגבר חבל לי סתם לבזבז את היציאות האלו על הרמקולים ככה אני שומע את הרב מקדימה אז עוד מעט נעשה בי-אמפ שיהיה מקום לטוויטרים

 

כרגע אני בלי אטימה ושומעים מעולה אני מאוד מבסוט מעניין מה יהיה כאשר אני יאטום =]

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

תתחדש ותהנה, ופעם הבאה לא לתת למתקין שלש פעמים כל פעם שעה.. צריך רצף.:-D

 

theglider, הקרוס כמו שאני רואה מורכב על ומחוץ לניילון הפנימי, מה שאומר שאם וכאשר נכנסים מים לדלת דרך גומי החלון, הם נשארים מאחורי הניילון הזה.

 

לגבי התמונות +1 ליוסי. מה זה?:wink:

 

מצוין שאתה לא מתפתה לחבר את זוג הערוצים הפנוי ל6X9, ובקשר לHU, אני יותר מממליץ לך ללכת על 9887.

 

בקרוב ביאמפינג ואיטום.. מעולה!

 

 

 

 

נ.ב.

אולי מישהו ראה את הסאנדאון, נדלק לו הפיוז והחשיך לנו את המסך..:lol:

פורסם

תתחדש אלק ,

 

תסבירו לילד בבקשה לא להשתמש בלאודנס - פלייז !

 

הלכו לי שתי אצבעות מההתקנה 1 חתך מסכין יפני משהו עמוק כזה

2 חתך מפלסטיקה שגירדה לי את כל האצבע !

למה בחושך למה ?? :]

 

שורה תחתונה - אלק תתחדש שוב הקומפוננט נשמע הרבה יותר טוב מאשר בקורולה .

 

רכיביו הם :

רדיו - פיוניר 7450 גוסס מת .

מגבר 1 - JL 300\4

מגבר 2 - SAE1000D

קומפוננט - FOCAL V1 165

סאב - HAVOC15

פורסם

תתחדש..

 

תהנה מהמערכת, בטוח ששומעים טוב אבל....

אחרי שתקנה את ה9887 (ההמלצה שלי) תשמע הרבה יותר טוב.

 

רוני כל הכבוד על הסבלנות וההקרבה (חחח :-P)

 

ומקווה לשמוע את המערכת במפגש הבא...

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

כן באמת נחתך כמה פעמים מסכן =\ לא נעים בכלל חתכים קטנים אבל אחרי זה הכי שורפים ולרוני באמת יש המון סבלנות אין דברים כאלו :-)

 

כמה שהפיוניר הזה גוסס מת וכבר כמעט כולו בקבר הוא עדיין משרת אותי :oops: אבל באמת אי אפשר ככה לנסוע יותר צריך להחזיק בכל הכוח את האפנל שתיהיה תצוגה דברים כאלו עוד לא ראיתם חברה

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

התקנה יפה ונקיה למרות שקשה לראות בתמונות משהו

תחליף את הרדיו דיסק ומהר מניסיון שלי עם כזה הוא לא נשמע הכי טוב בעולם

בלשון המעטה

פורסם

roni_n, בתור בעלים ל7200, אתה ממליץ על 9887, וזה לא מפתיע אותי. גם dannyg, בעליו של 7200 ממליץ על 9887..:-D

 

וגם אני הייתי בוחר ב9887, כשמולו 7200. אבל בכל זאת אשמח לדעת מהם נקודות התורפה שבו מבחינתך, שהיית מעדיף את ה9887 במקומו.

פורסם

אבל בכל זאת אשמח לדעת מהם נקודות התורפה שבו מבחינתך, שהיית מעדיף את ה9887 במקומו.

כנראה שהוא לא רואה .

 

 

נ.ב.

לא מבין מה ההתלהבות מההתקנה.

 

1.הקרוס-אובר בדלת חשוף לרטיבות,

(צביקה- גם אם המים לא נוזלים עליו באופן ישיר)

2.שימוש בחיווט המקורי של הרכב- ממש לא הופך התקנה לאיכותית,

נהפוך הוא, הארכת חוט מהמגבר עד לר"ד ,משם חיווט של יונדאי גטס,

אח"כ בדלת - מחיווט יונדאי כמובן שרואים בתמונה עוד הארכת חוט לקרוס,

ומשם לרכיבים.

 

עבודה קשה כן, עבודה איכותית לא.

ZZR

פורסם
כן באמת נחתך כמה פעמים מסכן =\ לא נעים בכלל חתכים קטנים אבל אחרי זה הכי שורפים ולרוני באמת יש המון סבלנות אין דברים כאלו :-)

 

כמה שהפיוניר הזה גוסס מת וכבר כמעט כולו בקבר הוא עדיין משרת אותי :oops: אבל באמת אי אפשר ככה לנסוע יותר צריך להחזיק בכל הכוח את האפנל שתיהיה תצוגה דברים כאלו עוד לא ראיתם חברה

קודם כל תתחדש והרדיו הזה כמה שיותר מהר לסל וחסל

ולרוני מגיע לך שניחתכת :-( לך יש הרבה סבלנות ולי מה איתי אני :-)

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...