Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין ספק.. זה ממש לא מתקרב ל PnP

צריך להשקיע המון עבודה בהגדרות, התאמות וקינפוגים אבל היתרון הוא

שאתה יכול לעשות משהו שמתאים לצרכים שלך בדיוק!

 

וזה לדעתי הכיף פה :)

 

לא ממש הפחיד אותי שאני לא יודע על זה כמעט שום דבר לאט לאט התחלתי להבין איך זה אמור לעבוד

וגם עכשיו אני לא יודע הכל אבל לומדים:)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

צביקה ,

תתפלא אך ישנם לא מעט מוצרים בעניין הCARPC שהם פשוט פלאג אנד פליי .

אני מחפש אחד כזה כרגע

 

הבעיה היחידה בהם היא שהם מוצרים לרוב של DD דאבל דין

ישנם גם כמה שהם 1 DIN בעל מסך חשמלי נשלף אך מחירם מגיע כמעט לאטמוספרה :\

 

הבעיה הנוספת היא שידרוג הרכיבים במחשבים אלה .

פורסם

השאלה מה אנו מחפשים ממחשב ברכב. אם זה "כמו רדיו דיסק עם מלא מלא מקום למוסיקה 160 ג'יגה" עם עוד איזה פיצ'ר או שניים, המחשבים שאתה מדבר עליהם - ואני יודע שהם קיימים - יכולים להוות פיתרון לא רע, רק בהסתייגות כי לרוב המיפרטים בהם או רזים מדי וחלשים מדי, או שהמחיר שלהם יקר מדי.

 

אך כשאתה מדבר על CarPC, שנועד לספק לך את מה שמחשב ברכב יכול לספק, וזה הרבה, אתה צריך להיכנס לסרטים של קינפוגים, קונפיגורציות ועניינים , שאם אתה לא "בקטע", זה לא יהיה PnP, בכלל. קח את נושא הכוונים והחיתוכים באמצעות הKX, זה לא דאבל קליק כאן, דאבל קליק שם. לזה התכוונתי. גם אצלי CarPC זה סוג של תכנית מגירה, שהקפאתי אותה כרגע, משיקולי פרקטיקה ותקציב, אך מי יודע..

 

פתאום המחשב לא מזהה את ההוא או את הזה, תוריד דרייבר אחר, תחליף.. בקיצור, זו הייתה כוונתי.., אם אתה בעניין ולא מפחד מזה, אהלן וסהלן - לך על זה, זה דבר מגניב לאללה.

פורסם

אחלה פרוייקט - אם אתה צריך עזרה אני אשמח לסייע לך, אני "קצת" בעיניינים, :)

אגב בקשר לIGO 8 אני אשמח לקבל מידע אני כרגע עם דסטינטור שעבר מודינג ומתאים לPC הוא עובד מצויין אך מסיבה מעצבנת לא יצאו מפות 08 לדסטינטור עדיין - יותר נכון אני לא מצאתי,

פורסם

צביקה ,

 

אתה צודק ה100%

כיום אם אתה לא בעל ידע במחשבים אתה לא יכול לנצל 10% מיכולות המחשב ללא שום קשר לCARPC

איפה כל אותם "חנונים" שבונים לך מחשב ברכב

שמחליט מי יכנס לרכב ומי לא :]

פורסם

אין חושב שזה באמת פרוייקט שלוקח זמן ומצריך סבלנות וחברה שלי סבלה מזה הרבה:} והתעצבנה עלי שאני כל הזמן משקיע בזה זמן עוד חודש לפני ההרכבה בכלל רק בשיטוט וחיפוש חלקים והזמנה וטיפול והכנות

וממש אלה אם כן קונים את זה קומפלט מוכן (ויש כאלה בחול אבל יקרים יחסית) ,שגם זה מצריך מעט עבודת התקנה, זה לוקח זמן.

 

עתיד- אני חושב שאני אזדקק לעזרה בעיקר עם הKX אם יש לך ידע זה יעזור לי מאוד :D

ואם יש לך המלצות לסקינים טובים!

ויש עוד כמה בעיות פתוחות שלא מצאתי את הסיבות שלהם (למשל רעש פיצוץ מהרמקולים בכיבוי המחשב(בהדלקה אין))

בקשר ל IGO 8 אני אפנה אליך ב PM :}

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

יש לזה פתרון (לפיצוץ) גם בהתדלקה וגם בכיבוי

אגב אני משתמש בM2-ATX - הM4 זה של אותה חברה כי הוא נראה ויזואלית שונה לחלוטין מהקונספט של הM1 והM2

פורסם

ממש כרטיס מצויין אני ממש מבסוט ממנו עושה את העבודה שלו מצויין ה M2 זה פחות WATT ?

חיברתי את הרימוט למגבר דרך החיבור שיוצא ממנו הבנתי שזה אמור למנוע את הפיצוץ בהדלקה שבאמת לא קיים

:)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אז זהו, זה גורם לכך שהמגבר נדלק כ6\7 שניות אחרי שהמחשב נדלק ואז אין "פק" אבל זה עושה בלאגן בכיבוי, המלצתי היא לחבר את המגבר ישירות למתח מהסוויץ' ולראות אם זה עושה רעשים, אצלי זה מחובר ככה ואין רעש לא בכיבוי ולא בהדלקה

לשאלתך - M2 הוא 160W וזה מספיק לי לחלוטין, אני עם הסטאפ הנוכחי נוסע כבר תקופה לא קצרה (כחצי שנה) והעסק עובד פיקס - מאז שסיימתי את הסטאפ מלבד טעינת שירים חדשים לא נגעתי בכלום שום הגדרה שום חיבור הכל עובד פיקס ואמין טפו טפו טפו :)

פורסם

וואלה :D מעניין מאוד במקום למנוע את הפק הם בעצם גרמו לתופעה להופיע בכיבוי

אני אבדוק את הנושא בקשר לחיבור ישירות למגבר אם זו נשמע גם טוב :D השאלה אם לא יופיע לי אחרי זה פק בהדלקה

 

אני רוצה להגיע למצב כמו שאצלך שהעסק מתקתק וכל מה שצריך זה להעמיס שירים ולהנות

:)

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

ברשותכם אצטרף בשתי שאלות.

האם השמע ביציאה ישירה מהמחשב למגבר הוא טוב ולא מעוות או חלש?

 

וכן גם אני מעוניין לדעת איך הצלחת להפעיל את הIgo8 על המחשב..

 

צ'יקו, שכרגע בניסיון קצת שונה משלכם(מקווה לתמונות ותחילת פרוייקט בזמן הקרוב).

:wink:

פורסם

ובכן,

לגבי השמע כרגע אני משתמש בכרטיס קול ישן מאוד של קריאטיב ושומעים מעולה!

יש לי כבר בבית כרטיס קול איכותי AUDIGY 2 שמחכה להתקנה שאמורים לשמוע אז עוד יותר טוב

אין שום עיוותים ושום בעיות עם זה..

 

לגבי ה IGO 8.. זאת גירסה מיוחדת ל PC לא גירסה לPPC או משו כזה שעברה הסבה

יש כאלה גירסאות מסתובבות ברשת

בנוסף ל IGO יש עוד תוכנה שתצטרכו IGOZOOMER

IGO לא מאפשר להריץ את התוכנה באותה רזולוציה של מסך שהוא מוגדר בה הוא פשוט לא מציג כלום על המסך בהפעלה

זאת אומרת שסקין 800 על 400 לא ירוץ על רזולוצית מחשב 800 על 600 (רוב המסכים לרכב עובדים עם הרזולוציה הזאת מקסימום)

התוכנה פותרת את הבעיה.

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

×
×
  • תוכן חדש...