Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכיבים חלומיים!

נראה יפה הרדיו דיסק רק חבל שהוא נראה לעין ככה שלא ימשוך גנבים.

אין לו איזה פאנל שיורד מהמכשיר?

 

בכל זאת, תהנה מהמערכת!

Kia Sportage, 2014 

 

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אל תרדם, לאוף אקסיס יש את הייתרונות שלו, ואני שמח שבחרת באוף אקסיס.

 

המגבר שלך, והדרייברים שלך, יגמרו להכל להשמע מעולה בOFF.

 

 

בדיוק !!

 

רכיבים טובים נותנים את אותה הענות באוף אם הם מותאמים לרכב .

 

בחירה טובה

פורסם

מבחינת נפחים שהם עובדים בהם והענות אוף אקסיס .. אלמנט שמותאם לרכב בד"כ מתוכנן לעבוד אוף אקסיס בניגוד לאלמנט של בית שעובד און .... בגלל זה הטויטר שלך נראה כמו שהוא נראה והמיד שלי נראה כמו שהוא נראה ....

 

 

אבל כל זה לא חשוב ..... מתי שומעים והאם אתה מחבר את האלמנט בבי וויארינג ?

פורסם

ממש רכיבים יפים, עבודה גם אבל פחות, היה אפשר להשקעה קצת יותר, יוסי צודק, יוניט בולת מידי, אם היה אפשרי להוריד את זה למתה, זה היה יותר נחמד.

דרך הגב, כמה שטרות קטנות עלה לך כול זה +\- עם עיגול ? :-D

פורסם

המגבר הזה משנת 96 ונמכרו רק 500 אז תעשה חישוב לבד מה הסיכויים למצוא אחד כזה שלא נדבר על המחיר שעובר בשקט את ה10K

IBIZA 20vt

פורסם

רכיבים חלומיים!

מקווה לראות את התוצאה הסופית, ויותר מקווה שאתה מתכוון להשאר עם הרכב תקופה ארוכה.

זה נכון

פורסם

רכיבים מדהימים,נאדר אודיופיל אמיתי!

סקרן לשמוע...

והHU שלך הוא לא פחות חשוב מהStatus

מנסיוני במערכות ביתיות המקור(CD player) משפיע בצורה דראמתית על הסאונד.

 

כלהכבוד על ההשקעה!

HU - Alpine 9815 / front amp - Genesis Dual Mono

component - Xtant Slim xcs2.25 5.25

sub amp - Genesis profile sub / subwoofer - Genesis Audiophile 25.01

פורסם

לגבי המגבר, לפעמים מפרסמים למכירה באתרים בחו"ל. המחיר נע בין 800$-3000$. תלוי בפלצנות המוכר ובמצב המגבר.

 

לגבי הפאנל נכון הוא אחד המרכיבים הכי חשובים במערכת. בנוגע למיקומו אני חוזר שוב, הייתי צריך להוציא מהכיס 2400 ש"ח לפני מסים ומע"מ והובלה. ואין לי את הסכום הזה עכשיו. לכן אני עדיין חושב איך להסתיר את זה. כי ממרחק של 200 מטר אתה יכול לזהות אותם בולטים מנצנצים מהרכב.

 

 

איך רמקול מסוגל לשחזר באס חזק מדוייק ועמוק עם 50 RMS ? :shock:

 

הבאס של הוופר מדהים מדויק מהיר פאנצ'י, בדקתי שהוופר היה מחוץ לדלת ונדהמתי ואני מאוד סקרן לשמוע אותו בתוך הדלת.

פורסם
איך רמקול מסוגל לשחזר באס חזק מדוייק ועמוק עם 50 RMS ? :shock:

 

איך הרוולייטור נחשב לאחד המידוופרים הכי טובים בעולם עם 70 RMS? גם הויפה פרימיום ליין 7" בעל הספק דומה.

 

למה?

 

בעיקר (לא רק, אבל בעיקר) בגלל שהצרכנים אוהבים לראות מספרים גדולים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...