Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ| אני מעוניין בקניית פג'ו 106 / 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

הרכב שלי למכירה, שברולט קורסיקה, אני מוכר אותו משום שאני מתגייס בקרוב ואני לא מעוניין שהוא ירקב בחניה.

חשבתי לקנות רכב קטן ידני וחסכוני שישרת אותי כשאר אגיע הביתה.

הייתי בכיוון של סיאט איביזה 94 ידנית קופה, אבל היום ראיתי בכביש פג'ו 306 שמשכה את עיניי,

רציתי לשאול , נניח שאני אקנה רכב שהוא במצב סביר, אין תקלות מיוחדות, אלא רק תקלות "שווא" שאני אקבל בבדיקה

אבל סה"כ מנוע גיר ושלדה תקינים

אני אקנה את הרכב עם ק"מ סביר, נניח באזור ה 150 אלף ק"מ גם תלוי בשנה, אבל אני מחפש באזור של שנת 95+/-

רציתי לשאול מבחינת אמינות ותחזוקה מי מבין שני הרכבים יצרוך פחות תחזוקה,

306 או 106 , או שאין ממש הבדל.

החלפים יקרים? אחזקה יקרה? חייל עם משכורת של אולי 2500 ש"ח בחודש יוכל להחזיק רכב כזה? (ביטוחים על אבא)

פורסם

ההבדל באחזקת שני הרכבים לא גדול במיוחד. ה306 תצרוך קצת יותר דלק אבל אני לא חושב שזה מה שצריך להטריד אותך.

 

אתה מניח שתמצא 106 או 306 במצב תקין לחלוטין ללא שום צורך ביישור קו ועם קילומטראז' נמוך שזה יפה ונחמד, אבל אף אחד לא מבטיח לך שזה מה שיקרה בפועל. הפתעות יש תמיד. תכין את עצמך לתיקונים לא צפויים, במיוחד שמדובר ברכבים שנוסעים כבר 12-13 שנים על הכביש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הבנתי,

אז פחות או יותר מדובר באותו רכב,

רציתי לשאול מנועי ה 1400 על 106 / 306 הם "עייפים"?

כי תאמת אני אוהב גם להרגיש קצת מהירות, כוח, ולא להגיד תודה שהרכב מגיע ל 100.

ראיתי שיש גם מנועי 1600, הם מומלצים יותר?

פורסם

לעניות דעתי, ה-306 זאת הגרסא המשפחתית של ה-106, גדולה יותר ומפוארת יותר.

לגבי דגמי ה-306, בעיניי עדיף מנוע ה-1.6 בעל ה-90 סוסים, ה-1.4 מרגיש קצת עצל, במיוחד מהשנתונים הנ"ל.

 

אתה קצת סותר את עצמך, מצד אחד רכב חסכוני ואמין ומצד שני אתה מחפש כוח. אם יוכלו לממן לך ביטוחים\טסטים קח בחשבון הוצאה חודשית של כ-1000 שקל (במידה ואתה לא נוסע הרבה) כולל אחזקה שוטפת של הרכב. לרבות הוצאות לא צפויות ישנן גם הוצאות כן צפויות לא זולות, כגון צמיגים, מצברים, קלאצ' וכד'.. - שמסתכמים באלפי שקלים.

 

המלצתי אלייך היא ה-106 הקומפקטית, ישנם מנועי 1.1 שקצת חלשים אבל מאוד חסכוניים וכמובן ה-1.4 שמרגישים די נמרצים.

 

אגב - מה רע בפיאסטה? ישנה גם אפשרות לבדוק את ה-205, שהמחירון שלה נמוך יותר ותוכל לעלות בכמה שנתונים?

 

בהצלחה...

פורסם

אני יגיד לך מה, יש לי קצת בעיה חמורה בקשר למראה של הרכב,

למשל ה 205 - משהו שאני לא יהיה מוכן להסתכל עליו =\

אממ פיאסטה שמעתי אוטו לא רע, הבעיה שלי זה שאין לי מושג מבחינת הכוח שלו, מנוע 1300 נשמע קצת עגלה.

בכל מקרה ביטוחים זה לא עליי.

ללא ביטוחים תהיה לי הוצאה חודשית של 1000 שקל על הרכב? :x

פורסם

אף אחד לא יכול להגיד לך בוודאות כמה זה יעלה לך. 1000 ש"ח הוא סכום שנשמע לי סביר לאחזקה חודשית ממוצעת לאורך זמן, כשהדגש הוא לאורך זמן, לרכב שלא נוסע הרבה והוצאות הדלק שלו זניחות.

אם אתה לא משלם על הביטוחים אתה יכול להוריד מהחשבון שלך כ3000 ש"ח בשנה, שהם 250 ש"ח בחודש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מקסי, אני מעריך שמדובר ברכב ראשון בשבילך, הגיוני שאתה מחפש אמינות, נוחות, חיסכון, יופי וכוח ולא "להגיד תודה שהרכב מגיע ל-100", תבחר את הנתון שהכי חשוב לך וככה יהיה יותר פשוט לכולנו :-)

 

לסיכומו של עניין, הפיאסטה 1.3 לא רכב מרוצים, אבל יתן לך חיסכון בדלק וראש שקט (הכל יחסי כמובן).

המלצה שלי - תקנה רכב חסכוני ואמין שיעשה את העבודה, ככה גם תוכל לחסוך מעט, ואחרי השחרור תוכל לחשוב לכיוונים אחרים.

 

שבוע טוב..

פורסם

תאמת לא רכב ראשון :x

יש לי ברשותי שברולט קורסיקה שנת 94, מנוע V6 עם 3100 סמ"ק

לאחר מכירת הרכב שלי אני מתכוון לקנות רכב קטן וחזק.

כמו כן שלא יפרק לי את הצורה בתחנות דלק.

 

אין לי בעיה אפילו עם צריכה קצת מעל הממוצע, אבל חשוב לי כוח ואמינות.

 

עוד על הפרק עלתה המאזדה 323F שלמרות שיש אותה הרבה בדיבורים וחיפושים פה

לא מצאתי ממש מידע מדויק על הרכב, ועל הדרך, כמה כ"ס יש לה? ונגיד אני ארכוש אחת שנת 92

יש הבדל בין הדגמים מ 92 עד 95-96 ? או שזה אותה מכונית רק שנתון ישן יותר

פורסם
הבנתי,

אז פחות או יותר מדובר באותו רכב,

רציתי לשאול מנועי ה 1400 על 106 / 306 הם "עייפים"?

כי תאמת אני אוהב גם להרגיש קצת מהירות, כוח, ולא להגיד תודה שהרכב מגיע ל 100.

ראיתי שיש גם מנועי 1600, הם מומלצים יותר?

 

106 ו-306 זה לא אותו רכב !

 

יש שתי מידות גודל ביניהן (205/206 נכנסות באמצע). 106 היא מיני, 306 היא קומפקטית.

1400 על שתיהם מספק, לא יותר.

גם ה-1600 לא מפרק הונדות ברמזור, אבל אפשר בקלות לשייט איתו בסביבות 110-120, ונשאר עוד הרבה ספייר (מלווה ברעש גבוה).

 

אם הרכב לא מסיע אנשים - 106 עדיפה. יותר כיפית, יותר קטנה (חניות לדוג'), יותר קלה, יותר חסכונית קצת. אם ההורים או חברים מצטרפים אליך לעיתים קרובות - 306. אוטו שאפשר להסתדר עימו בתור משפחתית (בטח בדגם עם בגאז').

 

חלקים רבים משותפים לשתיהן.

×
×
  • תוכן חדש...