Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו 19 שהצבע שלה מקולף לגמרי והצבע נראה זוועה!

אני לא ממש רוצה להשקיע הרבה כסף על צביעה בתנור אז האם אתם חושבים שכדאי לצבוע את האוטו ידנית?

במקום שאני יוכל לצבוע אותו בלי רוח, בלי שמש וכו'

 

יש לציין שיותר גרוע ממה שיש עכשיו לא יכול להיות ככה שמה שייצא מהצביעה יהיה יותר נורמלי ממה שיש עכשיו

 

 

 

ומאיפה אני קונה את הצבע לאוטו? תודה.

פורסם

למה לא? פרוייקט נחמד דווקא.

תראה מה שאתה צריך לעשות ייקח לא קצת זמן.

את כל החומרים אתה יכול לקנות בטופ קולור ביצחק שדה מול התחנת דלק בתל אביב.

החומרים שאתה צריך הם:

חומר פחחות

צבע יסוד (נראה לי הם קוראים לזה פילר)

הצבע עצמו

לכה

מכונה כמו בשביל הווקס רק כזאת שמלבישים עליה נייר ליתוש (לא זוכר איך קוראים לה).

מדלל (מתי שאתה קונה הכל תשאל באיזה יחס צריך לדלל את הצבע)

 

קודם כל אתה מוריד את כל הצבע הישן

ממלא עם החומר פחחות את כל הפגמים הקטנים (מכות פח קטנות וכדומה).

צובע את האוטו בצבע יסוד (צריך רק שכבה אחת דקה בעצם) אתה צריך לרסס ממרחק ושהצביעה עצמה

תתרחש ע"י החלקיקים הקטנים של הצבע שעפים ולא מהזרם החזק (ככה לא ינזול הצבע).

עכשיו אתה צובע כבר עם הצבע, שכבות דקות לפחות איזה 3, לחכות שיתייבש בין כל שכבה.

מכסה בשכבה דקה של לק.

 

אאא ולפני שאתה צובע אתה צריך לעבור על הכל במסיר שומנים(אפשר להשתמש במדלל).

וגם אתה צריך לזכור שכל פגם קטן שאתה רואה בזמן העבודה יראו אותו פי אלף בתום העבודה וגם לא תוכל לתקן כבר.

עדיף לחסות את האוטו שלא יצטבר אבק וגם עדיף לא ליסוע.

לא לשטוף שבוע ובתום השבוע לעשות פוליש ווקס.

 

*עריכה* אם אתה הולך על זה תיקח איתך מצלמה ותראה לנו אחר כך מה עשית :)

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

פילר זה חומר פחחות ולא צבע יסוד. ולדעתי אם משייפים כמו שצריך את הרכב אפשר אפילו לוותר על צבע היסוד.

תעשה ניסוי על איזו חתיכת פח שלא קשורה לאוטו ותראה מה עובד בשבילך.

וכבר הזכרתי את זה באיזה שירשור, אבל אם תחפש טוב ברשת תוכל למצוא מלא מדריכים שמסבירים כיצד לצבוע את האוטו עם תקציב נמוך, ות'אמת, התוצאות ממש יפות (הם משתמשים בצבעים למתכת ולאו דווקא בצבע יעודי לרכב).

פורסם
יש לך מושג בערך כמה זה יעלה כל החומרים האלה?

ותודה על העזרה

 

במקרה יש לי את הכרטיס ביקור שלהם, תתקשר ותשאל 03-5617533.

הם בחורים טובים, אם אתה לא בטוח במשהו תבקש מהם עצות.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם
פילר זה חומר פחחות ולא צבע יסוד. ולדעתי אם משייפים כמו שצריך את הרכב אפשר אפילו לוותר על צבע היסוד.

תעשה ניסוי על איזו חתיכת פח שלא קשורה לאוטו ותראה מה עובד בשבילך.

אמרתי "הם"

על תוותר על צבע היסוד, בלעדיו יכול להיות שהצבע יתקלף עם הזמן, תעשה את הכל בצורה הטובה ביותר ותשיג את התוצאות הכי טובות (במיוחד לטווח הארוך).

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

כן אבל יש להתחשב בכמה קריטריונים

האוטו שנת 90 ולא ממש בא לי לזרוק עליו סתם כסף

אני רק בן 17 ככה שזאת ההתלהבות של ההתחלה ואני מאמין שאני יחליף את האוטו בעוד שנה-שנתיים

פורסם

מצ"ב דוגמאות לצביעה לבד בתקציב נמוך:

 

http://www.instructables.com/id/The-Poor-Mans-Paint-Job-or...-How-to-paint-your-c/

 

http://www.rickwrench.com/index79master.htm?http://www.rickwrench.com/50dollarpaint.html

 

הצבע המדובר הוא צבע למתכת על בסיס שמן בגימור אמאיל (גימור קשה ומבריק). בשימוש עם הצבע הזה לפחות, אין צורך ביסוד.

פורסם
כן אבל יש להתחשב בכמה קריטריונים

האוטו שנת 90 ולא ממש בא לי לזרוק עליו סתם כסף

אני רק בן 17 ככה שזאת ההתלהבות של ההתחלה ואני מאמין שאני יחליף את האוטו בעוד שנה-שנתיים

 

תראה מה אני יגיד לך, אני הייתי באותו מצב כמוך בדיוק (לפני שהאוטו הפך ז"ל) אבל בסוף הלכתי על זה בשביל

לדעת ולא בגלל הכסף, אולי זה שונה בשבילך כי אני מתחום הרכב אבל בכל זאת.

וגם אין טעם להתקמצן על גרושים חוץ מזה שהכסף יחזור עלייך מתי שתמכור אותו (צבע חדש!).

 

בקישור הנ"ל צבעו את האוטו עם מברשת.

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

קומפרסור + אקדח צבע איכותי זה סיפור לא זול. יעלה כמעט כמו צביעה בתנור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...