Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המנוע שלו או אין לי מושג מזה משמיע רעשים כאלה כשלוחצים על הגז כאילו הוא ממש ממש מתאמץ... מזה יכל להיות? וכמה עולה לשפר או להחליף את זה שיהיה קול סוס וחזק כזה...

 

מדובר ב מאזדה 323.

 

עריכה : מזה סופר צ'ארג'ר? אני שומע פה הרבה מדברים על זה

פורסם

אם הוא עושה "בחבחבחבחבחבח, פקע,פקע, פויחק, פויחק, אני מת, הצילו, כחכחכחעחעחעכח, פטוינק". אז כנראה שהוא באמת מת. בהצלחה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גבר לא באתי לצחוק אין לי מצב רוח מתאים..

 

או שתנסה לעזור או שעל תגיב פה יותר ועל תרגיז אותי...

 

קיצר אבא שלי אמר שיש מצב שזה האגזוז.... אז אם אני יחליף את כל האגזוז האוטו לא יעשה רעשים ויסע חלק כזה? למשל ב 120 הוא יסע לי בלי שהוא יתאמץ ויעשה רעשים?

פורסם

תסלח לי, אבל אתה אומר שמשהו לא בסדר באוטו ושהוא עושה רעשים נוראיים, ובאותה נשימה אתה מבקש "על הדרך" לשפר אותו כדי שיעשה "קול סוס וחזק כזה"?!? ואני הלא רציני...

 

 

אי אפשר לדעת דרך האינטרנט מה לא בסדר באוטו. קח אותו למוסך ובקש שיבדקו אותו. בכל מקרה זו שאלה נפרדת לעניין השיפורים והייתה צריכה בכלל להופיע בפורום הטכני.

 

בקשר לסופר-צ'ארג'ר - זהו מגדש-על בעברית. אלמנט שמתחבר למנוע בהשקעה כספית גדולה ומשפר משמעותית את הכוח. אם אין לך סדר גודל של עשרות אלפי שקלים - אל תנסה אפילו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

או שתנסה לעזור או שעל תגיב פה יותר ועל תרגיז אותי...

קודם כל תפרסם את ההודעה במקום הנכון בטכני ולא בשיפורים, שנית כל כשאתה עצבני עדיף לשבת בצל ולשתות מיץ ולא לכתוב הודעות בפורום ולחכות שינעלו לך את השרשור על טורים גבוהים מידי.

 

-איזה גיר יש לרכב, האם יש קודם רעש חזק ואז הרכב מתחיל ליסוע והרעש נחלש ?

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
1) בבקשה אל תנעלו את השרשור, הוא יכול להיות ממש משעשע!

 

2) אתה יכול לפרט את הרעשים? איך הם נשמעים, מאיפה ומתי?

 

אם זה משעשע אותך אז אני מבקש ממך לעזוב את הנושא הזה ולא להגיב פה יותר ולהשתעשע במקום אחר..

 

זה שמעליך המממ הקול הוא ממש רגיל אבל פשוט שהאוטו מגיע למשל ל 120 קמ"ש אז הוא משמיע רעשים של מאמץ יתר כאילו.. ואנלא ורצה שזה יהיה.. מה לעשות?

פורסם
מה לעשות?

 

חבר יקר.

 

פנה למוסך. מאוד קשה לאבחן את התקלה ברכבך מהתיאור שלך. אם תגיד מאיזה איזור אתה, אני בטוח שחברים יוכלו להמליץ לך על מוסך טוב. לא ממליץ לנסוע על רכב כל עוד לא ברור מה המצב שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
חבל שלא מדובר בפיקציה. ואם כן, ח"ח למי שעומד מאחוריה.

 

מזה?..

פורסם
תגיד, מה זה מזה?

 

לא הבנתי מה הוא אמר.. מזה בפיקציה?

פורסם

זה בדיוק העניין, גם אני לא הבנתי מה אמרת. מה זה מזה?

 

(ובמאמר מוסגר: גם אני אשמח לדעת מה זה בפיקציה. זה סוג של מחלה?)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תגיד, מה זה מזה?

 

תרגיע גבר!

ולפותח השירשור, איך לעזאזל נשמע אוטו מת?

 

אנחנו מתעניינים כי אנחנו מנסים לעזור, אבל תן יותר פרטים (או רעשים...)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...