Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן IQ


שלומי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

כמה קיבלת במבחן ?  

43 הצבעות

  1. 1. כמה קיבלת במבחן ?

    • 80-90
    • 90-100
      0
    • 100-110
      0
    • 110-120
    • 120-130
    • 130-140
    • אחר, פירוט בהודעה שלי


פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי 135 והגדרה Visual Mathematician

 

המבחן הזה באמת לא רחב מספיק כדי לשקף הכל.

מה גם שהשאלות באנגלית יוצרות חסרון מובנה אצל מי שאנגלית לא שפת האם שלו.

 

השאלות כאן באמת קלות ברובן (חלקן הקטן דרשו יותר מ 10 שניות מחשבה...), אבל תתפלאו לדעת שבאוכלוסייה השלמה יש הרבה אנשים שהשאלות האלה קשות להם.

 

אני חושב שמותר להניח שחתך האוכלוסייה בפורום הזה בהחלט אינו מייצג את ממוצע האוכלוסייה הכללי.

 

בפסיכומטרי קיבלתי 750 ללא קורס.

לא טרחתי ללמוד את המילים מהמילון. היה עדיף לי להשקיע את הזמן הדרוש (למי שכמוני אין לו זכרון מי-יודע-מה) בתרגול שאלות מתמטיות ולוגיקה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בפסיכומטרי קיבלתי 750 ללא קורס.

לא טרחתי ללמוד את המילים מהמילון. היה עדיף לי להשקיע את הזמן הדרוש (למי שכמוני אין לו זכרון מי-יודע-מה) בתרגול שאלות מתמטיות ולוגיקה.

 

 

כל הכבוד ג'רמי! :mm_yeah:

 

אם היית עושה קורס (עזוב את המילון, אותו בכלל לא פתחתי) היית מוציא יותר לדעתי, אבל עם ציון כזה באמת שאי אפשר להתלונן.

 

באמת כל הכבוד. מהציונים הכי מרשימים שראיתי במיוחד בלי קורס.

 

(ולא, אני לא מתחנף - פשוט מתרשם. אני לא מכיר אף אחד שהיה מוציא ציון כזה בלי קורס).

פורסם
הוכח סטטיסטית (לא, זה לא עוד סקר אמינות :D ) - שהקורס משפר ב5-7% בלבד את הציון של הנבחן...

 

רועי רועי, במקרה של ג'רמי 7 אחוזים זה 802 :p

יובל.

פורסם
הוכח סטטיסטית (לא, זה לא עוד סקר אמינות :D ) - שהקורס משפר ב5-7% בלבד את הציון של הנבחן...

 

לא יודע, אצלי זה הרגיש כמו יותר. מה גם שאני לא הייתי לומד דקה לבדי, אז היה חשוב שתהיה מסגרת שתכריח אותי ללמוד (לפחות להקשיב, שיעורי בית זה לא חשוב).

 

בכל מקרה הביטחון שזה נותן לך, ההיכרות עם הזמנים, התכנון זמנים (כמו איך ללכת להשתין פעמיים - בכל פרק של אנגלית) והסגנון, לדעתי שווה את הכסף (אם אתה עושה דרך הבית ספר זה יותר זול, איזה 1500 ש"ח).

פורסם
הוכח סטטיסטית (לא, זה לא עוד סקר אמינות :D ) - שהקורס משפר ב5-7% בלבד את הציון של הנבחן...

 

רועי רועי, במקרה של ג'רמי 7 אחוזים זה 802 :p

 

כן אבל ג'רמי אירופאי , כלומר ,לא אמין :wink:

פורסם

אני עשיתי את הקורס בדיבות הצבא בכמה מאות בודדות של שקלים (לא זוכר כמה בדיוק) כך שזה היה "משתלם".

 

מצד שני, ביליתי בשיעורים במחשבה על מה אני אעשה עם עצמי באזרחות, כך שזה לא היה יותר מדי פרודקטיבי ;-)

פורסם

מסכים, גם לדעתי הקורס הוסיף לי המון, וגם אני חייב מסגרת אחרת אני לא לומד

 

אגב לי הקורס עלה דרך בי"ס כ-900 שקל (קורס של קידום)

יובל.

פורסם
מסכים, גם לדעתי הקורס הוסיף לי המון, וגם אני חייב מסגרת אחרת אני לא לומד

 

אגב לי הקורס עלה דרך בי"ס כ-900 שקל (קורס של קידום)

 

גם שלי היה דרך קידום ודרך בית ספר, אז אולי אני טועה במחיר...

מצד שני, לא איכפת לי. :roll:

פורסם
בפסיכומטרי קיבלתי 750 ללא קורס.

כל הכבוד ג'רמי! :mm_yeah:

מהציונים הכי מרשימים שראיתי במיוחד בלי קורס.

 

לא בהכרח. יש אנשים שקורס לא עוזר להם בכלל, כי קשה להם שמגבילים להם את צורת החשיבה.

אני גם עשיתי קורס קידום דרך הבצפר, אבל בדיעבד לא הייתי צריך את הקורס בכלל. כל מה שהייתי צריך זה את הספרים של קידום לתרגול. מהקורס לא למדתי הרבה והוכחה לכך היא שבמבחן הראשון של הקורס (זה שמחלק אותך לקבוצות) הוצאתי תוצאה מאוד מאוד גבוהה בעיקר במתמטיקה, ולאורך הקורס רק ירדתי מהתוצאה הזאת, כשבסוף הקורס נאמר לי ע"י המדריך שאני מוציא מקסימום 650.

לא עשיתי בכלל שיעורי בית וכמעט לא למדתי במסגרת הקורס, שבועיים לפני המבחן התחלתי לעשות מבחנים בקצב, בהתחלה פרקים נפרדים, אח"כ מבחנים שלמים, וניגשתי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בפסיכומטרי קיבלתי 750 ללא קורס.

כל הכבוד ג'רמי! :mm_yeah:

מהציונים הכי מרשימים שראיתי במיוחד בלי קורס.

 

לא בהכרח. יש אנשים שקורס לא עוזר להם בכלל, כי קשה להם שמגבילים להם את צורת החשיבה.

רוני

 

אצלי בהתחלה (במבחן מיון) הרגשתי שהלך לי גרוע, והוצאתי בערך 680 (זה לא ממש שקול לציון אמיתי, אבל בערך). בקורס עצמו עשיתי את התירגולים בכיתה, ומבחן אחד לדוגמא בבית. שיעורי בית לא עשיתי (אמצע החופש הגדול!!! מי נוגע בכלל בספרים?), ואת המילון שלהם (הכרטיסיות) בכלל לא פתחתי. בתור מישהו שתמיד היה חזק במתמטיקה דווקא הציון שלי בזה היה הכי נמוך (142) , אני חושב שניתן לייחס את זה לזה שאני רגיל לתרגילים של בגרויות (שם יש חצי שעה לתרגיל, לא 50 שניות).

 

את ההגיון וכאלה (שלומדים בקורס) הבנתי מעולה, האוצר מילים ידעתי, האנגלית בדיחה (150), ו-וואלה! 769.

 

אבל המורה היה חכם, שיכנע אותי להקשיב, ושיעשע אותי בזמן שעשינו דברים פשוטים.

בסוף הקורס הוא אמר שאני אקבל בסביבות ה 730, והיה בשוק כשהודעתי לו על התוצאה שלי.

 

היה שווה.

פורסם

ידעתי שיש לי יתרון עליך במשהו

מתמטיקה - 147

אנגלית - 144

עברית - 129

 

וסה"כ 723

 

אגב במבחן הראשון בקורס יצא לי 58%.... שזה לא משהו מיוחד..... העריכו אותי ב-689 פלוס מינוס חמישים

יובל.

פורסם
..... העריכו אותי ב-689 פלוס מינוס חמישים

 

וואלה, הם מדויקים כמו אצלי, אותי העריכו ב-600 פלוס מינוס מאתיים

קלעו בומבה..

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
ידעתי שיש לי יתרון עליך במשהו

מתמטיקה - 147

אנגלית - 144

עברית - 129

 

וסה"כ 723

 

אגב במבחן הראשון בקורס יצא לי 58%.... שזה לא משהו מיוחד..... העריכו אותי ב-689 פלוס מינוס חמישים

 

סבבה...

 

אבל הוצאת 99 בבגרות 5 יחידות מתמטיקה? :p


×
×
  • תוכן חדש...