Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע בחודש הקרוב לארה"ב וחשבתי קצת על נושא הכבלים והפרוססור וראיתי שאני לא צריך פרוססור.

מה שאני צריך זה מונו שיפריד את הסאב מהמגבר הקיים MC4000M וכך אוכל לשלוט בבאסים לכל אלמנט בנפרד .

 

כבר יש לי כיוון למונו של מקינטוש שעולה 400$ יד שניה. אבל תהיתי אם אוכל לחסוך את זה ולקנות מונו של ג'נסיס?

מישהו יודע כמה עולה יד שניה וכמה עולה אחד חדש ?

 

נאדר

אני מבין שאתה עובר לטרי אמפינג? :-P

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לבינתיים לא, אני לא יודע מה יהיה בעתיד הרחוק. :roll:

אני יודע שזה נשמע מטומטם להשאיר 4 ערוצים ללא שימוש במגבר 6 ערוצים ולהשתמש רק ב- 2

 

כל המטרה זה לשלוט על באסים שזה כרגע אין לי. עדיף לקנות מונו ב- 350$ על פני שלט שיעלה 800$. אם הייתי מוצא שלט ב- 300$ הייתי קונה במקום המונו

פורסם

הבנתי..

בלי השלט אין אפשרות לשלוט על הקרוסים של המגבר שלך בכלל?

 

 

בנתיים תן מבט במערכת עם סט כמו שלך:

http://www.diymobileaudio.com/forum/showthread.php?t=48310

יתן לך אולי חומר למחשבה, ההתקנה והכו'..

 

מישהו יודע באיזה מגבר מדובר, בלינק שצירפתי?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

לא, זה לא האח התאום של הTRU COPPER.

 

כי הוא [שנת 2009] לא נראה ככה.

 

זה ידוע כבר כמה שנים שABYSS העתיקו מTRU את השאסי הישנים שלהם.

 

אין לה להתרגש:)

 

מנואל, איפה יש דמיון http://www.trutechnology.com/images/media/photos/ces_2007/ces07_010.jpg , חוץ מהצבע אולי?

 

לשנת 2009 TRU הוציאו מגברים חדשים, מעוצבים מחדש ומתוכננים מאפס.

 

עדיין אין תמונות, אבל אני אמור לקבל מהם תמונות בחודש הקרוב [האתר שלהם לא עודכן כבר ה-מ-ו-ן זמן, אל תסתמך עליו]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

דומים מבחוץ, שונים מבפנים .

 

יחי ההבדל הקטן

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

rong5.JPG

 

אני לא יכול להתקין קיק כך כמו שבתמונה. אני חייב את המשטח הזה לרגל שמאל :-D יש לי בעיות גב כתף ברך ועוד כמה איברים, אני נכה צה"ל :screwy::brickwall::shock3:

לכן כשאגיע למצב התקנה אני אעדיף לבנות קיק בתוף הדפנות שלא יפריעו לרגל .

 

חוץ מזה לא הבנתי מה הבנאדם השיג בזה ששני הטויטרים מכוונים אליו לאמצע הרכב !! ניסיתי את זה בעבר וזה התבטא בבמה שיושבת לי על החזה ועל הראש.

פורסם

כן הוא צודק, זה כמו הכאבלים של המונסטר סדרה 4 מתקינים לא אוהבים לעבוד איתם, הם קשיחים קשה לקפל אותם או לשחק איתם, במיוחד כבלים לרמקולים הם עשויים מגידי נחושת עבים כמו כבל חשמל ביתי, וזה מעצבן כי אני צריך לחתוך ולזרוק כל מיני ליפופים פלסטיקים/גומי וכמה גידים ביחד על מנת להצליח להכניס את זה בחיבורים.

 

תראו ותבינו לבן

 

 

MPCS402XLNXT-2C7_Detail002.jpg

 

MPCS402XLNXT-2C7_Detail003.jpg

פורסם

אל תתפתה מהתמונות.

 

כמעט 20 שקל למטר בחו"ל.

 

כבל טוב עם בידוד מסיבי, אבל קשה לשימוש. תשאל את יוסי כמה הוא אוהב את הכבל (קללות קללות) :lol:

 

אגב בהתקנה של הסט שמתי את הקרוסים מאחורי התא כפפות מתחת לפתח מיזוג ולא שמתי לב לאחר חודש רציתי לפרק והופתעתי לגלות שכמה גידים מהכבל היו חשופים והם היו במצב קורוזיה זוועתי.

פורסם

בשביל זה מחברים את הכבל רמקול לזה:

http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=601

 

MLLASH_glam.jpg

 

 

יש גם כאלו:

http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=603

MLMTH_glam.jpg

 

יש כאלו אפילו עם קצה גמיש:

http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=602

MLFPH_glam.jpg

 

כמובן שיש את זה למליון ואחת חברות אחרות.

כמו זה לדוגמא:

http://www.argonaudio.com/accessories/connectors/5455_high-end_banana_plug.htm

5455_HIGH-END_BANANA_PLUG_1_m.jpg

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...