Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההבדל בין ה V6 ל GT הינו עצום, זה בא לידי ביטוי במתלים קשים יותר, מנוע חזק יותר, אני משער שמדובר גם בשלדה מחוזקת.

אלה דברים שצריכים להשפיע המון ולכן לא ניתן יהיה לעשות השוואה בין שני הדגמים הללו.

 

ברור לי שזה לא רכב לג'יימקנה אך מכיוון ומדובר בהנעה אחורית, הוא יכול להיות מהנה בטירוף בדרך שלו..

השאלה היא אם בגלל מתלים רכים מידי (אם הם באמת כאלה) ויחד עם זאת מיושנת בצירוף לשלדה לא מהמתוכמות שיש... לא יהרסו את החוויה.

 

יש עוד מישהו ?

 

תודה רבה על התגובות עד עכשיו, זה עוזר לי מאוד לגבש דעה.

 

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קובי אני יודע שרמת הגימור בGT גבוהה יותר, ראיתי גם אותה.

גם שם הרמה לא בדיוק עלתה לרמה מספקת, אחרי הכל זה נראה עדיין עלוב.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

חבר'ה אתם סתם קוטלים את האוטו הרבה מעבר לרמה שצריך לקטול אותו. קחו דברים בפרופורציה.

לפותח הנושא, הרכב הוא רכב יפה מאוד (אך בכל אופן זה עניין של טעם), מנוע חזק ביותר (4.6 עם כ300 כ"ס), ישיבה יציה מאוד על הכביש, ישיבה נמוכה שמקנה ביטחון, הרכב הוא לא רכב שמאבד את עצמו במהירויות גבוהות כמו סיאט איביזה טורבו למשל וכל זה במחיר זול יחסית.

אז נכון שזו לא M6 או איזה קורבט Z06 אבל המחיר בהתאם.

 

אני בכל אופן הייתי ממליץ.

פורסם
, הרכב הוא לא רכב שמאבד את עצמו במהירויות גבוהות כמו סיאט איביזה טורבו למשל .

מדברים כאן על מוס GT איך לעזאזל הגעת לסיאט איביזה :roll:

פורסם

הוא דיבר על זה שהרכב לא מרחף במהירות מעל 150 קמ"ש וצפונה והוא יציב.

הסיאט לא מרגישה יציבה על הכביש ולא יציבה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
הוא דיבר על זה שהרכב לא מרחף במהירות מעל 150 קמ"ש וצפונה והוא יציב.

הסיאט לא מרגישה יציבה על הכביש ולא יציבה.

 

לא מסכים איתך-נקודה.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קליאו ספורט ? לא. ואל תפגעו בבקשה כל בעלי הקליאו..

אני מחפש הנעה אחורית והרבה כוח..

הגעתי למסכנה שבשבילי ההגה זה לגלגלים הקדמיים, הכוח לאחוריים.

 

מה הכוונה שלך בכך שאין להשוות בין איביזה למוסטנג? שתף אותי.

 

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

 

בשביל מה בכלל צריך גלגלים מקדימה..

:roll:

 

ככה היא מגיעה מארה"ב, עמוסה בחבילות של חברות המשלוח שהחליטו לשנות את צורת השליחה שלהם עקב מחירי הדלק הסילוני.

ד"א, מישהו כאן דיבר על הדלק שהמוסטנג הזו שותה? :shock:

או שפשוט לא אכפת לקונה?

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

במידה ותיהיה תמורה הולמת של כיף מהמוסטנג בתמורה לכסף שמשלמים עליה, הדלק עניין שולי עד כדי לא מעניין.

אך הכל תלוי בכמה המוסטנג הזאת טובה, או לא טובה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

מהי צריכת הדלק של המוסטנג ?

וכמה יעלה לי להעמיד מוסטנג קבריולט מתחת לחלון ביתי בסופו של דבר אחרי כל ההוצאות, +- ?

עלויות הביטוח גבוהות במידה לא הגיונית או סבירות ?


×
×
  • תוכן חדש...