Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

יש סימני אבנית מתחת לצינורית מים חמים. האבנית נמצאת בכמות דיי גדולה על האלטרנטור ובסביבת הצינור

מה יכולה להיות הסיבה ? אין חוסר במים והמנוע לא מתחמם חס וחלילה .האם יש נזילה איטית ? שווה להחליף את הצינור מים ?

 

לתשובותיכם אני מודה מראש

פורסם

בדוק מחר בבוקר מים ברדיאטור ובמיכל העיבוי.

ברדיאטור המפלס צריך להיות עד המכסה ובמיכל העיבוי עד סימן ה FULL\MAX.

 

אני חייב להגיד כל הכבוד על תשומת הלב לפרטים אלה בתקופה חמה זו.

כל נהג חייב לבצע בדיקה (לפחות ויזואלית) של הצנרת, לפי דעתי, פעם בשבוע.

פורסם

אתה אומר שאין חוסר במים ואין חום יתר של המנוע ולכן ייתכן שזו קורוזיה ולא אבנית. זה די דומה.

האם הצינור נמצא מעל האלטרנטור או להיפך. זה אולי יתן לך רמז את האמנית נופלת מהצינוא אל האלטרנטור או שקורזיה מהאלטרנטור נופלת על הצינור.

:-D אוטו זה כמו חומוס. קונים אותו מאהבה או לא קונים בכלל :-D

פורסם

שים לב שקיימים נוזלים כמו פריסטון לדוגמא שהוא מתייבש הוא משאיר סימן לבן וזה לא אבנית.

 

אם יש לך אבנית בודאות אז יש לך נזילת מים בודאות, זה אותו תופעה שנוצרת אבנית בברזים בבית בחלקם החיצוני, אם אין מים אין אבנית.

×
×
  • תוכן חדש...