Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיפוש מעמיק באינטרנט מצאתי המון נסיעות מבחן אך אף אחת מהן לא הייתה רצינית בכדי להבין איך הרכב הזה מתנהג.

האם המוסטנג GT הזאת באמת ספורטיבית, או שזה כלי אמריקאי לשיוט מהיר מאוד ?

 

אשמח לקבל נסיעת מבחן רצינית..

ואף חוות דעת של חברי הפורום (במידה ויש).

 

בתודה מראש, אבי.

 

נ.ב

אני מדבר על מוסטנג מהדור החדש ביותר.

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בתוכנית טופ גיר עושים עלייה נסיעת מבחן , יורדים עלייה שהיא מאוד "ישנה" אבל יש את הגרסאות של shelby ושל roush שהם ברמה גבוהה יותר של ביצועים והתנהגות . הבעיה העיקרית ברכב היא שיש לו שאסי ומתלים מאוד עתיקים .

 

הנה כמה סרטונים מטופ גיר על הרכב http://www.youtube.com/results?search_query=top+gear+mustang+gt&search_type=&aq=f

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מאכזב לשמוע, אך יחד עם זאת זה עדיין משאיר את הקנייה הזאת מפתה מאוד.

סביב ה 220K מקבלים רכב קופה אמריקאי בעל שם קלאסי מאוד, סלון מפואר ללא פשרות (כסאות עור ספורטיביים חשמליים, ניקלים בכל פינה, מראה מדהים ועוד..)

בנוסף מקבלים מנוע V8 בשרני עם 300 סוסים מכובדים ו 44 קג"מ מכובדים אף יותר, מחוברים לתיבה ידנית, שמביאים טון וחצי מהמקום ל 100 קמ"ש ב 5.2 שניות והכי חשוב.. הנעה אחורית.. איפה מקבלים את כל זה, חדש, בארץ ?

 

אחרי הכל יש לי התלבטות קשה מאוד, מפני שכעת אני נוהג על קופרה 07 משופרת וקשיחה מאוד.

מפחידה אותי העובדה שאחרי שאתרגל מהכיף של המוסטנג.. כי זאת מוסטנג.. אשאר עם רכב שמרגיש "נדנדה" לא מספיק תזזיתי, כזה שרק קו ישר מתאים לו...

 

מה אתם אומרים? אשמח לשמוע חוות דעתכם.

בתודה מראש, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
מאכזב לשמוע, אך יחד עם זאת זה עדיין משאיר את הקנייה הזאת מפתה מאוד.

סביב ה 220K מקבלים רכב קופה אמריקאי בעל שם קלאסי מאוד, סלון מפואר ללא פשרות (כסאות עור ספורטיביים חשמליים, ניקלים בכל פינה, מראה מדהים ועוד..)

בנוסף מקבלים מנוע V8 בשרני עם 300 סוסים מכובדים ו 44 קג"מ מכובדים אף יותר, מחוברים לתיבה ידנית, שמביאים טון וחצי מהמקום ל 100 קמ"ש ב 5.2 שניות והכי חשוב.. הנעה אחורית.. איפה מקבלים את כל זה, חדש, בארץ ?

 

אחרי הכל יש לי התלבטות קשה מאוד, מפני שכעת אני נוהג על קופרה 07 משופרת וקשיחה מאוד.

מפחידה אותי העובדה שאחרי שאתרגל מהכיף של המוסטנג.. כי זאת מוסטנג.. אשאר עם רכב שמרגיש "נדנדה" לא מספיק תזזיתי, כזה שרק קו ישר מתאים לו...

 

מה אתם אומרים? אשמח לשמוע חוות דעתכם.

בתודה מראש, אבי.

אם אתה רוצה לקנות מוסטנג, תקנה אותה בייבוא אישי. המחירים של מוסטנג חדשה הם החל מ20 אלף דולר ככה שזה יצא לך פחות מ220K אחרי הייבוא.

TFSI Power

פורסם

מוסטנג חדשה יש רק בייבוא אישי.

 

והוא מדבר על הגרסא עם מנוע הV8, ככה שהיא עולה בערך פי 2 מהמחיר שציינת.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מוסטנג חדשה יש רק בייבוא אישי.

 

והוא מדבר על הגרסא עם מנוע הV8, ככה שהיא עולה בערך פי 2 מהמחיר שציינת.

 

ממש לא.

V8 קופה עולה בסביבות 180,000 בארץ.

הקבריולט תעלה בסביבות ה 220,000 בארץ.

 

המראה שלו מטעה ויש רושם שזהו רכב יקר מאוד בעוד שהמחיר שלו הוא נמוך ביותר יחסית.

פורסם

טוב אז בגלל שאני כבר הייתי קרוב להביא gt קבריולט לארץ אני אומר לכם שהמחירים נמוכים יותר ממה שהזכרתם, בהתחשב בזה שקונים יד שנייה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

חבר'ה בעניין המחירים ובכל נושא היבוא אני מעודכן.

שאלתי היא אליכם היא בעיניין הרכב, ביצועיו ולאיזה רכבים ניתן לבצע השוואה.

שאלתי כל כך כללית מפני שאין רכב כזה לנסיעת מבחן מסודרת בארץ.

 

תודה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אף אחד לא יכול לתת לך תשובה חד וחלק, אתה צריך לראות דברים כאלה בעיניים שלך.

לכל אחד מאיתנו פה יש דעה משלו.

אני למשל לא אוהב את המוסטאנג החדשה, נהגתי במשך כמה ימים טובים על מוסטאנג קבריולט V6, אומנם היא לא חזקה כמו הV8 אבל זו לא הייתי הבעיה שלי עם האוטו, גם נהגתי במוסטאנג היותר חזקות אבל זה לא זמן מספיק כדי לחוות דעה אמיתית.

 

איכות החומרים וההרכבה ירודה עד כדי בדיחה, עיצוב פנים עלוב, לפחות לגבי ה V6 היא עגלה..., היציבות על הכביש מרגישה מאוד מוזר במהירות קצת גבוהות אני לא יודע להעביר את ההרגשה אבל אני לא בדיוק אהבתי את ההרגשה.

אנשים שמבינים קצת יותר ממני בעניין ניסו להסביר שזה בגלל המערכת מתלים המיושנת שכולם מתלוננים עליה.

 

בקיצור ולעניין מבחינתי האוטו פלסטיקי מידי ומרגיש זול מכל כיוון שתסתכל, מהנעילה של הגג בשני מנופים עלובים, למתג אחד בלבד לחלונות המשולשים מאחור, מערכת סאונד מהגרועות שראיתי במכוניות חדשה, מושבים גרועים, כל הדשבורד שנראה כאילו השקיעו עליו 3 שניות מחשבה בעיצוב ב8 דולר בעלות יצור וחומרים וכו' וכו'...

 

משום מה בארץ אנשים חושבים שהאוטו הזה זה "פוזה" כמו כל דבר בארץ שמנפחים מעבר לפרופרציות, אין לאוטו הזה שום פוזה זה אוטו ב20 אלף דולר ומרגישים את זה.

 

איזה רכבים הוא בר השוואה? שום דבר בארץ בכנות... אז זה לא ממש משנה.

בחו"ל הוא מתחרה ברכבים כדוגמא הדודג' צ'ארצ'ר שחוץ מגרסאת הSRT (שהדבר היחיד שמציל אותה זה המנוע) גרועה עוד בהרבה מהמוסטאנג.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

היה לי את הרכב הזה שבועיים בסטייטס.

 

הבהרה חשובה :

זוהי לא מכונית לנהיגה.

 

אתה יכול לנוע איתה ממקום למקום, היא אולי הרבה פוזה, אבל

איכות הגימור מזכירה לומינה.

איכות ההרכבה מזכירה לומינה

איכות הנסיעה נופלת אך במעט מהיכולות של שברולט לומינה

ובכבישים מפותלים גם פונטו 1400 תשאיר לך ריח של אגזוז....

 

בקיצור - אלא אם יש לך פטיש מטורף לרכבים אמריקאיים - קנה מאסל קאר אמיתית ישנה, הדבר הזה הוא כמו בובה של פאמלה אנדרסון, זה אולי נראה דומה, אבל זה מפלסטיק.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

דור,הGT או 6 צלייגר רמת פריניום הרבה יותר מאובזרת והפסלטיקים והרמת גימור יותר גבוהה.

אישית אני מאד אהבתי את ה GT היא פשוט מהנה לחלוטן בכל אספקט שאני חיפשתי בה.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...