Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

האם אתה/את מטפל/ת ברכך לבד?  

140 הצבעות

  1. 1. האם אתה/את מטפל/ת ברכך לבד?

    • לעולם לא, הכל מתבצע במוסך.
    • טיפולים קטנים בלבד (שמן, פילטרים וכו').
    • טיפולים ותיקונים עד לרמה בינונית.
    • כמעט הכל לרבות פרוצדורות מסובכות, לעיתים רחוקות נכנס למוסך.
    • מוסך לעולם לא ידע ברכב שלי.


פוסטים מומלצים

פורסם

לפני ההיכרות עם הפורום לא פתחתי מכסה מנוע ללא נוכחות מוסכניק,מאז הפורום עושה טיפולים לבד,הח' משאבת מים ,סטרטר,מנוע מגבים,בולמים אחוריים,ברכבים מסוג,סוזוקי בלנו 96,מיציבושי לנסר 92 והסובארו 88 שנמכרה.

והכול בעזרה על גבי ההאתר ובה"פ.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

עד עכשיו היה לי רכב ישן והכל היה מכאני ולא היה בעיה לעשות כמעט כל העולה על רוחי.. אך היום אני מאוד מוגבל בגלל המחשב ועל כל תקלה אני צריך (אפשר לומר לנחש) מה לעזאזל הבעיה של הרכב, אם זאת בעיה מכאנית ולחשוב בהיגיון לפתרון התקלה עפ"י התסמינים או שפשוט להאשים את אחד החיישנים שהתקלקל או לא עובד ב 100 אחוז.(חיישנים עולים הרבה כסף! ולכן אי אפשר פשוט להחליף את מה שעולה לי בראש עד שהבעיה נפתרת) ולכן לפעמים כדאי ללכת למוסך כדי להשתמש בסקאנר..

פורסם

חברים שימו לב.



 

אין צורך בכתיבת הודעות.

 

הסקר כולל מלבן בחלקו העליון, מעל ההודעה הראשונה, כל שיש לעשות הוא לסמן את הנכון לגביך, ולהצביע.

 

נא לא לרשום תגובות, תגובות ככל שמישהו רוצה לרשום, יש לבצע בשרשור הזה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=221877

 

דני.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

עושה לבד כל עוד מדובר בטיפולים כמו נוזלים ושמנים, פילטרים, גומיות וכו'.

ככה אני משתמש בחלקים ובנוזלים הכי איכותיים ומקפיד על הדברים הכי קטנים שלא שמים אליהם לב במוסך.

פורסם

סבבה גם אני אתחיל מהשנה הבאה.

מאיפה קונים את החלפים?

ושמתי לב שבמוסך הקודם שהייתי הולך היו מחליפים גם פקק לאגן שמן, אטם בורג ריקון ופלאגים. היום החליפו רק שמן+פילטר ומסנן אוויר. בקיצור האם יש חלפים שעושים על בסיס דו-שנתי? מה חובה לעשות ומה לא חובה?

פורסם

אני גם מטפל לבד.

 

אבל

 

יש דברים שניתן לאבחן ולבדוק רק ע"י בעלי מקצוע ובעיקר בכל נושא בטיחות. עם כל אהבתנו לתחום כדאי שמדי פעם האוטו יעלה על ליפט ובעל מקצוע יציץ על מערכות ההיגוי, המתלים והבלמים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בהתחלה עשיתי לבד. אבל:

זה לא חוכמה גדולה להחליף שמן ופילטר אויר ופילטר שמן ואת זה כל אחד יכול לעשות.

השאלה האם אתה בודק נזילות, ציריות, בולמים, ברקסים ?

אם התשובה היא כן, אז סבבה. אם התשובה היא לא, אז כנס למוסך.

×
×
  • תוכן חדש...