Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8227 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי היום באוטו דיפו, ביקשתי עזרה בקשר לצמיגים.

המידה שאני מחפש היא:

165/70-13, לפיז'ו 205 GR.

שהבחור בא הוא המליץ לי על צמיגי YOKOHOMA במידה זו, אך לא ציין לי את הדגם של הצמיג, הוא אמר לי :"יוקוהומה... יוקוהומה.. זה טוב, זה ידוע..." :?

 

הדבר הטוב בכל הקטע הוא שזוג צמיגים עולים 440 ש"ח, כך שאני מתכוון להחליף את כל הרביעיה. :!:

 

מישהו יכול לשפוך עוד טיפה של אור על הצמיגים הנ"ל, אם הם מומלצים וכדאיים?

 

תודה רבה.

נועם. :lol:

פורסם

שהבחור בא הוא המליץ לי על צמיגי YOKOHOMA במידה זו, אך לא ציין לי את הדגם של הצמיג, הוא אמר לי :"יוקוהומה... יוקוהומה.. זה טוב, זה ידוע..." :?

 

נועם. :lol:

 

כאן בדיוק הבעיה...

כמו שאמרתי, המוכר לא ידע לציין לי את הדגם, מה שנראה תמוהה בעיני...

שאלתי: "בסדר, אבל איזה דגם של יוקוהומה?"

והוא אמר לי: "מה דגם? יוקוהומה... יוקוהומה.. זה טוב זה..."

 

ככה שאני לא יכול לפרט איזה דגם זה...

חשבתי שאולי מישהו ראה את היוקוהומה במידה הזו במסגרת המבצע הזה...

 

אם מישהו באמת יודע זה יהיה נחמד מאוד..

 

תודה!

 

נועם :!:

פורסם

הרשה לי לצטט יהודי חכם שאמר פעם: "המממ... יוקוהמה.. יוקוהמה... זה טוב... זה ידוע..."

 

זה בערך די ממצה את האור שניתן לשפוך על צמיג שהדגם שלו לא ידוע. ובפחות עילגות מהמקור: יוקוהמה היא חברה מוכרת וטובה. רוב הסיכויים שצמיג חדש שלה לא יהיה גרוע ויהיה עדיף על צמיגים מזרח אירופאיים עלומי שם.

 

האם המחיר טוב? האם הצמיג יספק ביצועים ספורטיביים/חסכון בדלק/שקט/אורך חיים? זה כבר תלוי בדגם.

פורסם

מה אתה מצפה לקבל מהצמיגים? חשוב לך ביצועים ואחיזה מקסימליים או אחיזה סבירה ומחיר זול יותר?

בהרבה מקומות היום ניתן למצוא צמיגים במבצע של 1+1, ואפשר להשיג זוג בכ-300 ש"ח שזה אחלה מחיר... יש לי זוג STUNNER מקדימה במידה המדוברת (מן הסתם), שאני סה"כ די מרוצה מהם... בפנצ'ריה אחת אמרו לי שהם נקרעים והם חרא של צמיגים, אבל לך תדע למי להקשיב, ביפו... מאחורה יש לי צמיגים של kleber שפעם היו ממש ממש טובים, אבל זה היה לפני כמה שנים... אני מחפש להחליף אותם, ואני לא מתכוון לקחת משהו מתוחכם ויקר... רק צמיג פשוט, אומנם של חברה ידועה, כנראה יפנית, במבצע של 1+1 כמו שאמרתי... פתח עיתון ותראה..

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

כן.. אני מבין אותך ואתה צודק לגמרי...

 

זה באמת קצת מוזר שהבחור הזה לא ידע לתת לי את שם הדגם...

טוב נו... נבדוק לבד.

 

הקטע הוא שפתחתי את ההודעה הזאת לא כדי לקבל מראש חוות דעת על הצמיג,

רציתי לדעת אם מישהו מכיר את הצמיג במידה הזאת שנמצא במבצע הזה.

אם כן- מצוין... אשמח לקבל עכשיו את חוות הדעת עליו.

אם לא- לא נורא.. אני ילך לשם שוב, יברר בעצמי איזה דגם הוא ויחזור לכאן..לשרשור הזה... (כדי שלא יכעסו עלי... :wink: ) ואבקש שוב את חוות הדעת מכם.

 

בכל מקרה ... תודה רבה!

 

ולא כל כך תודה לבחור מאוטו דיפו שלא יודע איזה דגם הוא רוצה למכור לי... "יוקוהומה זה טוב..." :lol:

 

אההה.... אם זה טוב.. אז אני הולך עכשיו לקנות!!... :)

פורסם
אוטודיפו אף פעם לא הציינו בשירות

 

לאוטו דיפו יש מבצע שרץ כבר הרבה זמן, מבצע 2 במחיר 1 (או 4 במחיר 2) :lol:

 

המבצע הוא על כל הדגמים של "יוקוהאמה", "קהומו", "טייפון".

 

אוטו דיפו משווקים מספר דגמים של יוקוהאמה, כל דגם ויעודו וכולם במבצע.

אני התקנתי לפני שבוע רביעית יוקו AVS V500 ואני רוצה להגיד שהשירות היה לא פחות ממצויין (זאת מעבר למחיר של 998 ש"ח לרביעיה כולל התקנה).

מי שהתקין ואיזן את הצמיגים הבין לליבי, הקשיב וביצע את מה שביקשתי (כמו למשל איזון ארוך יותר תוך הקפדה על הדבקת משקולות איזון בחלק הפנימי של הג'נט).

מעבר לכך הוא נתן לי טיפים נוספים וכו', פשוט נהנתי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

V500? אני? יש לי פיירהוק 700 אני מקווה למצא תקציב להחליף אותם למרות שהיה כיף בשבת (ותודה לבעל הקורסה שהתפנה והואיל בטובו לרדת לנו מהכביש)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אוטודיפו אף פעם לא הציינו בשירות

 

לאוטו דיפו יש מבצע שרץ כבר הרבה זמן, מבצע 2 במחיר 1 (או 4 במחיר 2) :lol:

 

המבצע הוא על כל הדגמים של "יוקוהאמה", "קהומו", "טייפון".

 

אוטו דיפו משווקים מספר דגמים של יוקוהאמה, כל דגם ויעודו וכולם במבצע.

אני התקנתי לפני שבוע רביעית יוקו AVS V500 ואני רוצה להגיד שהשירות היה לא פחות ממצויין (זאת מעבר למחיר של 998 ש"ח לרביעיה כולל התקנה).

מי שהתקין ואיזן את הצמיגים הבין לליבי, הקשיב וביצע את מה שביקשתי (כמו למשל איזון ארוך יותר תוך הקפדה על הדבקת משקולות איזון בחלק הפנימי של הג'נט).

מעבר לכך הוא נתן לי טיפים נוספים וכו', פשוט נהנתי.

 

קאספר הוא זה שיש לו את ה AVS V500...

וכאן גם אני מצטרף לשמוע את חוות דעתך על הצמיגים האלה...

 

וזה די משמח לשמוע שהשירות שם טוב... נקווה שבזמן שאני יבוא להתקין, אם אני בכלל יקנה משם, גם אני יקבל שירות טוב כמו שהוא קיבל...

 

תודה רבה לכל העוזרים ד"א..

 

נועם. :D

 

נ.ב.

מצטער אם אתה מכיר את קספר הזה וגם לו קוראים תומר...

פשוט עוד תומר הגיב וחשבתי שקישרת את הV500 אליו..

אם זה באמת ככה אז מצטער.. :?

פורסם

איזה סלט.

 

אני לא תומר ולא נעליים :lol:

 

דרך אגב, אני התקנתי באוטו דיפו רעננה, לא יודע איך השירות בסניפים אחרים.

 

בקשר לחוות דעת על הצמיגים, יקח עוד זמן....הם חדשים מדי.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אוטודיפו אף פעם לא הציינו בשירות

 

לאוטו דיפו יש מבצע שרץ כבר הרבה זמן, מבצע 2 במחיר 1 (או 4 במחיר 2) :lol:

 

המבצע הוא על כל הדגמים של "יוקוהאמה", "קהומו", "טייפון".

 

אוטו דיפו משווקים מספר דגמים של יוקוהאמה, כל דגם ויעודו וכולם במבצע.

אני התקנתי לפני שבוע רביעית יוקו AVS V500 ואני רוצה להגיד שהשירות היה לא פחות ממצויין (זאת מעבר למחיר של 998 ש"ח לרביעיה כולל התקנה).

מי שהתקין ואיזן את הצמיגים הבין לליבי, הקשיב וביצע את מה שביקשתי (כמו למשל איזון ארוך יותר תוך הקפדה על הדבקת משקולות איזון בחלק הפנימי של הג'נט).

מעבר לכך הוא נתן לי טיפים נוספים וכו', פשוט נהנתי.

 

קאספר הוא זה שיש לו את ה AVS V500...

וכאן גם אני מצטרף לשמוע את חוות דעתך על הצמיגים האלה...

 

וזה די משמח לשמוע שהשירות שם טוב... נקווה שבזמן שאני יבוא להתקין, אם אני בכלל יקנה משם, גם אני יקבל שירות טוב כמו שהוא קיבל...

 

תודה רבה לכל העוזרים ד"א..

 

נועם. :D

 

נ.ב.

מצטער אם אתה מכיר את קספר הזה וגם לו קוראים תומר...

פשוט עוד תומר הגיב וחשבתי שקישרת את הV500 אליו..

אם זה באמת ככה אז מצטער.. :?

 

וזה כספר לא קספר :wink:

פורסם

טוב...

קודם כל סורי על הבלגאן....

הייתה טעות וזהו.

נראה לי שכאן הדיון הסתיים בזאת שאף אחד לא יודע כלום על מה שאני מדבר ושהמוכר באוטו דיפו סתם חאפר שלא מבין כנראה.

אני ילך לשם לבדי, יברר את הדגם, יוציא חוות דעת נורמלית ואחליט אם לקנות או לא.

תודה רבה לכל העונים.

 

וסליחה מיוחדת לכספר, שקראתי לו קספר. אני מתנצל מעומק ליבי.

איתי אתה מרוצה עכשיו? :lol:

 

נועם. :!:

פורסם
טוב...

קודם כל סורי על הבלגאן....

הייתה טעות וזהו.

נראה לי שכאן הדיון הסתיים בזאת שאף אחד לא יודע כלום על מה שאני מדבר ושהמוכר באוטו דיפו סתם חאפר שלא מבין כנראה.

אני ילך לשם לבדי, יברר את הדגם, יוציא חוות דעת נורמלית ואחליט אם לקנות או לא.

תודה רבה לכל העונים.

 

וסליחה מיוחדת לכספר, שקראתי לו קספר. אני מתנצל מעומק ליבי.

איתי אתה מרוצה עכשיו? :lol:

 

נועם. :!:

 

למה אתה מתייאש כל כך מהר?

אני מניח שהמוכר מדבר על יוקוהמה S306.

לי היתה רביעייה על ה 309 שלי, ואני יכול להגיד שיש להם אחיזה צידית מצויינת, הם שקטים, והחסרון העיקרי שלהם זה נטייה להשחק מהר יחסית בכתף החיצונית, כשהאוטו ננהג ע"י מישהו כמוני שאוהב לקחת סיבובים מהר.

אני מכיר גם מישהו עם לאון 1.8 ספורט שיש לו רביעייה כזאת, והוא גם מרוצה מאוד מהאחיזה שלהם, ועכשיו אבא שלי צריך להחליף צמיגים ב 306 שלו, ולא רוצה להוציא יותר מדי כסף, והמלצתי לו לשים רביעייה כזאת.

 

בקיצור, בטווח המחירים הזה, מדובר בצמיג מצויין.

לך על זה!

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...