Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מוסך המכון, ברח. חלוצי תעשיה בקרית חיים.

 

 

מצטרף להמלצה. לא הייתי עושה שום דבר למעט פרונט, אבל בפרונט הם מבינים ואתה יוצא מהר משם.

פורסם

לגבי דוד שוקרון - עשיתי אצלו כיוון לפני בערך שלוש שנים. לא ידני ולא נעליים - הכל ממוחשב. וזה לא היה הוא בכלל זה היה אח שלו.

חוץ מזה שים לב!!! כיוון פרונט כשמו כן הוא - רק כיוון לגלגלים הקידמיים. לי הוא כיוון את כל הארבעה, ושבאתי לשלם הוא אומר לי כל ציר זה 250! חצוף! ושהוא עושה לי עושה הנחה ולקח לי רק 400.

מה שכן, כנראה עשה עבודה טובה הצמיגים נאכלים במידה שווה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם צריך מכוונים את כל הגלגלים. לשם "כיוון פרונט" אין קשר לעבודה.

המחיר כזה אכן יקר. כיוון 4 גלגלים עולה בסביבות 250 ש"ח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עשיתי לקליאו אצל שוקרון, לא הרגשתי משהו מיוחד.

 

לסיטרואן עשו לי אצל צמיגי "ברון" בבר יהודה, עלה 150 ש"ח וגם לא הרגיש משהו מיוחד.

 

תלך על ההמלצה של עידן על טירת הכרמל.

משכנתא זה קל

פורסם

הייתי עם שני רכבים בטכנו טסט בעיר תחתית.

עושים כיוון ל 4 גלגלים, יש קופון באתר אבל הם לוקחים ככה גם בלעדיו נדמה לי, כ 175 ש"ח.

 

באחד לא היו בעיות מאז הכיוון, כמעט שנה.

 

בשני האוטו גם הפסיק למשוך אבל לא עבר הרבה זמן, אז אין לי אפשרות לבדוק לפי שחיקת צמיגים.

פורסם
מקפיץ, אשמח להמלצות טריות.

מחפש מכון לכיוון פרונט בחיפה ואיזור.

כנראה אחליף 4 צמיגים אצל זאב מצמיגי יוניברס בנשר. אז אני מעוניין לבצע מיד אחרי כיוון פרונט.

אם אתה מחליף4 צמיגים, יש פצריה על הכיכר לפני אייס חוצות המפרץ, אם תחליף אצלהם, ייתנו לך שובר לכיוון פרונט חינם. (בכל מקרה לא הייתי הולך לחושי ולא רק בגלל המחיר).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...