Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6683 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

יש לנו ברכב 4 רמקולים שמחוברים ל-HU מדגם:

JVC KDG-710

 

חשבתי על לחבר טויטרים (לא משנה איזה) למערכת, אבל לא לחבר + ו + שייצור התנגדות 2 הואם.

אלא כמו שבתמונה (הריבועים אלה יציאות לרמקולים).

 

תודה על העזרה.

ללא שם.JPG

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אולי אני טועה אבל לפי השאלה שלך אין לך יותר מידיי נסיון באודיו .

אז הייתי מציע לך קודם כל לקרוא קצת ב FAQ

ולעשות קצת חיפושים ב שרשורים קודמים

ללמוד קצת את הנושא

ורק אם לא תמצא שם תשובה לבעייתך אז תעלה את השאלה שלך

 

בהצלחה

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

זה שמעליי, אני מספיק זמן בפורום ויודע את החוקים.

אם אתה יודע תענה, לא יודע אל תענה!

סך הכל שאלתי אם אפשרי מה שהראיתי או לא, ולמה לא?

 

למה כל אחד מנסה לתפוס פה את המקום של המנהלים? לא יודע אל תענה.

 

תודה רבה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אפשרי? הכל אפשרי .

כדאי ? אני לא חושב ... זה יכול לגרום לשריפת אחד הרמקולים לפי דעתי, במיוחד לטוויטר.

כמובן שלא ניסתי דבר כזה:lol: אז אולי חכה עוד טיפה לתגובה של מישהו אחר ...

ואל תרד על אנשים מהפורום סתם כי בא לך , אני גם חושב שלא חיפשת מספיק .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מה שאתה בעצם רוצה לעשות זה מעין BRIDGE כמו במגבר

אבל בעצם החיבור המינוס הוא כללי אז מה שיוצא זה שלא עשית כלום כאילו חיברת רמקול וטויטר במקביל וכך הורדת את ההתנגדות.

תנסה לחבר כך גם במקביל אבל אחרי הטויטר בטור תחבר קבל אלקטרוליטי בערך של 200 עד 300 מיליפארד כך תוריד מהטויטרים את הבס שנופל עליהם גם

פורסם

לפי האיור שלך יש לך טוויטר אחד מקדימה וטוויטר אחד מאחורה,או שאתה רוצה לחבר +אחד לרמקול הקידמי ו+ לרמקול האחורי, אולי תנסה להסביר יותר בבירור מה אתה רוצה לעשות כי לפי האיור לא מבינים פשוט.

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם

מנסיון, אם בטוויטרים יש קבל, אם לא תוסיף קבל... (אני לא זוכר כל כך איזה קיבולת צריך ב4 אום), ברגע שיש טוויטר זה לא מוריד את ההתנגדות ולא נעליים תבדוק ברב מודד את ההתנגדות ותראה... הסבר טכני לזה אין לי...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

×
×
  • תוכן חדש...