Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה זה מגיע לי? ההמשך... והפעם: honda S2000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוהד ,אוהד אתה חי טוב...

אז מה שאתה אומר:

S3 ספורט אלגנט .

S 2000 מופע אור קולי.

 

אני מסכים לכל מילה.

 

ניראה מה תגיד אחרי שאני יסיים את הפרויקט שלי...

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ליאור אני באמת מחכה כבר שתסיים את הלאון,אני בטוח שיהיה שם וואו-בשרשור שאני יכתוב עליה אחרי שהיא תהיה אצלי קצת:-)

יום-יומיים לא יותר,יספיק.

 

יש לי כרגע את התמונה הזאת,לא עצרתי לצלם מהתלהבות,אבל אני בטוח שזה לא רחוק הפעם הבאה:wink:

135tn3.th.jpg

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם

אה, זה פשוט מאוד. היא אחת מהיחידות שלא התעקמו סביב עמוד/משאית/קיר/גדר-הפרדה, וממוקמות כעת בתוך מגרש גרוטאות כזה או אחר. זה לבדו מציב אותה כ"אחת היפות" :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לכולן יש דאש' אדום? כולן עם עור מבפנים? אני שואל באמת-לא בציניות! ? דגמי 03' ומטה חזקות יותר? יש צדיק שיסביר את המשתנים?

CELICA כמה פוזה8)

VTI כמה כח:twisted:

GTI6 כמה אחיזה:lol:

S2K4LIFE:evil:

פורסם
אה, זה פשוט מאוד. היא אחת מהיחידות שלא התעקמו סביב עמוד/משאית/קיר/גדר-הפרדה, וממוקמות כעת בתוך מגרש גרוטאות כזה או אחר. זה לבדו מציב אותה כ"אחת היפות" :wink:

 

זה מציב אותה בקטגוריה של "אחד הנוסעות" :?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
לכולן יש דאש' אדום? כולן עם עור מבפנים? אני שואל באמת-לא בציניות! ? דגמי 03' ומטה חזקות יותר? יש צדיק שיסביר את המשתנים?

 

3 אפציות לצבע פנים, אדום, שחור וכחול כהה, כולם עור.

ואלו השינוים בין השנים לדגם הארופאי(AP1 מנוע 2.0):

 

99-01 AP1

No tweeters in doors

No clock

Black radio door

Cd stacker in boot

Plastic rear window

16" 5 spoke matt wheels with lip

Black headlights

Black tape around front window

Carpet centre console

Aluminium knob

 

01-03 AP1

Tweeters in doors

Silver radio door

CD stacker located in secret comparment inside cabin

Glass rear window

16" 5 spoke polished wheels with no lip.

Chromed headlights

Chrome ringed rear tail lights

Leather centre console

Aluminium knob wrapped in perforated leather

Has no color coded badges

Wind deflector

Silver bits on top of seats

Upgraded head unit with clock

Upgraded clutch

Coin pocket in centre armrest

 

04-05 AP1

New headlights

New taillights

New front bumper and optional lip

New rear bumper

New suspension

New guage cluster speedo

New aluminium gearknob with leather

New steering wheel air bag

New rear wing

New seats

New 17" wheels

VSA

Triangle Tweeters

 

06-08 AP1

New seats

Drive By Wire

New 17" wheels for 06-07 and again a change in 08

 

אין הרבה שינוים מלבד כמה שינוים קוסמטיים בין השנים הדגמים החדשים יותר מתונים אך עדיין שומרים על הטירוף!

פורסם

ה-S3 פשוט הרבה יותר פרקטית ליום יום...

בטח ה-S2000 שותה הרבה דלק וזה לא של-S3 חסר בקטע הזה...

 

 

עוד 200 ק"מ לסוף ההרצה...... ;)

פורסם

האם ביטלת את ה איאספי ? (זה משהו אחר ללא המערכת).

 

ב"הודנאית" קוראים לזה VSA.

 

המנכ"ל שלהם התעקש על הניסוח הזה כל פעם כשהזכרנו אותו :wink:

 

את האמת שאני חייב לבדוק את הZ3 ולהתרשם...

 

תנסה לא להתאכזב, אמנם ה Z3 נראית מצויין, אבל מבחינה דינאמית - יש טובות ממנה.

 

 

אגב - ה- ESP בהונדה נוראי בעיר ואף מסוכן. בניגוד לאאודי שמאטה אותך קלות תוך עצירת ההחלקה, ההונדה פשוט מנתקת את המצערת לחלוטין. נכנסת לצומת והחלקת קצת? עכשיו תישאר שתי שניות שם בלי יכולת להפעיל את דוושת הגז ותחשוב על מה עשית.

 

 

 

יש לא מעט מכוניות שבהן ה- ESP מתערב בצורה כזו, זה בהחלט מסוכן למדי.

 

בדגם של שנת 2008 לדעתי הם שיחקו עם זה, ונתנו מעט מרווח פעולה גדול יותר לנהג,

 

כמובן שהם היו חייבים לעשות משהו רע כדי לאזן את זה, אז הם ריככו את המתלים לעומת הדגם של שנת 2007...

 

אני אישית עדיין מעדיף את הדור הראשון, ואם כבר הדור השני - יש הבדלים בין 2007 ל 2008,

 

כאשר 2008 קצת יותר "יומיומית" (אם אפשר לקרוא לזה ככה) מבחינת שיכוך מתלים.

 

בשתי נסיעות תוך שבוע לערד אפשר להתרשם ממע' מתלים (בהקשר של כאבי גב) די טוב הייתי אומר... :twisted:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ה-S3 פשוט הרבה יותר פרקטית ליום יום...

בטח ה-S2000 שותה הרבה דלק וזה לא של-S3 חסר בקטע הזה...

 

 

עוד 200 ק"מ לסוף ההרצה...... ;)

 

Pavi בטח יודע יותר טוב, אבל דווקא לי נראה שהS2000 היא החסכונית מהשתיים, ובהפרש ניכר. קלה יותר, אין האלדקס, וברוב הזמן גם חלשה יותר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אי אפשר לרחם על ההונדה ולכתוב עליה ביקורת

:) ההונדה צריכה שתשתול את הרגל בגז ותעביר הילוך שתי עשיריות שניה מהמנתק. אם לא עשית את זה פשוט נהגת במיאטה מוקשחת.

 

 

בדיוק מה שחשבתי עליו פעם, במה עדיפות הS2000/בוקסטר S על מיאטה, אם אתה לא לוחץ (אני מניח שמי שכתב "סוגד המיאטה" לא התכוון אלי).

אמנם לא נהגתי ב S2000, אבל כן יש לי ניסיון עם המתחרה (שלפי מבחנים השוואתיים שקראתי היא אף ידידותית יותר ליום יום) בוקסטר S ידנית בארה"ב:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=207&msgid=36382666&archive=1

לאחר שנתפסתי על מהירות ופחדתי שאם אמשיך כך אגיע למעצר, התחלתי לנהוג באופן מתון.

באותו זמן הייתה לי בישראל מיאטה ואז עלתה בי השאלה האם בנהיגה רגועה יש יתרון למכונית כדוגמת הבוקסטר S לעומת מיאטה, ששווה את ההפרש ענק במחיר (למעט יתרונות רעש המנוע והסמל כמובן...). לדעתי לא ממש.

את האמת שאני חייב לבדוק את הZ3 ולהתרשם,מפני שהיא יותר ריאלית תקציבית.

מכל המכוניות דווקא Z3? מילא היית כותב Z4, אבל Z3?

מיאטה עדיפה בכל הפרמטרים האפשריים.

מה גם שאחרי השרשור שהיה כאן של חבר פורום שעבר התעללות של ממש במוסך "קמור" העניין רק מתחזק.

עם מיאטה כשהייתי לא שבע רצון מהמוסך, פשוט עברתי למוסך מורשה מזדה אחר.

 

הקשרים שהיו לחברה שלי בשיער(מצטער ממי)

זו עובדה, שיער ארוך לא הולך עם גג פתוח.

בסרטים זה עובד, במציאות לא.

הסרט היחיד ששיקף עובדה זו היה "בריג'יט ג'ונס" (הסרט הראשון) שלאחר נסיעה שלה עם יו גראנט במרצדס ישנה פתוחה, השיער שלה הפך לליפה.

אני וחברתי דאז ("אתה יכול לפתוח את הגג?..... תסגור!! תסגור!! נהרס לי הפן") התגלגלנו מצחוק בקטע ההוא.


×
×
  • תוכן חדש...