Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זלמן

 

ההוראות הקבוצתיות בסובארו היו ביום השני (ההנחה היא שהיו) .

אטקינסון פשוט הפסיק ללחוץ בכדי שלסולברג יהיה שקט וראש פנוי לנהוג יותר מהר ואכן מאוחר יותר סולברג המשיך וקבע זמנים מהירים ביותר בסטייג'ים.

רק מהתגובה של אטקינסון כאשר נשאל מה הסיבה לכך שאיבד מהירות אפשר להבין מה הסיבה האמיתית.

הנהג האוסטרלי לא סבל משום בעיה מכנית לאורך כל הראלי ואפילו לא התלונן על הצמיגים (לואב התלונן עליהם כל הזמן) .

 

אז זה לא טקטיקה ?

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
וזאת לאחר פסילה של המקסיקני עם ה-206 בגלל כפפות לא תקינות ...

 

אכיפת תקנון החוקים במיטבה. מעניין איך זה היה מסתדר אצלנו?

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

מצטרף ל-5 דקות קנס לכל הפורדים בשנה שעברה על חצי מילימטר מתחת לתקנות בעובי חלונות הצד האחוריים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אכיפת תקנון החוקים במיטבה. מעניין איך זה היה מסתדר אצלנו?

 

ירון

 

בארועי הראלי של עמותת נהגי הראלי בארץ, IRDA , מקפידים בכל נושא הבטיחות ולא מקלים ראש בכלום.

קסדה, סרבל, נעליים, כפפות לנהגים- הכל חסין אש ובתקן ה-FIA .

בבטיחות לא מזלזלים . לפני כל ארוע נערכות בדיקות מחמירות בנושא כולל בדיקת כלוב , כסאות ומטף.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
ירון

 

בארועי הראלי של עמותת נהגי הראלי בארץ, IRDA , מקפידים בכל נושא הבטיחות ולא מקלים ראש בכלום.

קסדה, סרבל, נעליים, כפפות לנהגים- הכל חסין אש ובתקן ה-FIA .

בבטיחות לא מזלזלים . לפני כל ארוע נערכות בדיקות מחמירות בנושא כולל בדיקת כלוב , כסאות ומטף.

 

 

דובי

 

הכוונה היתה באופן כללי כמובן ומתייחסת לפסילה בדיעבד ולווא דווקא מעולם המירוצים. אישית, כבר נתקלתי בלא מעט מקרים של "לי זה לא יקרה" גם בעולם המירוצים. בכל אופן, מקצוענות כזאת דרושה ולא רק בנושא הבטיחות. יש תקנה? צריך ליישם. תראה איך המדינה שלנו נראית מעיגול פינות ועבירה על חוקים.

ירון אדרי - 050-6565666

מדריך ומאמן ספורט מוטורי

מנהל מקצועי ספורט מוטורי

פורסם

דובי כן יש לי מניות בסובארו, ומה לעשות הן נפלו פלאים בשבוע האחרון נראה לי שאחליף אותן בקרוב במידה וישאר משהו:evil: ודרך אגב שוחחתי הערב עם המנהל של אתר סולברג פה בנורוגיה והוא אמר לי שלדעתו פטר פשוט היה מהיר יותר בסיומו של היום השיני.( ודרך אגב הסתכלתי בכמה אתרים ולא מצאתי אחד מהם שמספר שהיתה פניה לשותפו של פטר להוריד גז).

 

בברכה זלמן

פורסם

זלמן בוקר טוב

 

אתה לא באמת מצפה שיהיה כתוב משהו בנוגע לזה שביקשו מאטקינסון להוריד את הרגל מהגז, נכון ?

 

אני מצטט שוב את מה שהוא אמר -

We can't really go any faster - we had something holding us back," he said at the end of SS11. "It's a small issue that we know about. At the moment I can't fight."

 

שים לב להדגשה , בדרך כלל שיש בעיה מכאנית הרי הם יודעים להגיד בדיוק מה קורה ונהנים לפרט, אפילו בתור תירוץ .

אפילו בתירוץ של הצמיגים הוא לא השתמש...

 

בכל מקרה זה ממש לא משנה כרגע, כי פטר סולברג פתר את הבעיה (שמעתי מישהו אומר מגיע לו..? )

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .


×
×
  • תוכן חדש...