Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6633 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכתי לבדוק כמה רכבים כמו סוויפט ישנות אבל 1300 זה די חלש ולא הרגשתי כח ובאמת ניראה שעם עוד 2 אנשים לדוגמא אני לא יצליח לסגור 70 וזה מה שמפריע לי ברכבים האלה...

אז יש לי כמה שאלות:

1. האם האוטו הזה כדאי כאוטו ראשון ללמידה(מתכנן לקנות מיאטה אחרי שנה+) ולא אוכל דלק אני ידוע שזה1.9 אבל זה דיסל העלויות יהיו בשמיים או שזה אוטו שטוחן דלק כמו מטורף? חיפשתי קסרה ידניות עם 1.6 רגילות אבל לא ניתן למצוא כאלה כי כל ה1.6 אוטומטיות ואוטומט לא בא בחשבון!

 

2. למישהו יש המצלצה על רכב חזק יחסית והאם אני יצליח לסגור את ה120 עם 2 נוסעים בסוויפט, שארד או פיאסטה 1300(לא שאני הולך להגזים במהירויות זאת שאלה פשוטה כי הרכב מרגיש חלש מדי!)?

 

עריכה: 3. שמתי לב עכשיו לגולף ופולו ישנות שמחירם נע בין 5000 ל10000 האם הן אמינות?

 

תודה מראש!

פורסם

למה שהעלויות יהיו בשמיים לקסארה דיזל ?

צריכת הדלק שלה טובה מאוד (גם בטורבו) והמחירון מגוחך ככה שאתה יכול לקנות רכב יחסית חדש.

הבעיה שרובן עם המון ק"מ, אבל אם יש היסטוריית טיפולים מתועדת זה לא בהכרח נורא כל כך.

לדעתי כרכב ראשון זה רכב מצויין, אבל אם אתה נוסע פחות מ 25 אלף ק"מ בשנה אולי עדיף לך קסארה בנזין ידנית או ZX 1400 ידנית.

 

לסגור 120 במכוניות שציינת זה אפשרי, פשוט זה לוקח המון זמן ורצון טוב :)

 

לגבי הגולפים והפולואים הישנים, אני אישית לא הייתי קונה כי עלויות האחזקה גבוהות יחסית.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...