Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסירקולציה הפנימית לא עובדת אצלי באוטו לאחר בדיקה שביצעתי (בורר המזגן היה כבוי,כל התריסים של המזגן היו סגורים, נסעתי בירידה ,פתחתי את אחד התריסים והיתה זרימת אוויר)

השאלה שלי היכן התקלה ומה עלותה??

תודה לעונים.:lol:

פורסם

אם אני לא טועה ויתקנו אותי אם כן, בורר הסירקולציה הפנימית נמצא לפני המפוח אוויר מן מדף כזה ושוב אם אני לא טועה בסוויץ', הוא אמור לשנות זווית כאשר לוחצים על הכפתור.

 

בקשר לעלות אין לי מושג.

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

שלום איתי,

 

זרימת אוויר קטנה מאד ברכב משנת 96 זה סביר. בכל מקרה המדף הבורר נמצא מעל המפוח.

 

פתח מכסה מנוע ועמוד מול תא המנוע. מצד שמאל של התא, בחיבור עם חלקה התחתון של השמשה אתה תראה כיסוי פלסטיק שחור עם חלון למספר השלדה. משוך כלפי מעלה את הגומי שמעליו והוצא את הפלסטיק הזה במשיכה כלפי מעלה וימינה.

 

אתה תראה את מסנן האבק של המזגן. פרק את המסגרת שמחזיקה אותו והוצא את המסנן. מתחת אתה תראה את מדף הבורר והמפוח. כאשר המנוע דלוק והבורר על סירקולציה פנימית המדף אמור להיות למעלה. כשהבורר על מצב אוויר מבחוץ או כשהמנוע כבוי המדף יורד.

 

יתכנו שתי בעיות-

  1. מדף לא עובד- נפוץ שצינורית הוואקום שבפיצול בין הסעפת לבוסטר מתנתקת.
  2. הספוג המבודד שעל המדף התפורר. יש להדביק חומר איטום כלשהו במקומו. אני ממליץ לקנות סול מחנות לעבודות יד או משהו בסגנון ולהדביק בצורה איכותות.

air.JPG

פורסם

תודה רבה על התגובה המפורטת.

לפני כחודש ביצעתי ניקיון במסנן אוויר של המזגן ולא ראיתי בעיה עם האיטום של המדף, אבל אני ייבדוק את הנושא הזה שוב.

אבל בכל מקרה אני חושד כמו שאמרת בדליפת אוויר במערכת. אם באמת יש דליפת אוויר היכן היא ממוקמת והאם אני יכול לבצע את התיקון?

פורסם

הכוונה הייתה שאם נכנס אוויר אז הסיבה היחידה לדעתי היא באטימה של המדף. שים לב שיש עליו מן ספוג כזה שמתפורר לגמרי. אם הוא לא קיים כנראה שהוא התפורר אצלך ומשם הבעיה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בדקתי את הנושא וכמו שחשבת המדף של הסירקולציה פנימית אכן לא עובד כנראה שיש דליפת וואקום בין הפיצול של הסעפת לבוסטר.

יש לי שתי שאלות:

1. היכן בדיוק ממוקם הפיצול של הצינורות וואקום?

2. האם הצינורות וואקום עובדים בעזרת המשאבת וואקום של הנעילה המרכזית?(כי אצלי לצערי היא לא עובדת...)

תודה.

פורסם

עקוב אחר צינוריות הוואקום שיוצאים מהצד הימני של סעפת היניקה (כשאתה עומד מול תא המנוע), אחד מהם הולם לסולנואיד שנמצא מעל בוסטר הברקס. עקוב אחר הצינורות המחוברים לסולנואיד ובדוק שכולם מחוברים. מדובר בצינורות גומי דקים.

 

עריכה-

שכחתי להתייחס לשאלתך- אין שום קשר בין מדף הסירקולציה לבין משאבת הוואקום של הנעילה המרכזית.

  • ספונסר פורום
פורסם

אם המדף לא עולה בדרך כלל יש באמת בעיה בצנרת הווקום

יש שני מקומות אפשריים לנתק בצנרת

האחד ביציאה מהשסתום אל חוזר של מגבר הבלם ,צינורית קטנה

עטופה בד שיוצאת מהפיצול

המקום השני זה בכניסה ליחידה הפנימית שברכב ,הצינורית נמצאת

בדיוק בין צינורות המים שנכנסים אל יחידת החימום הפנימית ,בנקודה

הזאת הסבירות יותר גבוהה שהיא מנותקת .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עקבתי אחרי כל הצנרות ולא מצאתי ניתוק יוצא דופן בלבד שני דברים שהאלו את חשדותיי :

1. ישנה כניסה שאני לא יודע אם היא שייכת לפיקודי ואקום - אם כן לא מצאתי אף צינורית ואקום ריקה

2. אחרי שעקבתי אחרי כל הצינוריות שמחוסות בבד שמתי לב שהצינור שמוקף בעיגול ונכנס ל...

 

 

(אין לי מושג אני יישמח אם תגידו לי לאן..) אין בתוכו צינור וואקום(או שהיה בעבר צינור ואקום והוא התייבש..) אשמח לשמוע את חוות דעתכם...

תודה איתי.

תמונה 197.jpg

תמונה 199.jpg

פורסם

בתמונה הימנית מדובר בפתח רזרבי, סתום מטבעו.

בתמונה השמאלית אם זיהיתי נכון מדובר בחיבור הוואקום לסעפת שמצידו השני הולך לווסת לחץ הדלק שבקצה החליל.

 

צמוד לסליל ההצתה ישנו הסולנואיד של מדף הסירקוציה אליו נכנסים ויוצאים צינורות הוואקום. עקוב אחריהם.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

צמוד לסליל ההצתה ישנו הסולנואיד של מדף הסירקוציה אליו נכנסים ויוצאים צינורות הוואקום. עקוב אחריהם.[*בדקתי ולצערי הצינורות מחוברים לשם ואין דליפה.

 

לאחר שעקבתי אחרי כל הצינורות שניראו לי לעיין החלטתי לוותר על זה, השאלה שלי היא כזאת: האם ישנה אפשרות להזיז את המדף סירקולציה למצב סגור ולהשאיר את זה ככה לצמיתות?

כרגע המדף נמצא במצב פתוח וכמו שאמרתי אני לא מצליח לתפעל אותו בעזרת אלקטרוניקה

*ניסיתי להזיז את המדף בכח אבל הוא מתנגד ופחדתי לשבור.

אם יש למשיהו פיתרון יצירתי ני יישמח לשמוע..

פורסם

אני לא מכיר דרך פשוטה לגשת אליו, כוח בהחלט ישבור אותו. גש למוסך שמכיר את הרכב שיעיף מבט. אני בטוח שמוסך רון למשל יוכל להסתכל ולהגיד מייד היכן הבעיה. בסה"כ מדובר במנגנון פשוט מאד שקל לבודד בו בעיות.

  • ספונסר פורום
פורסם

זה נכון מבט קצר ואני יוכל לספר לך מדוע זה לא עובד .

 

בגדול ניתן לבטל מדף סרקולציה אך זו עבודה למי שכבר

מכיר את ההתנגדות של המדף בבואך לשבור את זרוע החיבור לווקום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...