Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני בדרכי לרכישת רכב מסוג סיאט איביזה.

בשכונה שלי יש בחור שמוכר אחת דגם CLXI עם 3 דלתות, מנוע 1600 של פולקסווגן ידנית.

הרכב שנת 94, הוא יד 3.

הלכתי לבחור לבחון את הרכב, אני לא מבין גדול ולכן אני זקוק ליעוץ.

הרכב יעבור בדיקה במכון הטסטים כמובן, ומשום שמצבר הוחלף לפני שנתיים אז הורדתי אותו במחיר ל 7 אלף שקל.

יש 4 צמיגים חדשים וגם קפיצים חדשים.

נניח שמבחינת מכניקה הרכב מעולה - אני מקווה מאוד! אני אקח איתי בחור שמבין משום שהתוצאות בבדיקה יהיו ג'יבריש בישבילי.

הבנתי שהמכון יראה לי הרבה הרבה מאוד תקלות שהן נחשבות "נורמליות".

 

על הרכב עצמו יש בעית קוסמטיקה! אני אפרט:

בבאגז' יש מכה , נראית מכת חניה. לא כזאת גדולה - כאשר היום פעם ראשונה שמתי לב אלייה ואני כבר פעם רביעית עובר ליד הרכב בישביל התעניינות בקניה.

בצד שמאל מאחורה, ב"תחת" של הרכב יש גם עיקומן שהוא ממש ממש לא רציני.

מקדימה באזור הווינקר הימני + הוינקר, יש עיקום בפח שגם הוא לא כזה רציני אבל מציק בעיניים.

 

בכל אופן רציתי לשאול, אבא שלי אומר שפחחות תעלה לי לפחות 1400 שקל למכה.

אני חושב כמובן שזאת הגזמה משום שהוא לא מרוצה מהעניין שאני קונה רכב.

בכל אופן זה לא רלוונטי, רציתי לשאול אנשים פחות או יותר כמה אמור בערך לעלות לי לישר את שלושת המכות.

 

בנוסף לנושא רציתי לשאול כמה אמור לעלות לי חידוש צבע או החלפה לצבע אחר משום שהגג דהוי בחלקו.

 

 

כמובן אני לא מצפה שתענו לי במחיר שהוא אמור לעלות משום שכל מקום זה מחיר שונה, אבל לערך, לדעת כמה השקעה עלולה להיות לי, והאם שווה לקנות את הרכב במחיר של 7 אלף ואז השקעה בקוסמטיקה תעלה לי יותר ממה שקניתי את הרכב

פורסם

התייעצות ברכישת רכב, יש שתעשה בפורום "יעוץ" ולא בפורום ה"טכני".

 

מכיוון ששאלת לכאורה שאלות "טכניות" לגבי עלויות של תיקונים, הרי שאני מציע שתעלה תמונות של "המכות" , אחרת, כל ייעוץ וחוות דעת, תהיה לא ראויה, או לא ראויה דיה.

 

בגדול, תיקון "מכה" מצריך גם צביעת אותו חלק. (כנף /דלת ואח') כך שאין מדובר רק בעלות פחחות לפי "מכה קטנה" .

 

מעבר לכך, במכות הפחות קטנות, יש לבדוק האם הן חיצוניות בלבד, או שחדרו פנימה.

 

הקיצר, צריך לבדוק את הרכב, ואם עניין הפחחות וצבע קודמים, העלה תמונות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

נכון שיופי חיצוני הוא חשוב,אך מיכוון שהרכב כבר לא חדש הייתי חושב יותר להשקיע את הכסף שיש בבטיחות,(מערכת בלמים,הגה,ציריות)אם דרוש כמובן,

לגבי הפחחות יש לי חבר שהייתה לו סובארו 83,שעברה פחחות וצבע בכפר-קאסם,המחיר היה 3000 ש"ח,

אבל הרכב יצא דנדש.

פורסם

יש בולמים, קפיצים וצמיגים חדשים.

ובעיקרון מה שחשוב לי מהבדיקה שיצא שהמנוע תקין גיר ושלדה .

אז אני אהיה רגוע בקשר למכאניקה.

בכל מקרה רציתי לשאול אם יש אפשרות לישר דברים כאלה לבד או משהו?

 

ברכב הקודם שלי אוטו נתן לי מכה בדלת מאחורה, ועיקם אותה לבפנים, אבא שלי בא עם איזה גומי שדומה לפומפה, קטן כזה עם כפתור ללחץ וואקום, ופשוט יישר לי את הדלת כאילו לא קרה כלום.

 

לפי המכה שהראתי בתמונה זה יכול נראה לכם לישר?

×
×
  • תוכן חדש...