Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החל היום השני בזמן שישנתי צהריים :lol:

 

SS10 - צמד הסובארו של פטר סולברג וכריס אטקינסון דופקים זמנים , היתרון של לואב בצמרת הוא בסביבות דקה וחצי ולכן אין שום חשש מצידו, הקרב הוא רק בינהם על המקום השני ומעניין אם תהיה התערבות מצד הקבוצה.

עד כמה שזה נראה כרגע אטקינסון הוריד רגל קצת בכדי לתת אויר לפטר סולברג. ההפרש בינהם בסטייג' 14 שנ' לטובת הנורבגי .

 

SS11 - סולברג מהיר מאטקינסון אבל לואב מהיר משניהם , ג'ג'י גאלי נוסע על בטוח והוא ממוקם רביעי כרגע.

לאטבלה שמיני והירבונן שמונה עשרה.

 

SS12 ושוב זה לואב לפני אטקינסון ופטר סולברג .

פטר סולברג ממוקם שני ואטקינסון מעט מאחור.

 

SS13 ואטקינסון מהיר מסולברג ב-3 שנ' וההפרש מצטמצם לכדי 4 שנ' שוב .

 

נגמר הסבב הראשון של היום ללא דרמות .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

SS14 וגאלי מחוץ לראלי כתוצאה מבעיות חשמל רציניות שנגרמו כנראה מחדירת מים באחת מהקפיצות או השלוליות.

מי שקיבל את המקום הרביעי במקומו הוא דני סורדו מסיטרואן .

חמישי - עיקבי ומפתיע נמצא הבן של...מתיו ווילסון שמוכיח שלמרות גילו הצעיר הוא צובר ניסיון ובהחלט מתקדם, צעדים קטנים אבל בטוח.

ראוטנבך, הנציג הצעיר של סיטרואן ממוקם שביעי .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

ערב טוב

דובי תתמקד קצת יותר לסובארו הזקנות שעושות בית ספר בארגנטינה עד עכשיו???????? הסובארו זקנה חולה ומיושנת וממשיכה להוביל בתחרות, נשמע טוב כל הסיפורים בקשר לכל אלו שלא נמצאים בתחרות, אבל תתמקד בתחרות עצמה. אני מקוה שהם ימשיכו במה שהם סיימו את היום ומחר נקבל תמונה ברורה יותר.

 

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם

זלמן

 

אין תחרות בסובארו יש טקטיקה קבוצתית זה הכל . החליטו שם שסולברג יסיים לפני אטקינסון, גם אם לא יכריזו על זה באופן רישמי אבל זה ממש לא חשוב.

מה שמעניין זה שהם היו צריכים את שיחת ההתעוררות שערך להם דיויד ריצ'ארדס לפני מקסיקו ופתאום הכל בסדר, המכונית לא זקנה מדי והנהגים פתאום זוכרים איך לנהוג ולנהוג טוב.

 

לגבי הראלי עצמו

לואב הוא רמה בפני עצמה והוכיח זאת שוב גם ב-SS15 , מנצח את הסטייג' לפני סולברג ואטקינסון .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

תשמעו מה יש לאטקינסון להגיד בקשר לזה שהוא פתאום שלישי -

 

We can't really go any faster - we had something holding us back," he said at the end of SS11. "It's a small issue that we know about. At the moment I can't fight."

 

 

זהו, תבינו מה שאתם רוצים.

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שלושה קטעים נשארו לסבסטיאן לואב לפני שיעלה ראשון על הפודיום בדרך לנצחון רביעי רצוף בארגנטינה , נצחון שלישי שלו העונה.

 

הקטע המלהיב של היום הוא כמובן SS20 - אל קונדור, אחד הקטעים המיתולוגיים בעולם הראלי, ממש כמו הטוריני במונטה-קרלו.

 

בסופר-ספיישל שנערך באצטדיון בקורדובה ניצח פטר סולברג וזה היה SS18 הקטע שחתם את היום השני.

לואב עדיין מוליך בדקה ו-19 שנ' .

 

הירבונן, למרות הסופר-ראלי ממוקם כבר במקום השישי ומקווה לפחות לקבל מעט ניקוד לאליפות שהולכת ומתרחקת.

בירדן יהיה זה לואב שיזנק ראשון כנראה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

שלום לכולם

 

נו אמרתי הסובארו הזקנה אתמול, אז הנה היום בתחילת SS19 הסובארו של פטר סולברג נעמדה ולא התניע. מאכזב באמת וחבל כי אתמול פטר היה מהיר ב5 הSS האחרונים של היום וצימק את ההפרש מלואב שלקח את הכל קצת בקלות יותר.זהו דובי אתה יכול להתחיל להגיד אמרתי לכם, ידעתי, וכו חחח

 

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

פורסם
שלום לכולם

 

נו אמרתי הסובארו הזקנה אתמול, אז הנה היום בתחילת SS19 הסובארו של פטר סולברג נעמדה ולא התניע. מאכזב באמת וחבל כי אתמול פטר היה מהיר ב5 הSS האחרונים של היום וצימק את ההפרש מלואב שלקח את הכל קצת בקלות יותר.זהו דובי אתה יכול להתחיל להגיד אמרתי לכם, ידעתי, וכו חחח

 

 

המשיכו לנהוג בזהירות זלמן

 

לזה אני קורה תיקון שעושה הגורל והכל בגלל שבקבוצה לא רצו את אטקינסון לפניו.

מעניין למה זה הפוך בפורמולה 1?!

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

דני טוב שזה קרה כך יהיה לך ולדובי חומר לדסקס ביום רביעי הקרוב, אחרת על מה הייתם מדברים ??:roll:

ובקשר לטקטיקה שכולם מדברים אולי מישהו ממכם יסביר לכולם מה בדיוק הטקטיקה שפה כשהשותף של פטר מוביל בסיכום הכללי לפני התחרות הזו בניקוד? לי לא מובן בדיוק? זה מזכיר לי את הספור של רץ למרחקים ארוכים לבד בתחרות ומגיע שיני.:-o

 

 

זלמן

פורסם

הראלי הזה היה כנראה מהקשים בהיסטוריה. נהגים רבים התלוננו ולואב הגדיל ואמר שהיום האחרון (והקצר) של הראלי היה הקשה ביותר עבורו מעולם.

 

שימו לב לזמנים - יותר מ-5 שעות ללואב (לרוב הממוצע הוא 3-4 שעות) והחל מהמקום הרביעי והלאה ההפרש עולה ל-20 דקות ויותר. מתוך 56 שהתחילו את הראלי סיימו רק 31, ולאחרון זה לקח 8:30 שעות!

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סבסטיאן לואב מנצח את ראלי ארגנטינה בפעם הרביעית ברציפות, בתנאים שהזכירו לי אישית את ימי הראלי ספארי בקניה, מלאים במכשולי מים ובוץ.

בסיום ההפרש בינו לבין אטקינסון היה כשתיים וחצי דקות, וזה לאחר הפרישה חסרת המזל (שוב...) של פטר סולברג בגלל בעיות חשמל באימפרזה שלו, בקטע הראשון של היום.

אין ספק שמשהו טוב קורה בקבוצת סובארו, ביחוד לגבי כריס אטקינסון שזהו לו הפודיום השלישי מתוך ארבעה מרוצי ראלי שנערכו העונה ופעם שנייה ברציפות שהוא מטפס על המדרגה השנייה על הפודיום.

אטקינסון אמר לאחר הראלי שפתאום הם שמים לב שעדיין אפשר להוציא משהו מהמכונית, למרות שלא מפתחים אותה יותר מדי.

מי שזכה מההפקר בגלל הפרישה של סולברג הוא כמובן דני סרדו שזכה לקפץ אל המקום השלישי (אמא, הבאתי גביע) ולהביא לעצמו ולסיטרואן (ואולי ההיפך מבחינת סדר החשיבות...? ) נקודות יקרות.

קונרד ראוטנבך , שכל כך סבל מאז פתיחת העונה הצליח לסיים ראלי סולידי מבחינתו במקום הרביעי המפתיע ואולי הוא באמת צריך תנאים קיצוניים ובלתי אפשריים כמעט בכדי לנצל פרישות של אחרים ולזכות מההפקר. הוא עוד נהג צעיר ויש לו הרבה מה ללמוד.

מיקו הירבונן, למרות כל הבעיות ולאחר שהוליך ביום הראשון, זכה לקזז קצת מהזמן האבוד ולסיים לבסוף במקום החמישי, ניקוד שאולי יהיה לו משמעות בסוף העונה, קשה לדעת (לגבי המקום השני באליפות כמובן, כי מי יזכה באליפות אנחנו כבר יודעים).

אנדראס אייגנר שסיים במקום השמיני קיבל נקודת אליפות אחת וגם ניצח את ה-PWRC עם המיצובישי אבו. גם בראלי מקסיקו הזוכה בנקודה האחרונה היה נהג שלא משתייך ל-WRC אלא לג'וניור, סבסטיאן אוגייר של סיטרואן, עם ה-C2 וזאת לאחר פסילה של המקסיקני עם ה-206 בגלל כפפות לא תקינות ...

 

FAD220379.jpg

 

זמן לסיכומים נוספים עוד יהיה לנו.

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

קצת PWRC לפני שממשיכים.

 

תחשבו כמה מכוניות ה-WRC סבלו ותבינו כמה עוד יותר קשה היה למכוניות ה-PWRC .

 

אנדראס אייגנר כאמור ניצח עם המיצובישי אבו אבל משהו שקצת יותר קשור לאזורנו.

אמג'ד פארה, נהג ראלי ירדני שהתחרה לראשונה באליפות העולם סיים במקום השישי עם המיצובישי לנסר אבו.

עוד נהג מאזורנו, פבלידיס מקפריסין שהתחרה עם סובארו אימפרזה STI סיים במקום ה-11 בקטגורייה אבל מה שמעניין מבחינתו הינה בחירת הנווט שלו - דניס ג'ירדו שהיה בזמנו נווט ב-WRC וישב לצידם של דיידיה אוריול, ארמין שוורץ ודניאל קרלסון בין היתר.

 

מיודענו טרוויס פסטרנה לא סיים את הראלי, פרש ממש לפני הסוף וחבל.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

בסיום ההפרש בינו לבין אטקינסון היה כשתיים וחצי דקות

----------------------------------------

דובי דובר פה על טקטיקה? כשפטר פרש ההפרש בינו ובין לואב היה דקה ו12 שניות עכשיו היכן הטקטיקה הקבוצתית שפה ? ויתקן אותי מישהו ממה שאני מבין מהספור הלא מציאותי שאטקינסון פשוט הוריד רגל מהגז? והזמן בנינו ובין לואב הלך וגדל ? אפילו כשפטר היה מחוץ לתחרות ? אני עוד לא נתקלתי בטקטיקה שכזו. או שאולי אני אתקשר לאמיר פרץ לקבל את הטקטיקה שלו:twisted:

 

זלמן


×
×
  • תוכן חדש...