Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע אני מקבל את כבל המתח ובית הפיוז והציוד הנלווה לו.

הזמנתי ממונסטר כבל מתח 0 גייג' וגם כבל מינוס 0 גייג' בית פיוז ANL ופיוז ANL 300A, טבעות טרמינל למצבר 0 גייג' ומתאם/מעביר מ- 0 גייג' ל- 4 גייג' במיוחד למגבר שהוא מקבל 4 גייג'.

 

השאלה האם עשיתי טעות שהזמנתי פיוז 300A במקום 150A? כן / לא

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נאדר, אתה מוזמן לקבל ממני שני פיוזים, 80 ו 100 אמפר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כמה תמונות מהמשך ההתקנה, לא תיארתי לעצמי שזה ייקח לי הרבה זמן.

בניתי ארגז למגבר (המסכן חטף הרבה שריטות), פתחתי כמה פתחי אוורור, ויחובר להם צנרת מהמזגן.

ריפוד הארגז הוא כמו הריפוד המקורי של מאזדה בבגז'

 

גימור הבניות של הוופר והמידראנג' יסתיימו השבוע. בנוסף להמשך אטימה מסביב לטבעות בדלת.

 

לגבי חשמל, בסוף החלטתי שכל החיווט יהיה 0 גייג' . מה שנשאר לי זה למצוא סופיות של 0 גייג' וכך אני פותר את בעיית החיווט.

 

בנוסף הצמדתי את הקבל לתיבת המגבר ואורך הכבלים +/- שיתחברו מהקבל למגבר יהיו כ- 15 ס"מ. (מאוד מאוד קשה לעבוד איתם באורך הזה במיוחד שהם קשים ולא גמישים, אני מוכרח לעשות את זה כי בעתיד אני רוצה לקפל את המושב האחורי)

DSC00618.jpg

DSC00620.jpg

DSC00621.jpg

DSC00625.jpg

DSC00629.jpg

DSC00655.jpg

DSC00665.jpg

DSC00668.jpg

פורסם

נאדר, כל הכבוד על ההשקעה. אהבתי את "פתחתי כמה פתחי אוורור, ויחובר להם צנרת מהמזגן."

 

השקעה, כבר אמרתי? אבל לא היה פשוט יותר לשים מאווררי מחשב בכניסה/יניקה ויציאה/דחיפה?

 

מצד שני אם היית רוצה פשוט לא היית מצויד במקינטוש ובF1..

 

אגב, לא אתפלא אם תכניס גם את הפסנתר לרכב..

פורסם

אתה צודק אבל הארגז נבנה כעובי 14 ס"מ ואין מיקום למאוורר וזה יהיה כמעט לא יעיל אם אני שם אותו מכוון לתחתית המגברי , לגבי הצינור הוא מתפצל ל- 3 פתחים בתוך הארגז

 

לקח לי להעביר את הצינור (1 אינץ) למיקום הארגז בבגז' כדקה וחצי בלבד. (התקנה נוחה)

פורסם

באמת כל הכבוד על ההשקעה ועל הרכיבים הנדירים האלו

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

פורסם

בחיי נאדר - יש לי דיסק שנקרא כשקלאסית פוגשת אטנית

 

ויש שם בהחלט סימפוניה של מוצארט רק בסגנון מזרחי :lol:

 

אני כבר הכנתי לי בבית דיסק SACD לשמוע אצלך ברכב 8)

 

איזה מספר אני בהמתנה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא כ"כ רחוק אדי אל תדאג: 13,560 אבל אני ראשון ואתה מוזמן להיות איתי :wink: (וזה לא דאיט אה ?!@כי זה לא נראה טוב)

אני אומר בואו נעשה את זה כמו הדיון להגעה למפגש :

1. יעקב :lol: (אדי ליד)

 

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

דווקא אוורור מהמזגן הוא לא דבר כדאי מפני שיווצר לך עיבוי והחלקים עלולים להיות "לחים" משהו עד כדי קצר, מאוורר שמוציא אוויר ומאוורר שיכניס אוויר יעשו את העבודה בלי עיבוי שיווצר עקב ההפרש הגדול בין חום לקור

 

קח את זה בחשבון, חוץ מזה אחלה בניה


×
×
  • תוכן חדש...