Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש. אני מת לשמוע את זה..

עזוב אותך משטויות כמו ריפוד..:wink: זה כמו לעקוץ פרארי כי ציפור חירבנה לו על הגג.. לאט לאט, גם ריפוד יבוא בסוף.

פורסם

התקנה סופר נקייה חוץ מהכבל רמקול שמבצבץ לו שם קורה A, אבל אני לא קטנוני8), אהבתי מאוד. אני מכיר תחרות אחת שכבר נצחת בכל מקרה, נקראת פדנטיות :).

 

תתחדש ותהנה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

תקרא את מה כתוב בסמלון שלי...

חוץ מזה שכזה ציוד לא מבריחים בכזו קלות, תבדוק מה הגודל/משקל של המגבר לבד.

וחוץ מהמזה שלמעלה. עם הבן-אדם מעביר את במכס במשלוח מסחרי שלו, זה לא להבריח ו/או לגנוב, זה לעקם חוקים ומבחנתי, גם אם זה להבריח, במדניות מכס כמו שלנו, שיבושם לו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

לא יודע, מישהוא עם ילדים משכנתא, ולימודים קונה ציוד כזה, ועוד בגבול מצריים, מרכז ההברחות הבינלאומי...

לא רוצה להאשים אף אחד... אבל נשמע מוזר

פורסם

אני רק מאחל לך שלא תתעורר לעולם לרכב מרוקן, אבל אני בטוח שזה יגרום לך להבין שחלק ממטרת הפורום היא להילחם בתופעה, ולא ללכת איתה יד ביד...

פורסם

כבר התעוררתי ככה (אופס הפתעה), אחרי עצבים לא קטנים, נרגעתי והמשכתי הלאה. ההשקעה והשיח שהעלתה המערכת של הבחור הזה לבדה, הייתה אמורה להעלות חשד אצל מישהו בפורום שסביר להניח הכיר את אחד ממגברי המקינטוש היחידים בארץ ובעליו, ואם והיה (ושוב נשמע לי מונפץ) וזה נגנב מחו"ל והוברח לארץ, לא ממש אפכת לי. מעבר לכך הוויכוח הזה עקר לחלוטין

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אלי פעם בא מישהוא ואמר לי לבחור דגם של HU והוא מגיע אלי ב 500 ש"ח...

אז אמרתי לו שאני רוצה את הדגם החדש של GO @#$ YORSELF

 

אבל אם אני ילד מתלהב בן 18 שרואה שפורום שלם הופך לחבורת ילדות מחורמנות מכל רכיב, אני עלול להזמין כמה חלקים מאותו אדם נחמד, יש לזה השפעה ישירה על המערכות של כולנו... וזה המינימום שפורום בישראל צריך לעשות.

פורסם
לא יודע, מישהוא עם ילדים משכנתא, ולימודים קונה ציוד כזה, ועוד בגבול מצריים, מרכז ההברחות הבינלאומי...

לא רוצה להאשים אף אחד... אבל נשמע מוזר

 

 

תגיד לי מה אתה מקשקש?! מה הכפת לך מאיפה הציוד שלו ואיך הוא השיג אותו? גם אם הוא קנה אותו דרך סוחר עירקי או סורי מזה משנה לך? אני לא מאמין שיש הרבה אנשים בעולם שיגידו לא לציוד כזה...(סתם דוגמא)

 

בגלל שאני עדין לומד בתיכון אז גנבתי או קניתי את המערכת שלי מסוחר?!(ולא אין לי אבא עשיר) אפשר גם לפרגן זה לא עולה כסף

 

עריכה:

יש הזמנות על מכוניות אז מה לא תקנה אוטו, יש הזמנות לרצח אז מה לא תצא מהבית?

IBIZA 20vt

פורסם

אם אתה ילד בן מתלהב בן 18, אתה לא מזמין mcintosh ולא F1 STATUS (גם גנובים), כי לרוב אין לך כסף לזה. ואם כן? אבא כנראה יכול לממן לך אותם חדש מהניילונים.

אני לא מעודד גניבה וסחר "מלוכלך", אבל אתה מאשים כאן האשמה שהיא חמורה על סמך חיבור של שלושה משפטים. אם יש לך איזשהו שמץ של חשד מעבר לחיבור של כמה נתונים שנרשמו פה, אז יש לאן לפנות. אם לא, ואל תעלב, באמת שמספיק, כי זה לא מועיל ולא מוסיף לאף אחד.

 

אם אני השגתימערכת בזול מ-א-ו-ד, ממש חצי מחיר, זה הופך אותי לקונה של סחורה גנובה? לא, זה הופך אותי לאחד שעשה סקר שוק, ומצא אתה המערת במחיר שוק באיביי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

כי אם הייתי אומר לך ש"השגתי" מערכת שדור קודם שלה מתומחר בכמעט 3 אלף +- בפחות מחצי מחיר, חדשה דנדשה, רק משומשת מעט, לא הייתה חושב שזה גנוב?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned


×
×
  • תוכן חדש...