Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה זה מגיע לי? ההמשך... והפעם: honda S2000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מצפה לקבל ביצועים מיוחדים מהZ3 אתה תתאכזב.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי אמר שיש לי צפייה ל"ביצועים" מרודסטר ב70/65K? במידה ואקנה זה יהיה נטו לנוחות/איכות שיש לה להציע. בסכום גבוה יותר כבר הייתי הולך על 330.

 

רכבי רודסטר בסכומים זהים שלא הZ אני מעדיף לוותר למען הGTI שיש לי כרגע.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

 

 

 

לגבי מיאטה -אין סיכוי בעולם שאני ירכוש בכסף שעמלתי עליו רבות רכב שאין לו שום צורה וויזואלית נעימה לעין. לראות עיני זה פשוט רכב מכוער ברמות קשות.הוא הנחשק ביותר כי זה מה יש לשוק להציע-זול,אמין,נסחר,רודסטר,-חלש- וכו' ובכלל מתישהו תתנפץ בועת ה"איזה רכב ספורט"...

אני יעדיף פורד סיירה עם הנעה אחורית ולא מיאטה. אגב אפילו יצא לי "ללחוץ" עם החדשות 08'או 07 (שהיא אגב כבר נראת טוב יותר) והדבר הזה פשוט לא זז. והסיבה לכך היא ש-ואני חייב לגלות לך-זה רכב של מורות בבית ספר או של כאלה שלא היה להם מספיק ל S2000:wink:

 

"על טעם וריח אין מה להתווכח..." בכדי שלא יפתח פה שרשור מלחמת העולם ה-3

 

יום-טוב

 

אוהד.

 

לא הבנתי מה הקשר של זה לדיון, אבל אם ניסית לפרסם את ההודעה ההזויה של השירשור - הצלחת.

פורסם

למה הפכתם אותי, תהיו בריאים :)

 

אתה רציני כאילו?

קנית רכב בעלות של בערך 320K, ומה שמעניין אותך זה עוד 4200 בשנה, אומנם זה לא רכב במיליון שקל וכו' אבל 320K זה סכום לא קטן בכלל ולמשפחה רגילה זה פי 3 מהרכב המשפחתי שלהם.

לפי דעתי אם אתה כבר מתחיל לחשוב על הוצאות הדלק ועל התוספת של ה-4200 בשנה בשביל דלק יותר איכותי שישמור על המנוע, אז הרכב הזה לא ממש בשבילך!

סורי אבל זה ה'אמת.

 

זה לא משנה בכמה קניתי את הרכב. זאת הייתה הוצאה חד פעמית (וגם נמוכה ממה שאתה אמרת..).

אחרי שכבר קניתי את הרכב, אני צריך לתחזק אותו וזה לא נשמע לי מוזר שאני מנסה לחסוך.

זה שקניתי רכב יותר יקר מהממוצע שממש רציתי לא אומר שיש לי אינסוף כסף לבזבז עליו.

 

98 לא ישמור יותר על המנוע אלא פשוט לא ינצל אותו ב100%.

 

יש דברים אחרים שאני ארצה לבזבז עליהם את ה4200 בשנה ולא על ספק +\- 10 כ"ס.

 

לקבוע באופן גורף שבשל היותו "גרושניק" האוטו לא בשבילו, זו מסקנה פזיזה מעט. אנשים עושים חשבון לפי אופיים ולא לפי עומק כיסם.

 

יפה שאתה יודע לאפיין אותי בלי להכיר אותי.

 

מה הקשר לאופי? שאתה בא לקנות אוטו ספורטיבי שעולה מעל 300 אלף שקל אתה אמור לדעת באיזה הוצאות כרוכה גם ההאחזקה של האוטו, דלק זה אחד מהם.

זה פשוט לא הגיוני שהוא יתלונן ש98 עולה עוד 4000 שקל לשנה כי בסופו של דבר גם הברקסים שלו עולים פי 3, צמיגים עולים פי 2 לפחות וכו'

להסתכל על הגרוש עם אוטו ספורט זה לא לעניין כי אנשים קונים את מכונית ספורטיבית בהתחשב שההוצאות על האוטו יהיו יותר גדולות מאוטו רגיל, זה לא אמור לבוא כהפתעה ודלק 98 זה הרע במיעוטו.

 

ידעתי בדיוק באיזה הוצאה זה כרוך. אמרו לי בסוכנות שאין בעיה למלא 95. ולקחתי בחשבון שזה יכול לפגוע ב-3% ביצועים.

וכמו שדווקא כן אמרת, אני מעדיף להוציא יותר כסף על דברים שכן חשובים לי, כמו ברקסים, צמיגים וכו'.

 

 

בעידן שמחירי הדלק בשמיים ואני אחד שנוסע הרבה, זה דבר שאני כן מנסה לחסוך בו כי הוא הכי פחות מורגש לדעתי.

רשום בהוראות היצרן שאפשר למלא 95, למה לא לעשות את זה?

תאמינו לי שהרכב חזק :)

פורסם
הכל טוב ויפה. אז בואו נגיד שבמקום 265 כ"ס שיש לS3 יהיו לה עכשיו 250...

האם זה באמת שווה הוצאה של 70 ש"ח נוספים על מיכל?

(350 בחודש, 4200 בשנה..)

ואם לא מדובר ב 250 כ"ס אלא באורוות צנועות של 100 כ"ס שיש לי בפוקוסים?

וגם לא מדובר אצלי ב 350 ש"ח לחודש. רמז: לאחת מהן יש דלקן (ובעקבות השרשור בדקתי היום וגיליתי שאפשר למלא 98 ) ובשניה אני ממלא דלק בתדירות פחות מפעם בחודש.

לא הבנתי מה הקשר של זה לדיון, אבל אם ניסית לפרסם את ההודעה ההזויה של השירשור - הצלחת.

:mm_yeah: נראה לי שהוא מנסה להקניט מישהו

זה לא משנה בכמה קניתי את הרכב. זאת הייתה הוצאה חד פעמית (וגם נמוכה ממה שאתה אמרת..).

אחרי שכבר קניתי את הרכב, אני צריך לתחזק אותו וזה לא נשמע לי מוזר שאני מנסה לחסוך.

זה שקניתי רכב יותר יקר מהממוצע שממש רציתי לא אומר שיש לי אינסוף כסף לבזבז עליו.

ועוד :mm_yeah:

פורסם
לא הבנתי מה הקשר של זה לדיון, אבל אם ניסית לפרסם את ההודעה ההזויה של השירשור - הצלחת.

 

?!:?:

 

מה נסגר איש? מה לפרסם? מי לפרסם?

 

סורי שזה יצא ככה כסשן ניאו-מזדה, אני לא מנסה להקניט איש. לא אוהב את האוטו הזה בכלל-סטו.

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם
למה הפכתם אותי, תהיו בריאים :)

 

 

 

זה לא משנה בכמה קניתי את הרכב. זאת הייתה הוצאה חד פעמית (וגם נמוכה ממה שאתה אמרת..).

אחרי שכבר קניתי את הרכב, אני צריך לתחזק אותו וזה לא נשמע לי מוזר שאני מנסה לחסוך.

זה שקניתי רכב יותר יקר מהממוצע שממש רציתי לא אומר שיש לי אינסוף כסף לבזבז עליו.

 

98 לא ישמור יותר על המנוע אלא פשוט לא ינצל אותו ב100%.

 

יש דברים אחרים שאני ארצה לבזבז עליהם את ה4200 בשנה ולא על ספק +\- 10 כ"ס.

 

 

 

יפה שאתה יודע לאפיין אותי בלי להכיר אותי.

 

 

 

ידעתי בדיוק באיזה הוצאה זה כרוך. אמרו לי בסוכנות שאין בעיה למלא 95. ולקחתי בחשבון שזה יכול לפגוע ב-3% ביצועים.

וכמו שדווקא כן אמרת, אני מעדיף להוציא יותר כסף על דברים שכן חשובים לי, כמו ברקסים, צמיגים וכו'.

 

 

בעידן שמחירי הדלק בשמיים ואני אחד שנוסע הרבה, זה דבר שאני כן מנסה לחסוך בו כי הוא הכי פחות מורגש לדעתי.

רשום בהוראות היצרן שאפשר למלא 95, למה לא לעשות את זה?

תאמינו לי שהרכב חזק :)

לא איפיינתי אותך כלל ועיקר. ניסיתי לאפיין את אופן חשיבתך. תגובתך לזה שמצוטט מעלי רק ממחישה שלא טעיתי. אם השימוש במונח "אופי" או בהגדרה "גרושניק" פגעה בך, אני כמובן מתנצל.

פורסם
לא איפיינתי אותך כלל ועיקר. ניסיתי לאפיין את אופן חשיבתך. תגובתך לזה שמצוטט מעלי רק ממחישה שלא טעיתי. אם השימוש במונח "אופי" או בהגדרה "גרושניק" פגעה בך, אני כמובן מתנצל.

 

 

אז העובדה שאני לא מבזבז הכי הרבה כסף שאפשר על הכל הופכת אותי לגרושניק? (באמת שאין לי מושג מה זה אומר, אבל זה לא נשמע משהו טבו)

 

נחמד.

אז אני מבין שמי שלא "גרושניק" זה מישהו שכל פעם שהוא קונה משהו, הוא קונה את ההכי יקר שיש, גם אם הוא לא צריך את זה?

פורסם
ואם לא מדובר ב 250 כ"ס אלא באורוות צנועות של 100 כ"ס שיש לי בפוקוסים?

וגם לא מדובר אצלי ב 350 ש"ח לחודש. רמז: לאחת מהן יש דלקן (ובעקבות השרשור בדקתי היום וגיליתי שאפשר למלא 98 ) ובשניה אני ממלא דלק בתדירות פחות מפעם בחודש.

 

דלק 98 לא יוסיף כלום לרכב בעל יחס דחיסה נמוך, לרכבים עם יחס דחיסה גבוה יש שתי אפשרויות ברכב פחות חדש הדלק לא יתאים ויגרמו צלצולים, למכוניות חדשות, המחשב יזהה את העובדה שהדלק הוא פחות טוב ויכוון את ההצתה בהתאם, התוצאה - קצת פחות סוסים.

 

הפוקוס שלך כנראה נמצאת עם המכוניות שדלק 98 לא ייתן שום תמורה בשל יחס דחיסה נמוך.

 

לפני זמן רב פורסם מבחן של רכבים שונים שקיבלו שני סוגי דלקים. חלקם הפיקו הרבה יותר סוסים וחלקם לא הראו שום שיפור. מעניין אם מישהו מכיר את המבחן ויודע כיצד למצוא אותו...

פורסם

לבי סוג הדלק :

בתור בן אדם שמסתכל מהצד ומנסה להבין , אני חייב להגיד שאנשים פה מה זה לא ברורים וכל אחד אומר דברים שונים לגמרי מהשני.

 

אחד אומר צריך לתדלק 98 בשביל יחס דחיסה גבוה

שני אומר צריך לתדלק 98 בשביל יחס דחיסה נמוך

שלשי אומר צריך לתדלק 95 בשביל יחס דחיסה גבוה.

 

אותי אישית בלבלתם.מישהו יכול להסביר פעם אחת ולתמיד לכל איזה סוג של יחס דחיסה מומלץ לתדלק95 או 98.

 

תודה

יוגב

פורסם
אז העובדה שאני לא מבזבז הכי הרבה כסף שאפשר על הכל הופכת אותי לגרושניק? (באמת שאין לי מושג מה זה אומר, אבל זה לא נשמע משהו טבו)

 

נחמד.

אז אני מבין שמי שלא "גרושניק" זה מישהו שכל פעם שהוא קונה משהו, הוא קונה את ההכי יקר שיש, גם אם הוא לא צריך את זה?

"גרושניק" היא הגדרה למי שעושה חשבון דקדקני לכספו. זו ודאי הגדרה מתאימה למי שלמרות ממונו הרב ( ולהערכתי מי שקונה S3 הוא במרבית המקרים בעל ממון ), מתעקש לעשות חשבון גם במעות ה"קטנות". אין בכך פסול בכלל, זה פשוט ענין של אופי.

במחשבה שניה זה בדיוק מה שכתבתי בתחילה. אז אם אתה בוחר שוב להפגע, זכותך כמובן. אני סיימתי.

בשוליים: לך תדע, אולי כדאי לך להפגע יותר מזה שכתב לך שבשל העובדה שאתה "עושה חשבון לכסף" ( הגדרה יותר סימפטית לטעמך אני מקווה ) אתה לא מתאים לאוטו.

פורסם
SENDA, מחפש את זה?

http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGI

 

 

דווקא לא את זה חיפשתי, למרות שזה גם סירטון נחמד.

 

הסירטון הזה מדבר על דלק אייכותי יותר, אבל לא על אוקטן גבוה יותר, יש מבחן אחר שבו הייתה השוואה עם אוקטנים שונים

 

למעשה, זה יכול להיות אחלה פרוייקט למגזין רכב בארץ, לקחת כמה רכבים, לשם 95 ו 98 ולמדוד הבדלים.

 

רוני - מרים את הכפפה??

פורסם
א- מי אמר את זה?!

 

ב- ה306 באמת לא נראית משהו,על פני הרבה רכבים (וויזואלית) אעדיף את הסליקה שהיתה לי.

בסכום של הGTI6 אין שום מוצר בשוק שנותן את התמורה שלה,אין.

 

מיאטה זה רכב מכוער נקודה. אם היא היתה מגיעה עם קצת "ביצים" אולי הייתי מתפשר על אחת. בכל זאת הרכב הבא כנראה יהיה Z3

 

בחור נחמד,

 

אתה בדיוק, אבל ב ד י ו ק, סוג האנשים שעדיף לנו (כשאני אומר לנו אני מתייחס לי אישית וככל הנראה למועדון הרודסטרים בו אני חבר) שירכשו ב.מ.וו. Z3 ולא מיאטה.

 

אתה ככל הנראה תחזיק את ה- Z3 משהו כמו 3-4 חודשים, ואז תבוא לפורום ותתלונן על כך שהאוטו נראה "פצצה" אבל לא זז, אה...וגם תגיד שהטיפולים "קורעים אותך" ושלא מפסיקים להציק לך בכל רמזור....בלה בלה..

 

ואז תמכור את ה- Z3, ותמשיך הלאה לאיזה חוויה מוטורית מפוקפקת אחרת.

 

המיאטה נועדה מיום היווצרה להעניק למחזיק בה משהו שונה. פשוט, ישיר ומהנה (מאוד !!!). אם אינך יודע את זה עד עכשיו, אז כנראה שאתה לא קהל היעד של המיאטה. וטוב שכך.

 

ולכן - אנחנו לא רוצים שתרכוש מיאטה. בבקשה ממך, אפילו אל תשקול את זה.

---


×
×
  • תוכן חדש...