Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתחנן היום להחליף את הבניה שעשיתי בזמנו למגבר עקב העניין של חוסר מקום בבאג'ג שגם ככה הוא דיי קטן.

לאחר הסבר שקיבלתי מחבר אני אשמח אם תגידו לי שאני אישית בטח לא שכחתי משהו ממה שהוא אמר לי.

1.ניתוק + מהצטבר(האם זה יכול לפגוע במחשב רכב או משהו חוץ מהעניין של ריסט?).

2.ניתוק + וה- מהמגבר ומומלץ לדאוג שהם לא יגעו אחד בשני.

3.כל השאר לחבר כמו שהיה,עדיף לחבר את שני הRCA כמו שהיו ואשר להתחיל לשחק בהם אחר כך.

לגבי הרמקולים נאמר לי שזה אני יכול לבדוק לאחר מכן וזה לא מהווה בעיה.

 

אני אשמח אם תוכלו להוסיף הערות\להסיר דאגות מליבי,בן :)

Got To love It

פורסם

בשביל כוס חלב לא צריך פרה

יש לך פיוז של המגבר - יושב על קו מתח ה+

תוציא אותו החוצה, תנתק תחבר תעשה מה בא לך שתסיים תחזיר

אל תנתק את המתח של הרכב בשביל זה - זה לא בריא למחשב רכב

פורסם

עתיד קודם כל תודה.

אז פשוט לנתק את הפיוז של כבל ה+ ,זה כל העניין?

מה לגבי המינוס? לנתק אותו גם כן ממרכב הרכב או שלהשאיר אותו מחובר?

Got To love It

פורסם

מתן - קח מקרה :

הבן אדם פותח את הבורג שמחזק את המינוס למגבר, מושך את הכבל ולא שם לב אבל בטעות סוטה הצידה ונוגע בפלוס, ניצוצות, במקרה הטוב הפיוז נשרף, במקרה הרע איזשהו רכיב קיבל מכה של חשמל על קו המינוס ונשרף ביחד

 

ברגע שהוא מוציא את הפיוז + שיושב בתא המנוע בצורה מסודרת, הוא יכול מאחורה לעשות מה שרק בא לו בלי פחד

 

רק לשים לב שעל קו הרמווט עלול להיות מתח במידה והרדיו דיסק פועל

פורסם

כן זה אמרו לי,שבשביל השקט להוציא את הפנאל שלא יהיה מקרה שהמערכת תהיה דלוקה.

עתיד אני נורא מודה לך,קודם אנתק את הפיוז לאחר מכן אשחרר את כבל הפלוס והמנימוס מהמגבר ואדאג שלא יגעו אחד בשני.

וכל השאר אחר כך,לאחר ההרכבה מחדש אני יחבר את הפיוז.

 

תודה ענקית,בן.

אני יעלה תמונות של המגש מאוחר יותר אחרי ההרכבה.

Got To love It

פורסם

ברור שקודם להוציא את הפיוז איזה שאלה , אבל עדיין מהגבר לנתק קודם את המינוס לפעמים נשאר חשמל במערכת(קבלים, וגם בלי קבלים)

 

וגם כאשר אתה מוציא את הפיוז הראשייש סיכוי שיהיו קצת ניצוצות וגם כאשר תחבר אותו אבל אל דאגה זה בסדר

פורסם

אין בעיה במקדמי בטיחות אבל ברגע שאתה מנתק את הפיוז זהו אין מתח למגבר (חוץ מהרימוט) גם אם המינוס והפלוס יגעו אחד בשני לא יקרה כלום כי אין מתח

sound connecting people

פורסם

מתן אני מוכן במפגש הבא לנתק את הפיוז ואז לקצר - ו+ במגבר, לידך

 

אחרי שהפיוז בחוץ כמו שאמר HUMMER אין מתח במערך החשמל של המגבר ולכן אפשר לעשות מה שרוצים

פורסם

את זה לא ציינת וגם קבל אפשר לפרוק אבל עדיף שלא

למרות שאם אני לא טועה הקבלים האלה מתפרקים לבד אחרי זמן שהם לא מחוברים לא כך?

sound connecting people

×
×
  • תוכן חדש...