Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי לאולם תצוגה ונאמר לי שיש דגם ידני לקורולה. מחיר כמה שקלים פחות מ 116K,

4כריות וללא ESP.

גם הונדה התחילו להביא גיר ידני לדגם 4 דלתות... 127K. (גיר 6 הילוכים).

 

אופיר

אמפרזה 2.0R ידני.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סוף סוף היבואנים התחילו להתחשב באנשים נדירים כמו אבא שלי.

רק בגלל שלא היה את הרכבים האלה עם גיר ידני אבא שלי שלל את כל האפשרויות של קניית קורולה החדשה.

תודה רבה על העידכון.

מקס.

<-- זה היעד :evil:

פורסם
התקשרתי לאולם תצוגה ונאמר לי שיש דגם ידני לקורולה. מחיר כמה שקלים פחות מ 116K,

4כריות וללא ESP.

גם הונדה התחילו להביא גיר ידני לדגם 4 דלתות... 127K. (גיר 6 הילוכים).

 

אופיר

 

טיפשות לשמה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הרכיבם האלו עם גיר ידני ירגישו הרבה יותר "בריאים" מיבחינת כח, יותר חסכוניים בדלק, ולרובנו גם יותר מהנים לנהיגה מכמה שהם משמעממים למוות.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני עכשיו רץ להזמין 3 כאלה :roll:

 

באיזה רמת אבזור הם יגיעו?

כי בגלל שזה ידני ההיגיון הישראלי אומר שזאת הרמה הכי עלובה.

 

מעניין מה יהיה מספר ההזמנות לתענוג המוטורי הזה.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

אני עדיין חושב, שרוב קהל היעד של הרכבים המשפחתיים הטיפוסיים האלו מחפשים תיבה אוטומאטית פשוטה. הידנית מדברת לאחוז מאוד קטן מהקונים הפוטנציאליים. וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על כל החישובים לגבי מכירת רכב משפחתי רגיל, יד שנייה, ידני בארץ.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

דווקא המכירה לא יותר מידי מסובכת.

בגלל העובדה שכמעט ולא נמכרות מכוניות כאלה, ויש אנשים שכן רוצים כאלה אבל לא יוכלו להרשות לעצמם לקנות חדשות - מכונית יד 2 כזאת תימכר יחסית מהר ואפילו תקבל מחירון,

לעומת עוד קורולה עם גיר רובוטי - כמו עוד 4 אלף אחרון מליסינג, כשבליסינג נותנים תנאים הרבה יותר טובים, אחריות וכו'..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

במקרה של התיבה הרובוטית בטויוטה אני יותר ממבין למה הם מביאים את הגירסה הידנית...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
במקרה של התיבה הרובוטית בטויוטה אני יותר ממבין למה הם מביאים את הגירסה הידנית...

עידן

 

 

זה באמת גרוע עד כדי כך??

 

 

בנוגע לנושא ,אני לא חושב שזה יצבור מומנטום בקרב הרוכשים שכן האחוז שירצה ידני יהיה אולי עשירית ,ככה אני חושב לפחות.

פורסם
מה הטעם לקנות קורולה/סיוויק/מאזדה3 (וכ"ו) ידנית? :roll:

+1

אתה קונה רכב משפחתי, לך תפנק את עצמך בנסיעה רגוע.

אם אתה רוצה ידני כדי להרגיש שאתה ברכב ספורטיבי אז לך על משהו שנראה כמו ספורטיבי(בחלק נכבד מהדגמים)- גולף,איביזה ודומיהם שכן מיבאים ידני.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
דווקא המכירה לא יותר מידי מסובכת.

בגלל העובדה שכמעט ולא נמכרות מכוניות כאלה, ויש אנשים שכן רוצים כאלה אבל לא יוכלו להרשות לעצמם לקנות חדשות - מכונית יד 2 כזאת תימכר יחסית מהר ואפילו תקבל מחירון,

לעומת עוד קורולה עם גיר רובוטי - כמו עוד 4 אלף אחרון מליסינג, כשבליסינג נותנים תנאים הרבה יותר טובים, אחריות וכו'..

 

אני מכרתי את שלי שהייתה ידנית מהר מאוד וגם מעל מחירון

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.


×
×
  • תוכן חדש...