Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי גם לי יש סיאט איביזה 01 סטלה 5 דלתות 100 כ"ס אוטומט אוטו מצויין טיפולים יקרים כי אוטו גרמני בכל זאת אוטו מפנק אגב אמא שלי העבירה אותו אלי ואני יודע מנסיון כי האוטו מרביץ חופשי אתה מגיע עם האוטו למהירות גבוה בלי לשים מניסיון לב החיסרון בו היה אחד בעיות חשמל הלך לנו מחשב ניהול מנוע ב60.000 אלף קילומטר לאוטו ידוע שיש בעיות חשמל אז כל את זה לתשומת ליבך.

יניב

פורסם
תודה לכולם

בדקתי בלוי יצחק על איביזה 2000 ו2001 סיגנו 100 כ"ס והמחירון הוא 25k ו30k בהתאמה אז ככה שהתקציב עומד בדרישות גם אם נצטרך להוסיף קצת מעל המחירון נוסיף הבעיה היא רק למצוא אחת שמורה.

 

ShahaRace

אמרת שלא מצאת איביזה אז מה קנית בסוף? לפי התמונה מגאן קופה

 

אסף199

האיביזה שהיתה לך היתה ידנית?

 

קניית מגאן קופה ידנית 1.6, אבל במצב מעולה שאגב גם קשה למצוא (ידנית), אישית אני לא הייתי נותן על איביזה מעל מחירון רק בגלל שהיא 3 דלתות ונתקלתי בחיפוש באחד שרצה 3 מעל ואחד שהייתה לו צהובה שרצה 7 מעל.. מלבד אלו מצאתי עוד כמה שפספתי (שתבין שהייתי נכנס פעמיים מינ ליד שניים) כך שבאמת האיביזות נחטפות.

פורסם

מניסיון עם האוטו כחצי שנה וכמו שציינתי בעבר בת'רדים שונים, האוטו מפגין אמינות טובה (מדובר על דגם סטלה 75 כ"ס שנת 00 מנוע ALM)

כל מי שרושם פה שבגלל שהאוטו גרמני הטיפולים יקרים - לא נכון!

אין צורך לטפל באוטו בן 8, בפליקס\צ'מפיון כשהמחירון שלו זה 25K.

יש מספיק מוסכים מקצועים כגון רון וג'ידאב והמחירים נוחים, בנוסף יש לרכב הזה כל כך הרבה חלפים מקוריים בשוק שזה יתרון ענק,

כל שטות קטנה באוטו, ניתן למצוא בחנויות חלפים - כמובן חלפים מקוריים בלי החותמת של צ'מפיון בחצי מחיר.

לדעתי האוטו הזה הוא מצוין לנהג חדש \ רכב ראשון, הוא מציע תמורה מצויינת למחיר כגון: מראה, נוחות, זריזות ואמינות טובה

מה גם שהמתחרים של האוטו הזה באותו מחיר הם קולט 96 וסיוויק האצ'בק 94 שאמינותם מוטלת בספק בגלל כמות הידיים והלחיצות שהמכוניות הללו עברו.

האוטו שווה את המחיר מחירון בתנאי שטופל היטב וקילומטרז' סביר. ושווה מעל המחירון, בתנאי שהאוטו מושקע.

תחפש אקזמפלר שמור ואל תתייאש, מבטיח לך שתמצא, לי לקח 3 חודשים לעבור על הלוח של יד 2 ובסופו של דבר אבא שלי

ראה את האוטו ברחוב וקפץ על הבחורה שהייתה בו על מנת שתמכור לנו

- האקזמפלר שלי היה די שמור 100K קילומטרז', טיפולים שוטפים בפליקס עד 2007 ו00 ברשיון - נקנה ב3K מתחת למחירון עקב מכה קטנה בדלת, 3 דלתות וטסט בעוד חודש.

פורסם

טוב החלטתי האוטו שאני יקנה זה יהיה איביזיה לדעתי ולפי התגובות זה רכב מצויין ככה שני לא רואה סיבה לבדוק אופצייה אחרת.

מה שנשאר רק להתחיל לחפש וממה שאני רואה בשבוע האחרון שאני בודק ביד 2 זה הולך להיות קשה למצוא 3 דל' במצב טוב.

ומי שמוצא אחת שמורה בשנים 00-02 3 דלתות 100 כ"ס ידנית -לפרטי

תודה לכולם

×
×
  • תוכן חדש...