Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6682 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב הגראדים שהגיעו לאשקלון והאחרון שנחת בקצה הרחוב שלי התקבלה החלטה לעזוב את אשקלון.

 

הכיוון הוא גדרה או גן יבנה ואשמח לשמוע מהחברים כאן פרטים לגבי מערכות החינוך ושכונות מומלצות בישובים הנ"ל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אם אתה רוצה חינוך יסודי טוב, אתה יכול ללכת לקריית עקרון. גדלתי שם, ויש שם דווקא אחלה חינוך יסודי.

אם אתה רוצה חינוך תיכוני ועל תיכוני טוב, את הצריך כבר להגיע לאיזור י-ם. שם יש לך את בויאר.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

הבעיה היא שאני עובד באשקלון (ואמשיך לעבוד שם) ואשתי לפחות בתקופה הקרובה תמשיך לעבוד גם באשקלון. אני לא רוצה להתרחק יותר מידי כי צריך קרבה סבירה לילדות למקרה חירום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני חשבתי לעבור לאשקלון.

כמה שווה עכשיו וילה על החוף,100 ש"ח?

 

 

כמה נפילות ואתם כבר רוצים לעבור?

אנחנו לא זזנו מהבית בתל אביב במלחת המפרץ הראשונה אפילו שהינו מופגזים בצורה הרבה יותר רצינית.

אייל

פורסם
אני חשבתי לעבור לאשקלון.

כמה שווה עכשיו וילה על החוף,100 ש"ח?

 

 

כמה נפילות ואתם כבר רוצים לעבור?

אנחנו לא זזנו מהבית בתל אביב במלחת המפרץ הראשונה אפילו שהינו מופגזים בצורה הרבה יותר רצינית.

 

מספיק עם הציניות.

במלחמת המפרץ הראשונה לאן היית כבר יכול לזוז? לטימובקטו?

172

פורסם

את מלחמת המפרץ עברתי בראשון והטיל בר"ג השמיד את הבית של סבתא שלי (אני הייתי במילואים על גג עירית ת"א).

 

עם כל הכבוד במלחמת המפרץ הראשונה לאורך כל המלחמה כל המדינה לא חטפה את כמות הטילים ששדרות חוטפת ביום.

 

אם המצב הזה היה הולך להיות סיפור של חודש-חודשיים לא הייתי שוקל לעבור אבל לצערי זה לא המצב. כפי שזה נראה היום כנראה שזו מציאות שנצטרך ללמוד לחיות איתה ואין לי שום כוונה שהבנות שלי יצטרפו לשליש מתושבי שדרות שמוגדרים כנפגעי חרדה.

 

לגבי מחירי הנדל"ן תצטרך לחכות עוד לא מעט זמן לצניחה. תוך 4 שעות מרגע הפרסום ביד2 מכרתי את הבית במחיר שרציתי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אני חשבתי לעבור לאשקלון.

כמה שווה עכשיו וילה על החוף,100 ש"ח?

 

 

כמה נפילות ואתם כבר רוצים לעבור?

אנחנו לא זזנו מהבית בתל אביב במלחת המפרץ הראשונה אפילו שהינו מופגזים בצורה הרבה יותר רצינית.

 

 

הנה הדוגמא האולטימטיבית לתושב מדינת תל אביב המתועבת.

תחזור לשתות לאטהצ'ינו הפוך עם חלב דל ואל תנסה להבין דברים אמיתיים שקורים במדינה.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

עזוב, זה לא קשור ל"מדינת תל אביב".

 

אחרי שהוא יראה ילדים בגיל של הילדים שלו בהתקף היסטריה כשרובם משתינים במכנסיים מרוב פחד ואת ההורים שלהם טסים ממקומות העבודה שלהם כדי להגיע אל הילד המבוהל כמה שיותר מהר הוא ידבר אחרת.

 

אני עובד באשקלון ואין לי שום כוונה להעביר את העסק מכאן או להפסיק לעבוד פה. אני יכול להישאר ולהילחם פה עד טיפת דמי האחרונה אבל הבנות שלי מעל לכל.

 

בשדרות יש יותר משליש מהאוכלוסיה נפגעי חרדה ואם נפלח לפי גילאים אני בטוח שבגילאי הגן ובבית הספר היסודי יש יותר מחצי מהילדים שהם נפגעי חרדה. אני לא מוכן לקחת סיכון של פגיעה פיזית או נפשית בבנות שלי בעד שום הון שבעולם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמה שאתם נהנים להגיד שתל אביבים לא מבנים בכלום.

אנחנו חטפנו טילים הרבה יותר רצינים מעירק,בזמן שאתם ישנתם בשקט בלילה.

ושנה שעברה אני הפגזתי את לבנון,מסכן מי שהיה בצד שני.

 

החיים בשדרות באמת בלתי אפשריים,אבל אם נתחיל לברוח לא ישאר אף אחד במדינה הזאת.

אייל

פורסם

עם כל הכבוד - מי אתה בכלל שתשפוט אותו? יש לך ילדים לדאוג להם שאתה מתנהג ככה?

 

אם אתה כ"כ נגד זה שהוא יעזוב - אולי אתה תעבור לגור ברחוב שלו? שיהיה מי שיישאר שם? ובדרך תביא אתך את כל המשפחה - הורים סבים סבתות ונראה אותך מדבר כמו איזה גרינגו עם קוחונס בגודל של כדורסל.

 

תן לו את הכבוד הראוי לו ואל תתיימר להחליט בשביל הילדים שלו בעצמו.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

שי, יש כמה רמ"דים ביחידה (עוד מעט לשעבר) שלי שגרים בגן-יבנה.

רמ"דית אחת שיצא לי לנסוע איתה, גרה שם בשכונה יחסית חדשה. היא עברה לשם מאשקלון לפני 4 או 5 שנים.

היא גרה בבית פרטי, ולפי מה שהיא דיברה בזמנו עם המפקד שלי, היא מאוד מרוצה מהמעבר.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כמה שאתם נהנים להגיד שתל אביבים לא מבנים בכלום.

אנחנו חטפנו טילים הרבה יותר רצינים מעירק,בזמן שאתם ישנתם בשקט בלילה.

ושנה שעברה אני הפגזתי את לבנון,מסכן מי שהיה בצד שני.

 

החיים בשדרות באמת בלתי אפשריים,אבל אם נתחיל לברוח לא ישאר אף אחד במדינה הזאת.

 

אני עברתי את מלחמת המפרץ על כל טיליה כי גרתי במרכז ובלבנון חטפתי מספיק פצמ"רים כדי לא להתיחס לזה אבל ילדים זה סיפור אחר. עם כל הכבוד למלחמת המפרץ, שם ידענו שהטילים יגיעו רק בערב והיתנה לנו התראה מספקת כך שביום שגרת החיים נמשכת. אל תשכח שבמלחמת המפרץ היה ברור לכולם שהמצב זמני מאוד וכאן ברוטר לכולם שהמצב הולך להיות קבוע.

 

אין קשר בכלל לתל אביבי או תושב גוש קטיף אלא לאדם שצריך לדאוג לילדיו מול אדם בוגר ללא ילדים. רק כשתהיה אבא לילדים תבין את זה.

 

בקשר לבריחה או לא בריחה מי אתה שתחליט בשבילי שהילדות שלי צריכות להוות את חומת המגן שלך? אם אתה רוצה להיות חומת מגן אנושית לך לגור בשדרות ותן לאחד מהתושבים שם את ביתך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כדי להבהיר לאלה שחיים בבועה על מה מדובר עיינו בקובץ המצורף והביטו טוב על פני הילדים שם. עכשיו תכפילו את זה בממוצע של 5 פעמים ביום, את התוצאה ב 365 ואת זה ב 8. אני אחסוך לכם את החשבון ואגלה לכם שמדובר ב 14,600 פעמים שההבעה המבועתת הזו עלתה על פני הילדים האלה בשמונה השנים האחרונות.

 

עכשיו עם יד על הלב, מי מכם היה מוכן שהילד שלו יגדל ככה?

Shderot.pdf

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...