Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אני בוחן אפשרות לייבא מגבר של רוקפורד T20001 מהחנות הזו

https://www.sonicelectronix.com/item_2808_Rockford+Fosgate+Power+T20001bd.html

אחרי חיפוש הבנתי שהחנות אמינה ואפשר להיות בראש שקט אחרי ההזמנה.

השאלה שלי כמה יעלה לי לייבא את המגבר הנ"ל עד שיגיע אליי הביתה?

חיפשתי מידע בפורום וברשת לגבי ההוצאות הכרוכות בפעולה, אבל אני לא סגור ב 100% על הדברים.

תקנו אותי אם אני טועה:

עלות מגבר 2880 ש"ח

מס יבוא 35% (אם אני לא טועה) יצא 1008 ש"ח

משלוח כמה לדעתכם יקחו?

האם יש סכום שצריך לשלם ברגע שהולכים לקחת?

האם יש עוד הוצאות שצריך להתחשב בהם?

 

תודה מראש.

פורסם

המגבר עולה 800 דולר, משלוח יעלה לך כ120 דולר(המגבר הזה לא קל במיוחד:)).

ביחד זה 920 דולר.

תוסיף על זה 32.9% שזה המס קניה+מע"מ.

 

סה"כ= 1220 דולר.

תכפיל בשער העברות (לא שער יציג) שעומד על 3.6 ש"ח לדולר.

 

ואתה מגיע ל:4400ש"ח +-

 

לטעמי, אם אתה צריך מונו שיתן באיזור ה1000 וואט RMS ב1 אוהם.

תבדוק על האודיסון LRX1.1K או על הסאן-דאון אודיו SAE-1000 או אם אתה צריך מונו חזק יותר(1500 וואט RMS) תבדוק על הSAZ-1500 של סאן-דאון.

בנוסף יש לך את הJL AUDIO ה1000/1 מסדרת הסלאש שלהם.

כמובן גם הDLS מסדרת האולטימייט הA6 הוא גם אופציה מעולה.

אותו תוכל לרכוש בחו"ל במחיר של +-400 דולר, בארץ הוא יקר יותר משמעותית ללא כל הצדקה.

 

הסאן דאון יהיו לך זולים יותר באופן משמעותי מול הרוקפורד.

הLRX עולה סכום דומה מאוד לרוקפורד הנ"ל.

גם הJL.

מבחינת איכות הLRX הוא איכותי יותר מהדאן-דאון ,מהרוקפורד ומהJL הנ"ל.

אל תשכח רק שהLRX הוא קלאס A/B ולא קלאס D כמו השאר.

under construction..

פורסם

לגבי אחריות אני חושב שיש, לפחות לפי מה שכתוב באתר האחריות לשנה ע"י החנות.

 

לגבי מגברים אחרים אני בנתיים פחות מעוניין, מאחר שיש לי את אחיו הגדול ה T15004

ובסך הכל הייתי מפסוט ממנו (המערכת מפורקת ובנתיים מכרתי את האוטו)ולכן רציתי להשלים צורה.

בקיצור ביררתי לגבי המשלוח והוא עולה 270$.. מלא כסף :| כי המגבר שוקל קרוב ל 12 קילו.

לאחר כמה חישובים הגעתי ל 5100 ש"ח +\- עד שיגיע אליי, אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שהתנסו בו או עם המונו היותר חזק\חלש שלהם והאם ההשקעה שווה.

פורסם
לגבי אחריות אני חושב שיש, לפחות לפי מה שכתוב באתר האחריות לשנה ע"י החנות.

 

לגבי מגברים אחרים אני בנתיים פחות מעוניין, מאחר שיש לי את אחיו הגדול ה T15004

ובסך הכל הייתי מפסוט ממנו (המערכת מפורקת ובנתיים מכרתי את האוטו)ולכן רציתי להשלים צורה.

בקיצור ביררתי לגבי המשלוח והוא עולה 270$.. מלא כסף :| כי המגבר שוקל קרוב ל 12 קילו.

לאחר כמה חישובים הגעתי ל 5100 ש"ח +\- עד שיגיע אליי, אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שהתנסו בו או עם המונו היותר חזק\חלש שלהם והאם ההשקעה שווה.

 

OK נאמר ויש לך תקלה, תשלח את המגבר בחזרה? והם ישלחו אותו בחזרה ? ים כסף רק על המשלוח

 

פורסם
לאחר כמה חישובים הגעתי ל 5100 ש"ח +\- עד שיגיע אליי, אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שהתנסו בו או עם המונו היותר חזק\חלש שלהם והאם ההשקעה שווה.

 

כבר כתבתי לך שזה לא שווה את ההשקעה.

אתה יכול להשיג מגוון רחב של מגברים טובים יותר במחירים נוחים יותר וחלקם גם בארץ עם אחריות מלאה.

אחריות בארה"ב תהיה תקפה רק אם אתה שולח אליהם את המגבר, מיותר לציין שלשלוח כאלו מגברים לשם וחזרה יעלה כמו עוד מגבר.

under construction..

פורסם

אולי תפרט את מה אתה עומד להתיך אם מגבר הזה? השיא הכוח שלו זה באזור 3K אבל על מנת להגיע לזה אתה צריך מצבר נוסך ואלטרנטור של 200A לפחות.

לפי תמונה יש לי את אח הצעיר יותר T1500-1BD.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

green monster אני חושב שאתה צודק ועדיף להיות עם ראש שקט.

אבל אני לא יודע למה מוכרים אותו בארץ בסכום כל כך לא הגיוני, בין 7K ל 8K! ובטח היבואנים מקבלים אותו הרבה פחות ממחיר לצרכן. אז על מה גובים עוד 4K ??.

 

oziroo בנתיים יש זוג L7 ובעתיד אני חושב להחליף אותם. דרך אגב איך המגברים החדשים? ומאיפה וכמה קנית אם אפשר לדעת? אם לא תרצה לפרסם תשלח לי בבקשה לפרטי.

פורסם

בשביל זוג L7 הסאנדאון שיש לי(1500d)מספיק. והוא עולה בסביבות 3 אלף חדש+אחריות ואני מבטיח לך שהוא לא פחות חזק ו\או איכותי מרוקפורד

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לפרסם מחיר אני לא יכול כי זה עדיין כואב כשאני מסתכל על המחירים של סנדאונים בארץ.

אבל אם אתה רוצה לנסות אותו על L7 שלך, אפשר לארגן משהו.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

הקטע הוא שהם מאוד חזקים, מאוד איכותיים ומאוד אמידים. זה הכל:wink:

מזמין אותך לשמוע באחד המפגשים או אם אתה גר קרוב לבת ים.

ורק שתדע ב5600 שח אתה יכול לקנות סאנדאון 3000

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...