Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברשותי שברולט קורסיקה מודל 94, הרכב אוטומט, מנוע V6 עם 3100 סמ"ק

אני יד 2, הרכב עבר 130,000 ק"מ וברשותנו כבר 7 שנים.

הרכב הועמד למכירה כבר חודש וקיבלתי מספר הצעות.

דיבר איתי בחור שרוצה לקנות את הרכב, הוא מוכן לשלם 8 אלף שקל.

ברכב יש 4 חלונות חשמל, הגה כוח, אזעקה, קודנית, מצבר וסטרטר חדשים עם אחריות לעוד 10 חודשים

מזגן, מערכת רדיו דיסק (ללא סאבים וכו'), עשה סיכה לפני חודשיים, פלאפון SPIRT של סלקום (עצמו לבד עולה 1100 ש"ח)

 

בקיצור הרכב לא "סתם" , יש בו השקעה.

המחירוני רכב היו שונים, המחירים שראיתי במחירוני רכב נעו בין 13-15 אלף ש"ח.

המחיר שאני מתכנן למכור את הרכב הינו נמוך מידי?

אני פשוט לא מצליח למצוא את שנתי, אולי אני עושה טעות =\

 

אשמח לקבל פה חוות דעת על המכירה של הרכב! תודה

פורסם

זה מצב השוק של הרכב,אבל תמיד יהיה את זה שיסתכל פחות על השוק ויתייחס יותר למה שטוב לו.

 

הרכב שלך נשמע טוב, לא צריך לקפוץ ולמהר למכור ב8 אלף שקל רכב במצב כמו שאתה מתאר.

פורסם

אני יודע,

הבעיה שבקרוב אני מתגייס, ואני לא רוצה שהרכב יאכל ע"י השמש וישב סתם כל הזמן בחניה.

לכן אני נאלץ למכור אותו ולהרגיש הפסד =\.

עם כל הכבוד לשוק, לא הצלחתי למצוא רכב אחד ביד 2 לדוגמא, שנותן נתונים כאלה ומחיר כזה =\

וגם אם היה משהו בסגנון הרי הוא היה מעל ה 10 אלף ש"ח.

 

בכל אופן אשמח לכל חוות דעת מכולם!

פורסם

מניסיוני - זה שאתה מתגייס זה לא סוף העולם!

בשביל לתת לך פרספקטיבה טובה, כחודשיים אחרי שהתגייסתי קניתי אופנוע ולאחר כחצי שנה מכרתי אותו (כי נסעתי כאילו אני סופרמן) תקופה מסויימת נסעתי באוטובוסים ושנה לאחר מכן קניתי את הסיאט שלי, את שני כלי הרכב קניתי מכספי האישי שהרווחתי בעבודה תוך כדי השירות הצבאי שלי(ועדיין בצבא לעוד שלושה חודשים).

 

מה שאני אומר זה שצבא זה לא סוף העולם זו רק הפסקה קטנה ממנו ועדיין אפשר להתקדם! למכור רכב זאת לא בעיה בכלל! תוכל לקנות כיסוי לרכב ולחכות שמישהו יתן לך את ההשקעה שלך על הרכב או לפחות מחיר טוב יותר(כי לפי מה שהבנתי אתה לא מרוצה מהמחיר שאתה עומד למכור).

מי שרציני גם יחכה לך שתצא לסופ"ש כדי לקנות את הרכב.

מחירונים מבחינת הרבה אנשים זה לא יותר ממדד על מנת להגיע לעמק השווה בעת הרכישה/מכירה, תוכל לראות זה לאחר חיפוש קצרצר בפורום.

 

אני ממליץ לך לחכות קצת ואם תראה שלא הולך תוכל להתפשר על 8000ש"ח.

מאידך אם אתה מחסיר שינה ואתה מאמין שכמה אלפים לא יהרגו אותך אז תמכור, העיקר שתהיה שלם עם ההחלטה.

 

זוהי אך ורק חוות דעתי ומה שכתבתי הינו בגדר המלצה בלבד וכל החלטה שתיקח נתונה לשיקול דעתך בלבד.

שודד בנקים בפוטנציה8)

×
×
  • תוכן חדש...