Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי כל כך

המגבר (לייטיניג אודיו) שיש לך הוא בעל 4 ערוצים

כלומר חוץ מהגישור לסאב הוא מחובר גם לקומפוננט?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לא אחי ***אם הוא אחיך, למה שלא תדברו בבית? אתה לא חדש בפורום, רענן את הכללים***

אני מחבר רק גישור אחד לסאב

וזהו..2 יציאות אחרות לא מנוצלות (לא מחבר לכלום)

מה אתה אומר על האוריון?

פורסם

אוקי אז גם אי אפשר...האפשרות הזאת יורדת

אם ככה האפשרות היחידה שיש לי היא חיבור טורי ובכך להעלות את ההתנגדות הסאב ל 8 אום...

מצב זה יתאים לגישור אחד במגבר הזה?

עברתי קצת על הנתונים של המגבר..לא ראיתי שהוא עובד מ 8 אום וגם אם כן האם הוא יציב ב 8 אום בגישור?

ומזה זה יתן לי בדיוק?

פורסם

למה אתה שובר את הראש תמכור את המגבר הזה ותביא מונו במקומו ושוב המגבר שלך לא יורד ל-2 אום בגישור

ואם אתה כלכך מתעקש להישאר עם המגבר הזה תביא סאב של סליל אחד שהוא 4 אום או סאב שהוא שני סלילים שכל סליל הוא שני אום

 

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

למה אתה שובר את הראש תמכור את המגבר הזה ותביא במקומו מונו.

ושוב פעם המגבר שלך לא יורד ל-2 אום בגישור או שתביא סאב עם סליל אחד של 4 אום או סאב שני סלילים שכל סליל הוא 2 אום

::FEEL THE {XS} power::

פורסם
למה אתה שובר את הראש תמכור את המגבר הזה ותביא במקומו מונו.

ושוב פעם המגבר שלך לא יורד ל-2 אום בגישור או שתביא סאב עם סליל אחד של 4 אום או סאב שני סלילים שכל סליל הוא 2 אום

 

אני לא יכול למכור את המגבר...בגלל שמכרתי אתמול את ה CVR...ככה שנשאר לי רק לחפש סאב 4 אום או 2 סלילים 2 אום...הבנתי אותכם תודה רבה על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...