Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיץ הזה סידרתי את המזגן ברכב ועדיין אני מרגיש בעיה ביחס לרכב של אמא שלי.

 

לאמא שלי יש סוויפט חדשה בצבע לבן עם ריפודים שחורים עם קצת כחול (ריפוד מקורי) ודשבורד שחור

 

לי יש 106 GTI צבע שחור עם ריפודים חצי שחורים חצי אפורים עם כתום (ריפוד מקורי) וגם כן דשבורד שחור

 

כשאני נוסע אצל אמא שלי באוטו והמזגן דולק, מרגישים נעים גם מאחורה, אצלי לעומת זאת מאחורה חם יחסית ואם אני לא מכוון אלי את כל התריסים של המזגן עדיין יהיה לי חם בכיסא הנהג.

 

השאלה שלי היא למה זה קורה.

 

זה שהרכב שלי שחור לא אמור לגרום לכזה הבדל (אם בכלל) ומה שנשאר לי לחשוב עליו זה אולי סוג הריפודים\מושבים וגודל החלונות ברכב.

 

בעין עושה רושם שהחלונות אצלי בדלתות גדולים יותר מאשר ברכב של אמא שלי, וגם הריפוד אצלי באוטו מרגיש חם לאורך זמן ארוך יותר מאשר אצל אמא שלי.

 

הגיוני העניין עם הריפודים?

 

איזו שיטה עוד אפשרית כדי להוריד את הטמפרטורה באוטו בזמן נסיעה כשהמזגן עובד?

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שטח (גודל ) החלונות ,מאוד קובע

החלונות נותנים אפקט חממה, קרינה נכנסת ונלכדת ברכב .

 

יש לבדוק כי אין כניסת אויר חיצוני , מדף אויר חיצוני סגור

 

ב 3 דקות הראשונות , מזגן עובד עם מאוורר במהירות הגבוהה, החלונות פתוחים להוצאת האויר החם הלכוד

ברכב , אחר כך כיוון מאוורר למהירות בינונית קטנה .

למדוד טמפרטורה ביציאה של תריס המזגן ( כאשר הרכב בצל , אחרי 10 דקות מהפעלת המזגן )

הנתון צריך להיות בין 8-12 מעלות - תקין

( לפעמים כאשר הטרמוסטט לא תקין , הוא לא מנתק את המדחס בטמפרטורה הנכונה , והיחידה הפנימית קופאת

אין מעבר אויר , והמזגן לא מקרר את הרכב )

 

- רעיון כללי - להחנות את הרכב כאשר החלק האחורי לכיוון השמש, לא הקידמי , כך הדשבורד מתחמם פחות

ומקרין פחות חום בתחילת הנסיעה + כיסוי קרטון לשמשה הקידמית

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

שני הרכבים מחנים באותה החניה עם אותה כמות שמש

 

איפה הטרמוסטט של המזגן אמור לשבת?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לרכבים שונים המזגנים מקררים בצורה שונה (יותר חזק או פחות חזק).

אבל בסופו של הדבר המזגן אמור להתגבר על החום (גם כאשר הרכב בצבע שחור, חלונות גדולים, ריפודים כהים וכו..).

זה יכול לקחת עוד 3, 5 או אפילו 10 דקות יותר מאשר ברכב אחר.

אבל אם זה לא קורה (ואצלך ברכב לפי מה שתיארת זה לא קורה) משהו לא תקין.

הדבר הראשון שכדאי לבדוק זה מחסור בגז.

לאחר מכן להתחיל להתעסק עם טרמוסטט והאלה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא בטוח שקיימת בעיה במערכת המיזוג מכיוון שלרכבים ישנים אין תעלות ופתחי אוויר בחלק האחורי של הרכב.

 

ברכבים יוקרתיים זה קיים.

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב הוא קטן-פיז'ו 106.

בנוסף, נאמר שגם לנהג חם אם לא מכוונים את כל התריסים ישר עליו.

לא נשמע לי תקין.

תשים את גב היד צמוד לתריס ל20 שניות.

אם אין את ההרגשה של קור שמקפיא את היד המזגן בטוח לא מקרר מספיק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני אציין שלמדחס לוקח כ-5 שניות (אולי כמה שניות יותר) להיכנס לפעולה מהרגע שאני לוחץ על הכפתור A/C.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אני עשיתי מספר פעולות הקיץ כדי להגביר את יעילות המזגן, הראשונה שבהן הייתה לקנות סוכך שמש של HR באוטו דיפו שמותאים בדיוק לשמשה שלי.

 

פעולה שנייה הייתה להשחיר את החלונות קומפלט - קדמיים ואחוריים. מאחורה בדרגת כהות הגבוהה ביותר, מקדימה בדרגה בינונית.

 

פעולה שלישית הייתה וילון אחורי שחור עם לוגו של סיטרואן 8).

 

כאשר החלונות מושחרים, הוילון האחורי מורם וסוכך השמש נמצא על השמשה הקדמית, המצב באוטו סביר ביותר גם ביום חם מאוד.

 

אולי דקה של נסיעה עם חלון פתוח ומזגן על פול ווליום, והופס - אין חום יותר. מאוד פשוט.

 

כמובן שרצוי שהמזגן יהיה תקין - אבל בהנחה והוא בסדר ועשית את כל הפעולות הנ"ל - אין סיבה שיהיה לך חם ברכב.

פורסם
אני אציין שלמדחס לוקח כ-5 שניות (אולי כמה שניות יותר) להיכנס לפעולה מהרגע שאני לוחץ על הכפתור A/C.

 

תקין !

איזה כייף לי :)

פורסם

גש למזגניסט, חבר מד' טמפ' ביציאה של התריסים, בדוק טמפ' אוויר יציאה (לא במהירות הגבוהה של המאוור, אלא לפחות אחת פחות או שתיים פחות)

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תשים את הרכב בצל

לפני שנכנס עליו תפתח את דלתות תחכה 4 דקות

תפעיל את המזגן תחכה שמזגן יעבוד קצת ואחר כך

תסגור את החלון ותהנה מהמזגן

 

 

 

 

 

תנסה בהצלחה!

8)
פורסם
גש למזגניסט, חבר מד' טמפ' ביציאה של התריסים, בדוק טמפ' אוויר יציאה (לא במהירות הגבוהה של המאוור, אלא לפחות אחת פחות או שתיים פחות)

 

דני

 

אין לך משהו אחר לעשות מלבד מה שדני כתב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חושב שזה מאוד קשור גם לבידוד החום שיש ברכב כלומר גם אם המזגן מקרר אבל הבידוד חום לא טוב הגג חם הדלתות חמות אז יקח הרבה מאוד זמן עד שיהיה נעים בפנים ואני לא מדבר על קר.

זה מה שקורה אצלי ב 205 המזגן מוציא אויר קר אבל בחלל הרכב זה לא מורגש כי כל חלקי הרכב מבפנים ממש חמים.

פורסם

גם אצלי בקיה המזגן מוציא קירור אחרי דקה אבל עד שהחום באוטו יוצא לוקח רבע שעה.

לעומת זאת יש לי מזגן בGMC שצריך לקרר בעזרת כמה יציאות מקדימה את כל האוטו (ויש המון מרחב ) ותוך 5-7 דקות האוטו כבר קר.(כמובן שזה גם משפיע על המנוע אבל למי איכפת עדיף קור מביצועים)

אז איזה מזגן יותר טוב?לפי דעתי של הרכבים הישנים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74


×
×
  • תוכן חדש...