Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נאדר , תכיר את המאוורר הבא :

 

IMG_0878.jpg

 

כמה , איפה למה? לא יודע .

אני קניתי בעבר זוג כאלה ב-100 ש"ח (היו בעלי דחף רב) .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עדיף לך לקנות מאווררים של 120 מ"מ.



היחס בין הכמות של האויר שהם דוחפים לכמות הרעש הם מפיקים הוא הכי גבוה.

 

אני מאמין שחשוב לך העניין של השקט.

אם תרצה המלצה למאווררים שקטים רק תגיד.

Alpine 9887|XETEC GRAVITY 5G-900|tw:alpine spx pro|midbass:Morel hybrid ovation 6|Genesis audiophile 30.01

המערכת שלי למכירה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=292211

פורסם

טוב, הכל מוכן באוטו חוץ מהדלתות והקיקים, לכן בינתיים אני שומע עם הרמקולים המקוריים של הרכב.

 

אבל יש לי בעיה מוזרה, כל פס האטה או תעלה או משהו שגורם לרעידה באוטו מכבה את הרדיו דיסק ומדליק אותו שוב לבד, כל הכבלים ברכב מהודקים טוב, ניסיתי לנענע את הרדיו דיסק אבל לא קרה כלום, מה זה יכול להיות ? מה לבדוק בדיוק ?

 

* לפני שצצה הבעיה הזאת היום שמתי פיוז של 2A במקום 0.5A לרדיו דיסק (בינתיים למחר עד שאני משיג 0.5A) . מוזר למה נשרף. האם ייתכן שהבעיה נובעת מהפיוז 2 אמפר. ?

פורסם

יכול להיות שהפיוז קפץ בתוך הבית שלו, כי היא לא התאים מבחינת גודל.

 

תבדוק פעמיים ואז עוד פעמיים את החיווט של הרדיודיסק שלך.

 

אם הפיוז שלו נשרף, זה אומר שמשהו בתיעול חשמל עד אליו לא בסדר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי חברה,

לאחר תקופה של 3 חודשים שחיכיתי בהם לסיום הבניות, אני מעלה היום את התמונות.

 

לאחר שמיעה של יותר משבועיים ברכב, אני יכול לפרט מה שווה המערכת:

קודם: אני צריך פרוססור על מנת לבצע במה מאוזנת, ולשלוט עוד קצת במידבאס

יתרונות:

1. הדבר הראשון שמרגישים אותו זה הבהירות של הסאונד הטהור. הטויטר מדהים ברמה מטורפת.

2. פירוט מוחלט ומלא לכל הכלים שמנגנים, גיטרה תופים סקספון... כל כלי יש לו את המיקום שלו בבמה וכל קליד או מיתר יש לו את המיקום שלו בגובה או ברוחב הבמה.

3. סאונד חם, לעיתים קרובות גם יבש.

4. עומק במה, (תודה לאלי סאונדמן על העצה)

5. נפח ורוחב במה, למרות שהמיד ראנג' ממוקם על הדשבורד והמיקום והבניה לא נכונים (שזה לפעמים מצמצם לי את רוחב הבמה)

6. סאב: רובכם מכירים כבר, פנצ'י ומדויק

 

חסרונות ודברים לשפר:

1. המיקום של המידראנג' וגם הבניה עצמה לא נכונים ההימור שלי היה בזבוז זמן, לכן בהמשך אני בונה קיקים למטה רחוק מהאוזן. לפי המצב הקיים: התיבה של המידראנג לא נבנתה נכון, הטבעת מכוונת כלפי חוץ ולא לאמצע הבמה או ישר לשמשה כמו שרציתי, וזה מה שמצמם את המבה לפעמים וגם מאבד מאפקטיביות המידראנג' בעיקר שהרבה צלילים חולפים מעל לאוזן ואז מפספסים אותם.

2. צריך פרוססור דחוף, חשבתי שדרך ההתקנה נחפה על עניין הטיים קורקשן, אבל לא. אין לי במה מאוזנת ברוב השירים .

3. הקרוס: עם כל הרושם שמשאיר הקרוס ממבט ראשון, הופתעתי לגלות שאין כמעט שליטה בחיתוכים על המידבאס.

4. איטום, יש לי עוד בג'ז שלם לאטום וגם דלתות אחוריות. הרכב בעל פח דק (מלא אויר ורעשים בתוך הרכב מעל למהירות 100 קמ"ש)

 

סיכום:

תענוג לשבת ברכב ולשמוע, המילה ואוו לא מספיקה לתאר את הסיפוק שלי מהמערכת. למרות כמה פשלות פה ושם אני מאוד מרוצה, כי אפשר לתקן הכל בעתיד.

מאוד מעניין ומאוד מרשים הפירוט והבהירות של הסאונד.

בקיציר שווה כל שקל שהשקעתי על המערכת.

השקעה אחרונה תהיה התקנה סופר מקצועית אצל האחד והיחיד ALPINE

 

שמיעה: אני שומע לרוב ג'אז ווקאל רוק 90/80 פופ ולאטיני.

בנובמבר אני נוסע לארה"ב אני מתכוון לרכוש שם פרוססור + חיווט איכותי + חלקים למגבר (על מנת לחדש את הכל במידה ותהיה בעיה עוד כמה שנים)

 

*בזמן הקרוב אני לא אתקרב לתחרויות אבל מאוחר יותר אני באאאא :wink:

 

 

תמונת:

*שימו לב לשיפוע של התיבה של המידראנג'

*הטויטר אני משחק איתו במיקום עד לקבלת החלטה למיקום סופי.

*הקרוסים בינתיים מונחים שם עד להחלפת חיווט לחיווט מושקע יותר ואז אני אעביר אותם לבגז'

DSC00861.jpg

DSC00864.jpg

DSC00865.jpg

DSC00866.jpg

DSC00869.jpg

DSC00872.jpg

DSC00873.jpg

DSC00880.jpg

פורסם

נאדר אתה זן נדיר.

 

תתחדש ותהנה.

 

זה תמיד קצת בעייתי הגודל הפיסי של הרכיבים, נראה שבשביל המידים קיק-פאנל מתבקש.

 

הייתי מנסה גם לשים שם את הטוויטרים כי גם הם לא ממש קטנים וזה קצת בעייתי מבחינת רוחב במה.

 

אבל מיקום נכון יתן לך תוצאה טובה.

 

ליגת על!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ברמת העקרון, אתה צריך לדעת לאיזה רכב אתה מתכנן

 

one seater או two seater מבחינת הסאונד.

 

שכל הרכיבים החשובים על הדש, ומכוונים אליך, זה יהיה ONE SEATER טהור, כלומר , רק הנהג נהנה מהסאונד, ומי שיושב לידו, יקבל ערבוביה, גם מבחינת פאזות וגם מבחינת TA.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

איזה תענוג לעניים =)

תתחדש !

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7


×
×
  • תוכן חדש...