Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוסר מים במיכל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזמן האחרון חסר לי מיים במיכל וגם שאני פותח את פקק הרדיאטור גם שם חסר

בסוף נסיעה נשמעים רעשי רתיחה וגיליתי שיורדים מים מצינור העודפים

מה לעשות?( אפלאוז)

פורסם
בזמן האחרון חסר לי מיים במיכל וגם שאני פותח את פקק הרדיאטור גם שם חסר

בסוף נסיעה נשמעים רעשי רתיחה וגיליתי שיורדים מים מצינור העודפים

מה לעשות?( אפלאוז)

 

http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=22051

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ברוב המקרים בהם אני בודק, חסר לי מיים הן ברדיאטור והן במיכל.

בסוף נסיעה , כאשר אני מכבה מנוע נשמעים קולות רתיחה של מיים.

גיליתי שיורדים מיים מצינור העודפים.

עשיתי ראש מנוע לפני כחצי שנה.

פורסם
ברוב המקרים בהם אני בודק, חסר לי מיים הן ברדיאטור והן במיכל.

בסוף נסיעה , כאשר אני מכבה מנוע נשמעים קולות רתיחה של מיים.

גיליתי שיורדים מיים מצינור העודפים.

עשיתי ראש מנוע לפני כחצי שנה.

היי

בהנחה שהראש תקין, למרות שבהרבה מקרים אני שומע על שיפוצי ראש מנוע שמצריכים תיקון חוזר, אז אולי תלמד משהו מהניסיון שלי.

בזמנו גיליתי שיוצאים לי מים (נוזל קירור כמובן) מצינור הניקוז של המכל לאחר נסיעה למרות שלא היה עודף.

ניגשתי למוסך רדיאטורים שגילה שהרדיאטור סתום ואין סירקולציה ולכן המים בזמן נסיעה "ברחו" חזרה למכל.

פרוק וניקוי הרדיאטור פתרו את הבעיה.

תבדוק גם האם הוונטה של הרדיאטור עובדת- ייתכן שהיא תקולה ולכן המים מגיעים לרתיחה.

בכל מקרה מומלץ מאוד לגשת מהר למוסך.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
כמו כו בדפנות מיכל המיים ישנה מעין עיסה/שכבה של לכלוך חום.

כל העסק עלה לי לפני כ 10 חודשים קצת יותר מ 200 ש"ח.

אבל לדעתי אתה צריך להיות מוטרד יותר מהעיסה הזו.

ייתכן שפשוט לא ניקו כראוי אחרי שיפוץ הראש, אבל ייתכן גם ששוב השמן והמים מתערבבים...

אם שמן המנוע הפך לבנבן - חלבי כזה אז שוב הלך אטם הראש.

מומלץ לחזור למוסך ששיפץ את הראש לבדיקה חוזרת.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם
טוב, למוסך ההוא לא אחזור.

צבע שמן המנוע חום שחור.

לא רואה שם סימני מיים.

מה שכן השמן נראה פחות צמיגי.

המלצתי לחזור למוסך ההוא רק בגלל שאם באמת הראש הלך אין סיבה שתשלם על כך פעמיים.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ונשמח לשמוע עדכונים.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

המוסך ההוא היה בטירה ,והמוסכניק אמר לי כי הוא לא נותן שום אחריות.

מסר שכדאי למכור את הרכב

סה"כ האוטו נוסע מצויין ,וזאת לאחר שעבר כ260 אלף.

אוכל 1ל12.

פורסם

אם העיסה הזאת קיימת רק בדפנות ואין סימנים של שמן במים או הפוך, סביר להניח שפשוט לא ניקו את המיכל אחרי השיפוץ ראש.

מנסיון, להוריד את העיסה הזאת צריך הרבה מים חמים, סבון ושיפשופים. :?

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

×
×
  • תוכן חדש...