Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הרכב מיועד להורים שלי שבקושי נוסעים ברכב,הנסיעות הן 90% בעיר כל השאר מחוץ לעיר.

 

חובה גיר אוטומט/רובוטי בגלל אמא שלי שלא כל כך מסתדרת עם ידני או שלא ממש רוצה :-)

 

בוצעה נסיעת מבחן במזדה 2 ובפאביה אוטומטית,והפאביה נפסלה עקב כך שהיא פשוט לא נעימה עם גיר אוטומטי,הרעש בתא הנוסעים ממש בלתי נסבל במהירויות נמוכות,וכאשר מדובר בנסיעות בתוך העיר זה לא יכול לבוא בחשבון.

 

אבא שלי נסע במזדה 2 של חבר שלי בת כמה חודשים והתרשם ממנה לטובה,הבעיה היחידה בעדיין הנושא לא הוכרע זה בגלל היאריס,שמגיעה עם אבזור בטיחותי חסר לאומת ה 2 שזה רק 4 כריות אויר אבל עם מנוע קטן יותר וגיר רובוטי שלכאורה אמור להיות חסכוני יותר בדלק.

 

השאלה שלי היא עד כמה חסכונית היאריס והאם הייתם שוקלים אותה בתור אופציה למרות ה"חסכון" בבטיחות שמאולץ ע"י יוניון.

 

ישנו כרגע מבצע על היאריס והמחיר שלה עומד על 102500+תוספת 1000 שקל על צבע מטלי+רישוי

מזדה 2 105500 אין תוספת על צבע +רישוי

 

בסך הכל המחירים דומים מאוד

בסך הכל מאוד מפריע לי הנושא של חבילת בטיחות חסרה אבל בגלל שהנסיעות הן מועטות וקצרות יחסית,חסכון בדלק כרגע יכול לגבור על הבטיחות לצערי.

 

אודה להמלצותיכם :-D

פורסם

אין ספק שמבחינת החבילה הכוללת המאזדה 2 היא העדיפה.

הדבר הראשון החשוב ביותר היא החבילת הבטיחות שמציעה ה-2 לעומת היאריס.

הדבר השני הוא הגיר האוט' הפלנטרי הפשוט לעומת הגיר הרובוטי-ידני של היאריס. רבות דובר על אופי פעולת הגיר של היאריס, קח זאת בחשבון.

הפרש המחיר הוא זניח למדי כך שמבחינתי ה-2 לוקחת ובגדול.

פורסם

האם היאריס תהיה עדיפה בצריכת דלק?

 

אני יודע שהגיר הרובוטי לא כל כך מעודן ואפילו מעצבן,ובנוסף גם האבזור הבטיחותי חסר

 

איזה מהם לדעתכם תשמור יותר טוב על ערכה עקב העובדה שהיאריס בעלת גיר רובוטי האם הנושא משפיע על ערכה כמשומשת?

פורסם

בוא נגיד ככה, כאשר תגיע לשלב שצריך למכור את הרכב, אתה תהיה בבעיה.

כבר אנשים הגיעו למסקנה שהגיר הרובוטי שנמצא בקורולה/אוריס/יאריס הוא נורא.

תבדוק ב YAD2 את רשימת הרכבים למכירה תחת טויוטה, אתה תראה כמה יש למכירה יאריס גיר רובוטי, ובמיוחד קורולה עם הרובוטי. (יש כאלו שעדיין רושמים גיר אוט' במקום רובוטי).

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

כבעל יאריס 2007 בדימוס ונסיעת מבחן במזדה 2 הדיעה שלי היא כלהלן:

 

מבחינת רכב,כלומר- תא הנוסעים, איכות ההרכבה, איכות החומרים, נוחות, מרחב, תמיכה של הכסאות היאריס עדיפה על פני המזדה 2.

מבחינת צריכת הדלק, היאריס עדיפה בהרבה. אני הגעתי לצריכת דלק משולבת של 1 ל- 13.5, במזדה גבוהה משמעותית.

 

אבל, ויש כאן אבל גדול! המזדה מגיעה עם אבזור עדיף בהרבה מהיאריס:

 

בטיחות: 6 כריות אויר ומערכת ESP במזדה, לעומת 4 כריות אויר בלבד וללא מערכת ESP ביאריס.

 

2 חלונות חשמל בלבד ביאריס! לעומת 4 במזדה.

 

והנושא הכי חשוב- הגיר הרובוטי של היאריס! נכתב רבות על הגיר הנ"ל. הגיר אינו נחשב לגיר ידידותי במיוחד, במיוחד בנסיעה עירונית. חשוב מאד לערוך נסיעת מבחן מקיפה הכוללת אזור משופע, ולראות האם אופי הגיר מתאים...

 

לסיכום- מבין השתיים, לדעתי המזדה 2 עדיפה, ולו רק עקב הגיר הרובוטי של היאריס.

 

באופן אישי- אני הייתי בוחר את הסוויפט החדשה, זולה יותר לרכישה, מהנה יותר לנהיגה, בעלת גיר אוטומטי פלנטרי ויחד עם זאת חסכונית יותר מהמזדה.

 

בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

הסוויפט ממש לא מהנה יותר לנהיגה מה2 לדעתי.

לא שזה משפיע על הרצון של הבחור.

 

ליביו (שבחר ב2 בתור הרכב השני בבית)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תודה על התגובות כולם :)

 

אבא שלי כבר החליט על ה מזדה ב95% אבל הוא עדיין רוצה להתרשם מהיאריס למרות כל מה שנאמר מעלה

 

אבל הפלא ופלא אין יאריס בתצוגה בסוכנות באשדוד,ולא ניתן לקבל נסיעת מבחן,הסוכן מכירות בור ועם הארץ טוען שאין לו צורך להחזיק את היאריס בתצוגה כי היא אותו הדבר כמו הקורולה :shock:,ובכלל שהמזדה בכלל לא מתחרה ביאריס ושהוא מוסר יותר מכוניות ממזדה באופן כללי וללקוח הפרטי בכלל :shock:,לא ידעתי אם לצחוק או לבכות במקום,מה עוד שהוא אמר שאין סיכוי שיש למזדה,5 כוכבי ריסוק ואבזור בטיחותי עדיף,אמרתי לו שיעשה שיעורי בית לפני שהוא בא לעבודה ולא יבזבז לי את הזמן.

 

בקיצור הוחלט לגשת לבית טויוטה בת"א רבתי ולהתרשם מהרכב,ואולי לקבל נסיעת מבחן,ובהתאם לעשות החלטה.

 

בינתיים מהחוייה עם יוניון אני חייב לציין שאם זה הייתי אני הייתי הולך ומזמין אצל המתחרים דווקא בגלל השירות הנוראי באולם תצוגה,אבל מכיוון שמדובר אבא שלי הוא חייב לבדוק הכל לפני שהוא מזמין בשביל "לא להתחרט"

 

אני מאמין שמחר תיפול החלטה לכאן או לכאן בהתאם לאיך שיהיה באולם תצוגה המרכזי והנסיעת מבחן.

פורסם
תודה על התגובות כולם :)

 

אבא שלי כבר החליט על ה מזדה ב95% אבל הוא עדיין רוצה להתרשם מהיאריס למרות כל מה שנאמר מעלה

 

אבל הפלא ופלא אין יאריס בתצוגה בסוכנות באשדוד,ולא ניתן לקבל נסיעת מבחן,הסוכן מכירות בור ועם הארץ טוען שאין לו צורך להחזיק את היאריס בתצוגה כי היא אותו הדבר כמו הקורולה :shock:,ובכלל שהמזדה בכלל לא מתחרה ביאריס ושהוא מוסר יותר מכוניות ממזדה באופן כללי וללקוח הפרטי בכלל :shock:,לא ידעתי אם לצחוק או לבכות במקום,מה עוד שהוא אמר שאין סיכוי שיש למזדה,5 כוכבי ריסוק ואבזור בטיחותי עדיף,אמרתי לו שיעשה שיעורי בית לפני שהוא בא לעבודה ולא יבזבז לי את הזמן.

 

בקיצור הוחלט לגשת לבית טויוטה בת"א רבתי ולהתרשם מהרכב,ואולי לקבל נסיעת מבחן,ובהתאם לעשות החלטה.

 

בינתיים מהחוייה עם יוניון אני חייב לציין שאם זה הייתי אני הייתי הולך ומזמין אצל המתחרים דווקא בגלל השירות הנוראי באולם תצוגה,אבל מכיוון שמדובר אבא שלי הוא חייב לבדוק הכל לפני שהוא מזמין בשביל "לא להתחרט"

 

אני מאמין שמחר תיפול החלטה לכאן או לכאן בהתאם לאיך שיהיה באולם תצוגה המרכזי והנסיעת מבחן.

 

לדעתי, השירות בו נתקלת, הינו כ"כ גרוע המצדיק פניה בכתב ליוניון מוטורס!

ממפגשים שלי עם סוכני טויוטה, בד"כ ניתקלתי בשירות טוב ובקיאות בסיסית לפחות...

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה בנסיעת המבחן ביאריס. אני מדגיש את חשיבות אופי וזמן נסיעת המבחן. בצעו את נסיעת המבחן לאורך זמן רב ככל הניתן עם מגוון סוגי דרך (דגש על שיפוע).

 

חזור לעדכן

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

×
×
  • תוכן חדש...