Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים. אשמח לעזרה שלכם בנושא הבא:

 

אבא שלי ואני מעוניינים ברכב משומש במחיר בין 30 ל - 40 אלף ש"ח...

שיהיה אמין, חסכוני יחסית בדלק ויחסית בטיחותי.. אלה לדעתי הפרמטרים הכי חשובים עבורנו.

 

על מה אתם ממליצים במחיר הזה? אשמח להצעות.

חשבתי תחילה על מאזדה 323 שאני מכיר קצת את הרכב והוא נראה לי רכב אמין וטוב..

 

אשמח לעזרה שלכם!

תודה מראש!

פורסם

למה דווקא משפחתית ולא סופר-מיני קטנה וחסכונית בדלק?

 

בכל מקרה, המאזדה 323 היא כנראה לא הרכב הכי חסכוני או נוח שנמצא על כבישי ישראל אבל היא בהחלט יכולה לענות על הצרכים שלכם במידה מסוימת.

לדעתי אם תתנתקו מהסטיגמות הישראליות הקבועות תוכלו למצוא בתקציב הזה רכבים הרבה יותר טובים ומתאימים לדרישות שלכם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני לא פוסל שום אפשרות לכן אשמח לשמוע את ההצעות שלך ושל אנשים נוספים.. דגמים שונים ושנתונים שונים..

 

בנוסף לכך אשמח אם תפרטו איזה שנתון "אני יכול להתחיל לחפש" במחיר של 40K...

פורסם

בתקציב הזה אתה יכול לרכוש יופי של מגאן, עם בטיחות מעולה.

אתה יכול למצוא גם פיאט פנדה חדישה יחסית, חסכונית, קטנה וקומפקטית אבל קצת חלשה בנושא הבטיחות לפי מבחני הריסוק של ENCAP.

כמובן שיש גם את חביבת הפורום, הפיאט פונטו, ידנית או אוטומטית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

פיאט פונטו היא בטיחותית? במחיר הזה איזה שנתון אני יכול לחפש?

 

מה לגבי מיצובישי לנסר שנת 2000? שעברה 159 אלף ק"מ ב - 30 אלף ש"ח? לדעתכם מחיר מתקבל על הדעת?

×
×
  • תוכן חדש...