Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי רכב מסוג פורד אסקורט 89 קופה הייבוא אישי של פעם!

נפח 1400....

קיימים שיפורים לרכב הזה?

מה אפשר לעשות ואיפה באזור המרכז והשרון?

 

אין הרבה מכוניות כמו שלי ורציתי להשקיע בה קצת מה אתם ממליצים...וכבר מבכינה מכנית היא חדשה!

אבל המנוע חלש. והציעו לי מנוע מייבוא 1800 ידני 4500 שח עם התקנה ואחריות ושינוי ברישיון מה אתם אומרים.

 

דרך אגב ראיתי פורד אסקורט כמו שלי ביד 2 למכירה בצבע פנינה עם טורבו ורשום שיש לה מנוע של אר אס טורבו איך זה אפשרי?

 

תודה רבה לכל מי שיכול לעזור...

 

3 נקודות אינו סימן פיסוק מקובל, אנא הפסק את השימוש בו שלא לצורך!

אוטוביאנקי 1979

(חלום שהתגשם)

פורסם
הציעו לי מנוע מייבוא 1800 ידני 4500 שח עם התקנה ואחריות ושינוי ברישיון מה אתם אומרים?

 

דרך אגב ראיתי פורד אסקורט כמו שלי ביד 2 למכירה בצבע פנינה עם טורבו ורשום שיש לה מנוע של אר אס טורבו איך זה אפשרי?

 

בקשר למנוע, אם מי שהציע לך את זה היה רציני, תעשה את זה ומהר, לפני שהוא יתחרט!

 

בקשר ל RS טורבו. זה אפשרי כי היא RS טורבו מקורית וככה היא הגיע מהחברה, הייתה בעבר בבעלות של אחד המנהלים כאן והיא עומדת כיום למכירה.

יופי של אוטו!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הייתה בעבר בבעלות של אחד המנהלים כאן והיא עומדת כיום למכירה.

 

יש לו מגוון שירותים ומוצרים, החל מליווי באזור חדרה, ועד חלפים בגדרה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=205258

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אם אתה אומר שהיא מגיעה מקורית אר אס טורבו מהחברה איך שלי לא הגיעה?

 

ושאלתי ומנוע אר אס לא יושב באוטו שלי הוא אמר לי...

הוא אמר לי מנוע מייבוא של פורד אמריקאית 1800...

 

שלוש נקודות אינן סימן פיסוק מקובל אצלנו, נא להפסיק את השימוש בו!

אוטוביאנקי 1979

(חלום שהתגשם)

פורסם

תגיד לי, אתה רציני?

יש איביזה FR טורבו ויש איביזה 1600 אוטומטית.

יש גולף GTI ויש גולף 1600 אוטומטית.

יש אסקורט RS טורבו ויש אסקורט 1400.

ברור?

 

מנוע RS בהחלט יכנס אצלך אבל זה לא יהיה סיפור זול (תכין איזה 20-25K ש"ח) ולא תוכל לאשר את המנוע.

שים את ה 1800 ב 4500 ש"ח וסע לשלום.

ההבדל יהיה מהותי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

איזה דגם מנוע 1.8 זה ?

 

"CVH" או "זיטק" ?

 

ה "CVH" הוא מנוע כמו ה 1.6 אך יש לעשות שינויים בשביל להתאימו . זה ממש לא אחד לאחד .

 

ה"זיטק" הוא מנוע שונה לגמרי .

 

 

רוצה שיפור כוח ? חפש מנוע של XR3I עם ההזרקה ואתה סוגר סיפור בפחות מ 7 אלף כולל עבודה . אנחנו מדברים על 105 או 115 כ"ס , לא זוכר בדיוק .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

כבר הבאתי תקציר של ההבדלים בין CVH לזטק .

The Zetec was based on a strengthened CVH, with several key improvements - the most notable being the 16 valve head and twin cams. Improvements to the bottom end included a fully counterbalanced crank, larger capacity oil pump and on the 1.8 130ps and 2.0 models, oil jet sprays to provide under-piston cooling. There are three series' of Zetecs, not counting the newer small capacity 1.25, 1.4, 1.6 and 1.7 Yamaha co-produced Zetec-SE units: "

פורסם

שלום שאלתי אותו איזה מנוע אז ככה התברר לי שהמנוע מיובא אבל לא חדש.במצב מצויין עם התחייבות

 

הוא אמר שזה יש על פורד אמריקאית אריקה ספורט משהו כזה ,הוא אמר לי הוא הופך לי את המנוע ל160 כוח סוס.

 

הגיוני?

 

והוא אמר לי שהוא יסדר לי את כל עניין הרישיונות.

 

שווה ב4500 אלף שקל כולל עבודה.

אוטוביאנקי 1979

(חלום שהתגשם)

פורסם

רק אני מריח קו-מ-בי-נ-ה (קול של רפי גינת).

נשמע מפתה מאוד מבחינת המחיר.

בדוק לעומק.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הוא אמר שזה יש על פורד אמריקאית אריקה ספורט משהו כזה

 

בדוק בבקשה אם האריקות הגיעו לארה"ב ואז תקבל רמז על אריקה ספורט אמריקאית .

 

עזוב , אתה בעייתי , אני אגלה לך כבר .

 

אסקורטים מהדור שלך לא הגיעו לארה"ב . דבר ראשון .

 

דבר שני , 160 כ"ס ? ב-ס-ד-ר...

 

צא הסרט , חפש לך מנוע XR3I ותהנה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

×
×
  • תוכן חדש...