Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזכות הפורום המדהים הזה אתמול הלכתי לבדוק 206 וקניתי.

מודל 2001, XS עם 110 כ"ס.

עכשיו אחד הדברים הבודדים שהבוחן מצא בבדיקה זה שהצמיגים יבשים.

אני צריך המלצה לצמיגים טובים יחד עם ג'אנטים.

וגם מקום שבו אני יוכל להשיג את שניהם.

יש המלצות?

פורסם

תתחדש ותהנה מהרכב! אני מאוד מאוד אוהב את הדגם הזה! :-P

 

 

לא רשמת מס' דברים חשובים, כמו מידת הצמיגים, גודל הג'אנט, תקציב כלל לשני הדברים ואיזור שבו אתה נמצא!

כשאתה אומר ג'אנט האם הכוונה היא לחישוקי מגנזיום?

 

כמו כן תעלה תמונות של הרכב החדש!:-)

פורסם

תתחדש!

אני אומנם "מדבר מהפוזיציה", אבל זה אחלה אוטו!

מה רשום ברשיון רכב?

אצלי זה 195-55-15

המקורי של הרכב זה קונט' (Continental Premium Contact אם אני לא טועה)

כרגע שלי נועל Dunlop SP7000 ומרוצה מאוד (אין בכלל "צוויחות" בחניונים :))

לגבי המחירים אני לא מעודכן, אך צפה באזור ה 2000+- לצימיגים בלבד.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

תגיד, הצמיגים אצלך 195 או 185 ? כי אם אני לא טועה ב2001 היה 185.

ב195-55 אין להשיג טויו.

לי על הרכב יש קונטיננטל כמו שהגיע במקור, אני מאוד מרוצה מהצמיגים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...