Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קומפ' של מאק אודיו אולימפיק גולד שהם 160 RMS,סאב של PHASE HIGHGRADE , מונו של היפוניקס 1005D, ומגבר שני של מאק אודיו Z4200.

ור"ד של קלריון DXZ576USB.

המערכת לא מספקת בכלל . הסאב נישמע כאילו הוא מחרחר . כשיש באס שהוא טיפה נמרח אז את המריחה שומעים כ"בררררר" כזה ולא חלק אפילו בווליום נמוך. לא יודע למה זה כך.אמרו לי גם המגברים צורכים מלא זרם וזה לא מספיק למערכת בגלל זה כשמגבירים חזק תמערכת ונוסעים דיי הרבה האסב בבומים בקושי שומעים. אז חשבתי ליקנות מגבר 4 ערוצים חזק שיהיה לקומפ' שד"א מהם אני מאוד מרוצה וסאב אולי יותר איכותי ומדוייק כמו IDQ.

יש אפשרות ליד שנייה.

תודה!

פורסם

הכיוונים לא עוזרים:\ ניסתי לפי התדרים שרשמו פה בפורום ועדיין הסאב כך...אולי כי יש לי רנו 19 וזה רכב לא אקוסטי? לא יודע או שהסאב או המגבר לא משו ...

פורסם

נראה לי שזה בעיה בסאב,גם לי היה משהו דומה.ניסת לחבר סאב אחר ולראות אם עדיין יש את זה?

ודווקא המגברים שלך לא רעים בכלל.

HU: DEH-P7550 ,AMP1:SPL AB03445 ,AMP2: Pioneer GM-X862 ,COMP:JBL GTO6507 ,Rear:JBL GT5963 ,SUB: JBL GTO1202D

פורסם

לפי זכרוני רנו 19. זה רכב ישן!

זה רכב עם המון פלסטיקים. (אמרנו כבר ישן?)

וזה רכב עם בג'ז בחוץ.

 

אני הייתי מתחיל הכיווונים מחדש. (ובדיקה של ההתקנה מבחינת של פאזות ועובי כבלים)

ובבידוד הבג'ז מרעידות פלסטיק. ויצירת מעבר אוויר לסאב לחלל הרכב

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

דווקא ההיפך. אם תוציא את המגש האחורי, אתה תאבד המון 'קאבין גיין' מה שיוריד את העוצמה של הסאב. הרבה נופלים בטעות הזו. הסאב נוצר מתוך מחשבה לעבוד בתא מטען. תשאיר את המגש. תעשה איטום לתא מטען, ותכוון מחדש את הסאב. אולי זה רק עניין של החלפת תיבה לאיכותית יותר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תנסה גם לבדוק התאמה של מגבר לסאב, יש מקרים בהם מגבר מסויים לא מצליח להרים סאב מסויים.

 

ראיתי את זה קורה כמה פעמים, אפילו עם מגברים של מותג כמו פוקל.

 

בייחוד עם מונובלוקים של הייפוניקס - למשל, מובולוק מוכר מאוד של הייפוניקס לא מסוגל להזיז את הסאב שיש לי בחתימה בעוד מגבר פשוט כמו הCS300.1 שיש לי גורם לו לרקוד.

 

ואם אתה עדיין מחפש - אני ממליץ בחום על סאבים של AA עם מונובלוק של סאנדאון. המחיר של הסאבים מגוחך ביחס ליכולת שלהם.

 

קניתי אחד לאבא שלי, אמנם 10 אינטש, אבל הייתי פעור פה ברגע שחיברתי אותו לרכב שלי, סאב שמוצהר 250 RMS בשני אוהם, פירק לי את הרכב! מדוייק להפליא וטונאלי מאוד, סאב מאוד איכותי שמסוגל לספק באס עמוק ונעים ובו זמנית מדוייק מאוד - ההפרש בין התמורה למחיר הוא פשוט בלתי נתפס.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נזכרתי במשו, המתקין שלי אמר שהסאב (הפייז הייגרייד) נפל לו והוא החליף לתיבה אחרת של פייז (תיבה של פייז THRILLER) יש מצב שזאת הסיבה לרעידות?

הנתונים של הנפח של התיבה של הייגרייד שצריכה להיות:

Fs: 23 HzVas: 90 lQts: 0.,34 Xmax: 17 mm

 

לעומת התיבה שבה עומד ההייגרייד שלי:

Fs: 34 HzVas: 55 lQts: 0.,45 Xmax: 16 mm

 

יש מצב שזה גורם לרעידות המוזרות האלה ולפחות דיוק?

ואיזה נתונים אני צריך להביא לנגר ואיפה אני משיג ספוג או עוד חומרים שצריך בשביל התיבה?

האם יש הבדל גדול בין שתי התיבות שירגישו בהבדל?

תודה רבה!

פורסם
תנסה גם לבדוק התאמה של מגבר לסאב, יש מקרים בהם מגבר מסויים לא מצליח להרים סאב מסויים.

 

ראיתי את זה קורה כמה פעמים, אפילו עם מגברים של מותג כמו פוקל.

 

בייחוד עם מונובלוקים של הייפוניקס - למשל, מובולוק מוכר מאוד של הייפוניקס לא מסוגל להזיז את הסאב שיש לי בחתימה בעוד מגבר פשוט כמו הCS300.1 שיש לי גורם לו לרקוד.

 

ואם אתה עדיין מחפש - אני ממליץ בחום על סאבים של AA עם מונובלוק של סאנדאון. המחיר של הסאבים מגוחך ביחס ליכולת שלהם.

 

קניתי אחד לאבא שלי, אמנם 10 אינטש, אבל הייתי פעור פה ברגע שחיברתי אותו לרכב שלי, סאב שמוצהר 250 RMS בשני אוהם, פירק לי את הרכב! מדוייק להפליא וטונאלי מאוד, סאב מאוד איכותי שמסוגל לספק באס עמוק ונעים ובו זמנית מדוייק מאוד - ההפרש בין התמורה למחיר הוא פשוט בלתי נתפס.

אהה אז אתה גנבת לי את הסאב :wink:, לא סתם , רציתי לקנות את הסאב הזה לאוטו של אחי.

 

תתחדש או יותר נכון שאבא יתחדש:-)

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

נזכרתי במשו, המתקין שלי אמר שהסאב (הפייז הייגרייד) נפל לו והוא החליף לתיבה אחרת של פייז (תיבה של פייז THRILLER) יש מצב שזאת הסיבה לרעידות?

הנתונים של הנפח של התיבה של הייגרייד שצריכה להיות:

Fs: 23 HzVas: 90 lQts: 0.,34 Xmax: 17 mm

 

לעומת התיבה שבה עומד ההייגרייד שלי:

Fs: 34 HzVas: 55 lQts: 0.,45 Xmax: 16 mm

 

יש מצב שזה גורם לרעידות המוזרות האלה ולפחות דיוק?

ואיזה נתונים אני צריך להביא לנגר ואיפה אני משיג ספוג או עוד חומרים שצריך בשביל התיבה?

האם יש הבדל גדול בין שתי התיבות שירגישו בהבדל?

ואיך הסאב בכללי ביחס לIDQ?

תודה רבה!

פורסם

תיבה לא מתאימה לא אמורה להשמיע רעשים אלא להשמיע את הסאב בצורה פחות טובה

אם הסאב נפל זה כבר מחשיד

שים שיר מוכר עם הרבה באס לך לבגאז ותנסה לשמוע אם הסאב מחרחר (עדיף להוציא אותו מחוץ לאוטו בבדיקה)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

התיבות שונות מעוד.

 

תדרוש תיבה מקורית כמו שאמורה להיות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תיבה לא מתאימה לא אמורה להשמיע רעשים אלא להשמיע את הסאב בצורה פחות טובה

אם הסאב נפל זה כבר מחשיד

שים שיר מוכר עם הרבה באס לך לבגאז ותנסה לשמוע אם הסאב מחרחר (עדיף להוציא אותו מחוץ לאוטו בבדיקה)

 

כעיקרון איפה שיש באסים מודייקים נגיד בטראקים הסאב מעוד מדוייק אבל בשירים שיש מריחה כמו בראפ תשומע תפאנצ' אבל תמריחה תלא שומע כמו "אווווו" אלא כמו "ברררר" חחחח ***חחח היא לא מילה תקנית, קרא את כללי הפורום*** זה קשה קצת להסביר אולי זה באמת בגלל התיבה. איזה נתונים אני מביא לנגר? איך אני אומר לו איך ליבנות תתיבה?

×
×
  • תוכן חדש...