Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טל, 5 שנים עוד איכשהו יחזיק בתנאי שמחליפים פולי מנוע לפני כן+רצועת אביזרים.

120K ק"מ לא יחזיק ומי שכן החזיק לו אז הוא ממש בר מזל. זה שכתוב הוראות יצרן כל 120K לא אומר שזה מחזיק בפועל.

גם הפלאגים אמורים להחזיק 120K. ולמרות זאת, אני אישית לא מכיר אף אחד שהפלאגים החזיקו לו 120K.

 

אני לא חורץ דברים.

זה כמו שאומרים על הגרמניות שמחליפים טיימינג כל 3 שנים או 90,000 ק"מ.

גם אני ראיתי חגורות ששם הלכו לפני המועד המבוקש ומצד שני כאלה שהחזיקו גם אחרי.

 

האוטו נכנס לטיפול שנתי/לפי מד אוץ, ושם ידעו גם לעדכן אותך בקשר לשאר המכלולים, בהתאם לסדר הטיפולים הכרונולוגי.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
האוטו נכנס לטיפול שנתי/לפי מד אוץ, ושם ידעו גם לעדכן אותך בקשר לשאר המכלולים, בהתאם לסדר הטיפולים הכרונולוגי.

אם אני אסמוך על העידכונים שיתן לי מוסך רנו בקשר לטיפולים ברכב שלי, מצב הרכב שלי יהיה רע מאוד.

מספיק מבט קצר בספרות מקצועית ולאחר מכן מה נעשה בפועל במוסך, על מנת להבין שרמת המקצועיות נמוכה מאוד (אצל רנו לפחות).

Veni Vidi Vici

פורסם

ליאור, ובכל-זאת, את כותב פה דברים כאילו אתה מחליף את הרצועות ואת הפולי לבד בחנייה שלך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לפותח השירשור,

 

המחירון במכוניות הללו נמדד לפי כמה פרמטרים: יד, קילומטראז' , תוספות, שיפורים מיודים, מצב כללי של האוטו.

 

אם כל הרשומים מעלה במצב טוב , המחיר יכול להגיע בדר"כ עד 10 מעל המחירון המשוכלל של לוי יצחק פחות או יותר, תלוי באקזמפלר ובמצב השוק.

 

בכל מקרה הן שתיהן אחלה מכוניות, ואני במקומך הייתי הולך על הראשונה מבינהן שאני מוצא במצב טוב ובמחיר הוגן(דרך אגב לא אמרת מה התקציב שלך

 

נ.ב: מישהו העלה את זה פה אז הינה:

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

המשך להודעה הקודמת

 

בן

DSC01000.JPG

DSC00998.JPG

DSC00991.JPG

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

שלך?

היא ממש יפה מבפנים (יותר מהרנו לפי דעתי).

 

התקציב היה בסביבות 48 שזה 4 מעל מחירון של קליאו 2002 וחמש מעל מאיביזה.

 

 

אני מבין שאנשים לא מסכימים עם לוי יצחק.

צעניין אותי מה הסיבות שהוא רוצח להם תמחירים.

פורסם

כן- זה הפנים של הרכב שלו.

בתקציב הנ"ל תוכל למצוא מודל 01...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זאת ועוד, חשוב להגיד שבסכןם הזה אני לא בטוח כמה תמצא אקזמפלר שמור

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

הם לא :|

 

כשאתה רוכש קליאו ספורט אתה מקבל במקביל תעודת שמאי רכב המתמחה בענייני סחירות רכבים "מתקשרים"

 

המצטיינים שבהם עוברים לשלב גבוה יותר שלב "המיאטה"


×
×
  • תוכן חדש...