Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לקנות רדיו דיסק ..אני יוכל להתקין אותו לבדי?(אין לי הרבה ניסיון בדברים האלה אני די מתחיל)

מצא אישה מצא טוב, לא מצא?! יותר טוב

פורסם

אם יש לך מעט ידע טכני (כדי לפרק את הישן ולהסתדר עם הפלסטיקה)

ומעט ידע בסיסי בחשמל (לדעת מה מחברים למה, ולהלחים את החוטים וכו')

לא אמורה להיות לך בעייה.

 

אבל,

אם אינך בטוח, שלם לבעל מקצוע טוב שיעשה עבורך את העבודה

או בקש מעט סיוע ממי שעשה זאת בעבר.

 

בהצלחה!

פורסם

אם זה קצת פלסטיקה וקצת חשמל ולחבר לאן שצריך אני מניח שאני יסתדר ממקסימום יש עזרה קטנה מאבא שהוא עובד בחברת חשמל (=

מצא אישה מצא טוב, לא מצא?! יותר טוב

פורסם

אני יודע שזה עלול להישמע מצחיק, אבל בעקרון הרדיודיסק מגיע עם הוראות הפעלה. בין היתר יש הסבר כיצד לחבר את החוטים נכון.

 

הבעיה היחידה שאני יכול לחשוב עליה זה להוציא את הרדיודיסק הישן. בד"כ כל רדיודיסק מגיע עם זוג "כלים" לשליפה קלה של הרדיודיסק. תנסה למצוא אותם. ואם אין, תנסה להשתמש בחדשים שתקבל עם הרדיודיסק.

בברכה!

יונתן.

פורסם

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/05-08-2003-DIY-HUInstall.html

 

כדי למצוא לאיזה זוג חוטים (פלוס ומינוס) שייך כל רמקול,חבר סוללה קטנה וחבר זוג חוטים לסוללה עד שתשמע רחש מאחד הרמקולים וכך בודד כל רמקול בנפרד לפני חיבור ליציאות הנכונות ברדיו דיסק

אח"כ תעזר במישהו ונסה להפוך את ה+ ו- ששייכים לרמקול יחיד ותבדקו אם הרמקול דופק כלפי חוץ או פנים

אם הממברנה (שטח הרמקול) דופק כלפי פנימה - החיבור לא נכון,כלומר ה+ של הסוללה מחובר למינוס של הרמקול ובמצב זה לא ישמעו באסים (רמקול דופק הפוך) לכן גם אחרי שבודדנו כל רמקול בניפרד צריך גם לדעת מה הפלוס ומה המינוס שלו על מנת לחבר נכון (ראה קישור וטבלה) וליציאות בHU

 

בהצלחה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

מזה אומר שנישרפים הפיוזים?על מה זה משפיע?

זה נישמע קצת יותר קשה משחשבתי

מצא אישה מצא טוב, לא מצא?! יותר טוב

פורסם

בקיצור, גש למתקין כי מה שאתה חושב שתחסוך - יעלה לך יותר בסופו של דבר.

אצלו תוכל להסתכל וללמוד את התהליך.

אבל בשביל מישהו שלעולם לא התקין או ראה כיצד - לא הייתי ממליץ בכלל.

פורסם

אני גר ברחובות איפה אני יוכל להתקין את זה באיזור שלי? כמה אמורה לעלות התקנה?

מצא אישה מצא טוב, לא מצא?! יותר טוב

פורסם
אני גר ברחובות איפה אני יוכל להתקין את זה באיזור שלי? כמה אמורה לעלות התקנה?

יש את סאונדר ניראה לי בסביבות 80-100 ש"ח

::FEEL THE {XS} power::

×
×
  • תוכן חדש...