Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שאפשר לעשות חיפוש בנושא הזה אבל בכל זאת יש לי עוד כמה שאלות.

 

בגלל בעית הצילצולים באוטו רציתי להתחיל בטיפול הזול ביותר עד ליקר והם.

 

1 החלפת פלאגים לראלי איזה פלאגים נחשבים לטובים ביותר לאוטו הזה.

 

2. ניקוי מזרקים איפה כדי לעשות וכמה זה עולה :?:

 

3.ואם שני הדברים האלה לא יעזרו נשאר רק בדיקת מחשב.

 

יש עוד משהו חוץ 3 הדברים האלה שהם הגורם לצילצולים במנוע.

אני פשוט חייב לדעת שאני פועל בדרך הנכונה לפיתרון הבעיה.

 

ועוד משהו לא בא לי לעבור ל98 כי זה דלק יקר ולא משתלם אז תחסכו את עניין הדלק.

 

 

אשמח לשמוע תשובות. ואני מקווה שהמנוע יחזור לעבוד עגול כמה שיותר מהר.

פורסם
אני יודע שאפשר לעשות חיפוש בנושא הזה אבל בכל זאת יש לי עוד כמה שאלות.

 

בגלל בעית הצילצולים באוטו רציתי להתחיל בטיפול הזול ביותר עד ליקר והם.

 

1 החלפת פלאגים לראלי איזה פלאגים נחשבים לטובים ביותר לאוטו הזה.

 

2. ניקוי מזרקים איפה כדי לעשות וכמה זה עולה :?:

 

3.ואם שני הדברים האלה לא יעזרו נשאר רק בדיקת מחשב.

 

יש עוד משהו חוץ 3 הדברים האלה שהם הגורם לצילצולים במנוע.

אני פשוט חייב לדעת שאני פועל בדרך הנכונה לפיתרון הבעיה.

 

ועוד משהו לא בא לי לעבור ל98 כי זה דלק יקר ולא משתלם אז תחסכו את עניין הדלק.

 

 

אשמח לשמוע תשובות. ואני מקווה שהמנוע יחזור לעבוד עגול כמה שיותר מהר.

 

כ-ל הנושאים שציינת נטחנו פה בעבר, תעשה חיפוש !!! :mad::mad:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...