Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדברים כאן על מוס GT איך לעזאזל הגעת לסיאט איביזה :roll:

 

ידידי, אם היית קורא את כל התגובה היית מבין מבלי להתקל בשום בעיה איך "לעזאזל" הגעתי לסיאט איביזה.

 

בנוגע לשאלות הנוספות שנשאלו:

מחירה הסופי בארץ של מוסטאנג GT קופה (חדשה) הוא כ-180 אלף ש"ח.

 

מבחינת תצרוכת הדלק - המוסטאנג ידועה כזללנית אך לא ברמה מוקצנת כפי שהרבה נוטים לחשוב.

 

בנוגע לביטוח, ביטוח מקיף יעלה כ4,800 ש"ח (לא כולל חובה).

פורסם

ידידי, 180K לדגעם GT נשמע מחיר, וסליחה על הביטוי "מצוץ מהאצבע"..

מפני שהדגמים הכי פשוטים, סגורי הגג בלי ג'נט מוגדל ובלי תוספות של כסאות מיוחדים וכאלה, מגיעים למחיר של 180K ויותר.

 

דגם GT, מפואר, קופה, חבילת ספורט ושאר ירקות ממותג בתג מחיר של כ 220K, תוסיף עוד כמה אלפים מכובדים בכדי לקבל קבריולט.

 

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

Avinusha, עם כל הכבוד, אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר פשוט אל תגיב.

אני במקרה מתעסק בזה ואני יכול להגיד לך בוודאות שזה המחיר של רכב מסוג מוסטאנג GT קופה בארץ.

אולי אם תייבא רכב זה באופן עצמאי בדרכים שלך יעלה לך יותר אך אני יודע בכמה כסף אני יכול לייבא רכב זה ולמכור אותו בארץ.

אין פה שום מקום לוויכוח.

פורסם

אני כבר כמה שבועות מדבר עם בחור מאוד נחמד בשם אלי, לאחר שאמרתי לבחור באילו תוספות אני מעוניין + איזה מנוע, זה המחיר שקיבלתי. אתה סוחר במחיר נמוך יותר ? שאפו..

 

הדיון כאן מתנהל בכדי שאני ועוד רבים אחרים נוכל ללמוד עוד על הרכב המדובר ועל האפשרות לייבא רכבים מחו"ל, אתה מתעסק בעיניין ? שתף אותנו, לאנשים כמוך בדיוק הדיון הזה צמא.

 

בברכה, אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

אז כפי שכבר נאמר, אתה תוכל לקבל את הרכב הנ"ל (פורד מוסטאנג GT קופה) בצורתו הבסיסית (כלומר ללא תוספות מיוחדת כגון ג'אנטים שלא מגיעים מהחברה או כל דבר אחר) במחיר של 180,000. אם אתה מעוניין אתה מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית ואשמח לעזור לך גם בנוגע לרכבים נוספים מלבד המוסטאנג.

שבוע טוב.


×
×
  • תוכן חדש...