Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, שמי אוריין.

אני עומד בפני רכישת מערכת חדשה לרכב ואני מאוד צריך את עזרתכם.

למי שיש, מכיר, או התנסה במערכת DEH-3050UB של Pioneer אני מאוד אשמח אם תוכלו לעזור לי.

אני רק מעוניין לדעת האם למערכת יש את היכולת של קריאת תיקיות MP3 דרך כניסת ה USB? או שהמכשיר קורא את כל התיקיות כתיקייה אחת ארוכה?

האם המערכת תהיה מסוגלת לקרוא את נגן ה MP3 שלי דרך חיבור ה USB? כי שמעתי איפשהו שהיא עושה בעיות ותומכת בעיקר ב Disk On Key.

המערכת מגיעה עם חיבור AUX פנימי, איך בדיוק אני משתמש בו על מנת לחבר את הנגן שלי?

 

אני מאוד אודה לכם אם תענו לי, אני מת לקנות את המערכת הזו ואני חושש :-(

 

http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=514&catid=11&subcatid=45

 

DEH_3050UB%E0%E1.gif

פורסם

היה לי את הרדיו דיסק הזה והוא מאוד נחמד ויחסית טוב למחיר שלו

ודרך ה usb הוא קורא תיקיות כמובן שעדיף שהתקיות יהיו רשומות באנגלית אחרת זה יראה לך בתור גיבריש

ותאמת רדיו דיסק מאוד נחמד ואתה גם יכול לחבר נגן אמפי3 בלי בעיות בכלל והוא יקרא אותו בכיף

אני ממליץ עליו בתור התחלה

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

מתעלק: האם ר"ד עם כניסות USB של פיוניר בעיקר, נאמר הדגם הנ"ל, אם אני מחבר אליו מחשב כף יד בחיבור USB, האם הוא גם יטעין את המכשיר? או שמא רק יתן לי גישה למכשיר ללא הטענה?

 

תודה על התושבה...

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...