Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קורא פה מידי פעם וראיתי שיש כאן אנשים אם כמות ידע עצומה. אני רוצה לשדרג רכיבים קיימים במערכת שלי

יש לי כ3500 ש"ח

הרכיבים שאני מעוניין להשאיר זה מונובלוק P3001 וסאב גם של רוקפורד P2 200וואט אר אם אס

זאת אומרת שב3500 אני צריך

1. מגבר ארבע ערוצים

2.קומפוננט

3 זוג רמקולים 6/9

4.hu

5. אולי גם חיווט וRCA תלוי כמה תקציב ישאר

אפשר גם לגלוש לארבע קצת כבד כי אני חייל למי ששואל מה יש כרגע

אז יש מכשיר של פיוניר לא קורא אם פי 3 אם תצוגות[לא יודע מה הדגם אבל הוא ישן ולא נשמע טוב בכלל]

קומפוננט של "פלאנט אודיו" P5

אחוריים מורל פולס 6/9[אחד מהם שרוף אני ממש מרוצה ממנו]

מגבר ארבע ערוצים של אס פי אל[לא יודע את הדגם גם ישן ולא נשמע טוב]

ומונו וסאב כבר אמרתי

תודה מראש לאנשים שיעזרו .....

פורסם

אם תוותר על רמקולים אחוריים זה ייתן לך יותר אופציות לרכוש קומפוננת איכותי

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

לך על יד שנייה.

אתה יכול לקנות HU טוב ב1500 ומגבר מעולה 2 ערוצים חזק ב1000 וסט קומפוננט טוב בעוד 1000.

תשאר על המגבר של הSPL בנתיים הוא יעבוד על הסאב עד שיהיה לך תקציב לשידרוג.(תמכור את שאר הציוד)

אבל אתה חייב להשקיע הקומפוננט מקדימה (עזוב את האחורים)אין צורך בהם.

ולהשקיע "הראש" של המערכת שזה הHU.

זו המלצתי אליך.

אני ממליץ לך ללכת על יד שנייה כי יש פה בפורום מציאות לא קטנות, באמת שהיום חבל לקנות חדש (חוץ מרמקולים)

אבל אני בטוח שמוכרים ביד שנייה גם סטים חדשים. אז אני הייתי הולך על זה .

אבל הכי חשוב לפני שאתה קונה מוצר כלשהו, תשאל בפורום מה אומרים, כי יש פה אנשים עם הרבה מאוד נסיון.

פורסם

תודה קודם כל רציתי לציין שאין לי בעיה לקנות יד שניה ואם יש מישהו מהפורום שרוצה להציע משהו מהרכיבים שרציתי הוא מוזמן בברכה. כמובן בהודעה פרטית

לא הבנתי כ"כ תהודעה שכתבת

נראה לי שלא הבנת שיש גם מונו וסאב או שפשוט התכוונת שהם לא טובים מספיק?

מבחינת שיקול כספי ושיקול של איכות המערכת על מה עדיף לי להשקיע הכי הרבה כסף ועל מה פחות?

מדוע לוותר על האחוריים? עזוב ווליום. זה לא יוצר סאונד יותר היקפי ברכב?

אם מישהו גם יכול להיכנס יותר להמלצות על חברות ודגמים

פורסם

גם אני הייתי ממליץ לך להכנס לפורום מכירה אודיו, יש שם לא פעם מציאות של ממש.

 

אפילו רמקולים שאני באופן אישי מעדיף חדשים ניתן למצוא שם כמעט חדשים לגמרי. שים לב שיש אנשים שמשדרגים לפני שמרכיבים בכלל..

 

3.5K זה סכום לא רע בכלל אם אתה הולך על יד שניה.

 

אם אתה לא מאלו שמתים על "סראונד" ולשמוע מאחור, אתה יכול לוותר על האחוריים = מספיק מגבר 2 ערוצים.

 

בהצלחה.

פורסם

1.תשאיר את המונו והסאב שלך

2.תמכור את הציוד שלך וככה התקציב שלך גם יגדל

3. לבינתיים בתקציב הזה תירכוש HU +סט קומפוננט טוב

4. אם אתה נעול על 6X9 אז המלצה שלי מורל פולס 6X9 +דוטק אוביישן

HU משומש בסביבות 1500-1800 אתה יכול לימצוא אלפיין 9853/9855

לבינתיים תישאר עם המגבר של SPL עד שתימכור את הציוד שלך ואז תיראה כמה נישאר לך ביד

הכי חשוב לא למהר אה ולישמוע ליפני שאתה קונה במיוחד רמקולים

בהצלחה...

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...