Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן גם את זה אנסה.

 

ולגבי השאלה עד כמה אני יכול להגביר מהמערכת, אני לא יודע בדיוק לענות על שאלה כזאת כי בשבילי היא קצת כללית אז תמקדו אותי ובאופן כללי המכשיר שלי הוא אחד החזקים אז אני מאמין שיש לו לא מעט

אתה יכול להסביר לי איך גיין מוגבר גורם לרעשים?

פורסם

לדוגמא... אם המכשיר שלך המקסימום שאתה יכול להגביהה בוא הוא עד 60



ואתה מגביהה עד 20 בגלל שאתה חושב שאם אתה מגביהה עוד טיפה אתה שורף את הרמקולים..

זאת אומרת 33%

 

 

HU:sony CDMX7815

PRONT:morel pulse 6.5.REAR:JBL GT5963

SUB:pioneer TSW307D2

AMP:audiobahn A4004T

פורסם

חבר'ה לא פילטרים לא הארקות ולא נעליים בסה"כ הייתי צריך להנמיך קצת הגיין של הקומפוננט, והבעיה כאילו ולא הייתה - זאת אומרת כבר שכחתי ממנה אחרי כל הרעש שעשיתי מרוב הנאה!

 

:-P אז לדורות הבאים שיבואו...

פורסם
חבר'ה לא פילטרים לא הארקות ולא נעליים בסה"כ הייתי צריך להנמיך קצת הגיין של הקומפוננט, והבעיה כאילו ולא הייתה - זאת אומרת כבר שכחתי ממנה אחרי כל הרעש שעשיתי מרוב הנאה!

 

:-P אז לדורות הבאים שיבואו...

 

וככה כיוון לך המתקין את המערכת?

ולא ידע איך מסדרים את זה? וסיפר סיפורים.

נו, גם זה לדורות הבאים..

פורסם

לא בכלל לא דברתי איתו ישר תפסתי את העובד שלו אחד מקצועי, ואמרתי לו את מה שאמרו לי פה והוא ישר ידע שזה יפתור, פשוט הגברנו יותר מהמערכת ככה שפול ווליום בשבילי יהיה 50 ולא 40 והנמכתי את הגיין וזה הוריד באופן ניכר את הרעש.

כאילו הרמקולים עובדים על פול גז בניוטרל כשהם מוגברים הרבה מהמגבר - זאת התובנה שלי.

 

ולגבי המתקין - אני בהחלט לא אחזור ואעשה אצלו אפילו ריפודים (למרות שיש לי זיכוי אצלו):wink:

לא אהבתי את ההתנהלות שלו.

 

אני רק אמליץ למי שעוד רוצה להתקין - אף פעם אל תעשה אצל מישהו מבלי שיצא לך לראות את אולם התקנות שלו במצב של עומס ועבודה, והמהדרין גם יוסיפו איזה סמול-טוק עם מישהו שכבר מתקין שם כרגע

×
×
  • תוכן חדש...