Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי פיגו 306 שנת 95 1.4 דגם XN

יש לי בעיה במד דלק, מידי פעם כשאני לוקח סיבוב ויש חצי טנק, פתאום יכולה המנורה להדלק.

בסיבובים המחט מטיילת למעלה ולמטה.

עכשיו כשאני בא לנסוע אחרי היציאה אני שם לב שהמחט עומדת על רבע טנק +- והמנורה נדלקת ונכבת לסירוגין, מה יכולה להיות הבעיה?

לא בא לי להתקע בלי דלק או לשרוף את המשאבה.

העלתי תמונה שתראו את הבעיה ותשפטו לפי התמונה

 

112072008283qg7.jpg

 

במידה וזה יעזור, כשהחנתי את האוטו היום בערב עליתי עם גלגל ימין אחורי על המדרכה קצת, אולי המצוף נתקע או לא יודע מה.

יש דרך לפתוח ולשחרר שם משהו? אולי זה יעזור?

אני אשמח לעזרה לדעת מה לעשות ומה צריך לעשות.

תודה אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

תנודות הדלק במיכל חתי מלא גורמות לכך שמצוף הדלק ינוע גם ולכן מחוגמד הדלק עולה ויורד.

מצב זה אינו תקין וברוב המקרים הוא נובע ממצוף מיכל הדלק.

במקרים בודדים נתקלתי שגם לאחר החלפה למצוף חדש נותרה הבעיה וא פורק כל מיכל הדלק ונתגלה שמחיצות פנימיות במיכל נותקו ממקומן.

תפקיד המחיצות הנו ליצור חלוקה לתאים קטנים יותר במיכל הדלק כדי להקטין את תנועת הדלק שמשפיעה על מצוף הדלק ועל רעשים של תנועת נוזלים.

מכון ספידומטרים טוב זאת הכתובת לפתרון הבעיה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

עידכון:

 

הלכתי עכשיו לרכב אחרי הלילה שהוא חנה, הנעתי את הרכב עשיתי סיבוב

המחוג נשאר +- על הרבע והנורה לא דולקת....

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

×
×
  • תוכן חדש...