Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב... אז אם מישהו שנכנס להודעה חשב שיש לי אוטו ספורט אז זה לא ככה

יש לי מיצובישי סופר לנסר אוטומטית

אני רוצה להפוך אותה לידנית

לתקוע איזה ספויילר חביב של עשרים מטר גובה

מערכת אני הולך לשים בקרוב

אני ישים ריגר כמו של כל הערסים זה כבר אומר שיש לי אוטו מהיר (זה בצחוק דרך אגב)

וככה עם חצאיות התיכנון שלי להפוך את הלנסר לאוטו ספורט

עכשיו השאלה שלי אם זה נשמע כדאיי ואם כן איפה אפשר לעשות את הדברים האלה

בעיקר להחליף את הגיר

תודה מראש

פורסם

עדיף לך כבר למכור את האוטו ולקנות משהו יותר ספורטיבי

לא שווה להשקיע על אוטו כזה ובטח שלא אוטומט

 

אוטומט= אוטו מת

פורסם

מה אני אגיד לך......

כמה כבר שווה האוטו שלי .??

אין לי מושג

שנת 97

מיצובישי סופר לנסר אוטומט

מה אני יכול לקנות במקום?

פורסם

קליאו אר אס איי

פיג'ו 205 ג'יטיאיי

106 ראלי

106 אקס אס איי

סיטרואן זד איקס וולקן

זה כל מה שעולה לי בראש בעיקרון כל אלה רכבים ספורטיביים שאם תקנה אותם אפילו יישאר לך מספיק כסף בצד בשביל יישור קו

הבעיה למצוא רכב כזה שמור ובמצב טוב

RSi

פורסם

תמכור

 

אם אתה רוצה ידני יפני

 

תשקול ברצינות

 

סיוויק הצ'בק

מיצובישי קולט - לא תרגיש הרבה הבדל בין הנוכחי, אבל תרגיש כאילו יש לו יותר כח

 

הרמן

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...