Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש 2 ברגים אשר מחברים את הסעפת למנוע.

אחד מהם שבור בלי "בשר" ז"א שאי אפשר להוציא אותי כי אין במה לתפוס

איך אני יכול להוציא אותו?

האם נגרם או יגרם נזק למנוע?

 

נ.ב

יש לי עוד שאלה קטנה

החליפו לי גיר לפני שבועיים

פעם הטורים ב 100 קמ"ש היום 2700

היום ב 100 קמ"ש הטורים הם 3000

זה ממש מעצבן כי שומעים את המנוע מתאמץ וזה מציק בנסיעה בין עירונית

האין ניתן לעשות משהו בדבר?

פורסם

לעניין הבורג...אתה יכול לרתך עליו אום ולשחרר אותו..ולגבי הגיר,נראה שקיבלת גיר עם יחסי העברה קצרים יותר...האוטו בטח מאיץ טוב יותר אבל צריכת הדלק תעלה קצת והמהירות המירבית תרד....

אייל

פורסם

גיר של 16V?

איך אני יכול בוודאות לדעת?

יש מצב שזה בכלל גיר של פולו 1000?

 

לגבי הבורג

אם אני מפרק את הבורג השני השלם האם אני יכול להזיז את הסעפת לצדדים בשביל להלחים? או שעלול להיגרם נזק מזה?

מאיפה אפשר להביא בורג כזה חלופי?

  • ספונסר פורום
פורסם

לגבי הבורג ,אני לא ממליץ לך לנסות לשלוף אותו כי במיקום

שלו לא ניתן להוציא אותו כאשר הראש בתוך הרכב

זו תופעה ידועה בפולו שהבורג הקיצוני ימני של סעפת הפליטה נשבר בתוך הראש ,

המשמעות של זה הינה קצת רעש פליטת גזים בשניות הראשונות

של הדלקת המנוע שזה דבר סביל ואני לא מציע לך להכנס לסרט הזה .

לגבי תיבת ההילוכים ,התיבה שקיבלת לא מתאימה לך והיא בעלת יחס מסירה

שונה בהניע הסופי (סבבת ועטרה)אני מאמין שהיא יצאה מפולו 1000 .

 

לגבי הקוד של הגיר שממנו ניתן לדעת באיזה גיר מדובר

אותו הקוד נמצא בחלק העליון של הגיר (לא למטה כגון בגולף)בדיוק מתחת לפלנש

המים המרכזי .

אם תיתן את צירוף האותיות שם (זה מנוקד עם מדגש)נוכל לדעת בוודאות

איזה תיבה התקינו לך .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...