Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ibiza VS. clio b sport מה אתם הייתם בוחרים,ולמה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מודה ל"כוח סוס" על התגובה המפורטת!

 

אגב איפה אתה מטפל?

 

חשבתי שהקטע הזה של מעל המחירון קיים רק באיביזה.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יותר בכיוון של 7.2... :roll: (לפחות לפי נתוני היצרן שאני מכיר).

 

מדובר על נתוני יצרן.

דור שני 7.2 שניות.

דור ראשון 6.8 שניות.

 

גם ככה, אני לא מאמין שמישהו יכול להוציא מהרכב את הנתונים האלה :roll:

 

 

 

עריכה:

 

אני אישית מטפל בראשל"צ במרכזי ע"י סוכן ומכונאי שאני מכיר אישית.

שם, אני גם יורד לבקר את הרכב כל רבע שעה לערך ולפעמים בדברים מסובכים אפילו נשאר להסתכל,

ואם צריך גם עוזר.

זה הפדאנט שבי.

 

יש בעלי קליאו ספורט שמטפלים גם במנור בפ"ת.

גם שם הבנתי שיש מכונאי מעולה, והמלצות חמות על המקום בזמן האחרון.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

באופן כללי תשכח מהמילה מחירון ברכבי ספורט בדרך כלל , רכבים טובים ושמורים נסחרים מעל למחירון .

המחירון מהווה רק מחיר בסיסי לטווח מחירים , לוי יצחק פשוט קורע את המחירון של הרכבים הללו ולכן הם נסחרים מעל למחירון .

פורסם
אגב כוח סוס רשום בחתימה שלך שיש לך MK1 2001

 

אבל לפי ויקיפדייה אלה הם התאריכים

 

MK1 שרשום בחתימה שלי מהווה דור ראשון של רכבי קליאו ספורט מדור שני (משמע MK2).

רכבי הוא אכן רנו קליאו MK2 Phase 1, אך הדגם הספורט הראשון - MK1.

להוציא כמובן את ה-RSI ואת ה-'וויליאמס' ששייכות לדור הראשון המלא.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

הנתוני יצרן שאני זוכר ומכיר דיברו על 7.2 לדור ראשון ו 7.1 לדור שני...

 

(אני זוכר את זה בגלל חבר שהייתה לו MK1 ואמר שהיו חייבים "לשנות משהו" כדי להראות שהדור החדש יותר מהיר).

 

לא שזה כ-ז-ה משנה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

זה מה שאתר רנו פירסם באותה תקופה.

דווקא נתוני התאוצה של הדור השני ירדו עקב התוספות של הבקרות, השיכלולים והמשקל שעלה (בצורה מינימאלית).

עם זאת, נתוני המהירות הסופית גבוהים במקצת בדור השני.

 

אבל כמו שהזכרת, זה לא משנה כ"כ.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
המחירון של קליאו ספורט 2002 הוא 43?

 

 

איך זה הגיוני ש206XS בלי ג'אנטים אפילו! מודל 2001,המחירון שלה גבוהה ב4 אלף יותר מהקליאו?

 

 

יש פה היגיון?

 

בטח שיש היגיון! בגלל זה 206XS נמכרות במחיר מחירון רק אם הן מושלמות וקליאו ספורט נמכרות במחיר מחירון רק אם הן נסעו על הגג...

 

זה מה שאתר רנו פירסם באותה תקופה.

דווקא נתוני התאוצה של הדור השני ירדו עקב התוספות של הבקרות, השיכלולים והמשקל שעלה (בצורה מינימאלית).

עם זאת, נתוני המהירות הסופית גבוהים במקצת בדור השני.

 

אבל כמו שהזכרת, זה לא משנה כ"כ.

 

ל-MK2 יש גיר עם יחסי העברה ארוכים יותר, לכן היא איטית יותר במיאוץ ל-100 קמ"ש אבל מהירה יותר במהירות הסופית.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כמה תיקונים שלי בכחול:

 

סיאט איביזה 20VT

 

אינה צעקנית במיוחד. נבדלת בצורתה החיצונית מגרסת ה-1.6 המאובזרת ברביעיית ג'אנטים,

זוג מפלטים מניקל מאחור וגג-שמש (סאנרוף).

סן רוף זה הרכבה מקומית (די איכותית דווקא). אצלי למשל אין. ברוב המכוניות יש באמת וזה מוסיף כ 3500 ש"ח.

 

אמינה למדיי, חוץ מהחלפת קויילים דיי תדירה.

צריכת דלק ממוצעת של פחות מ-10 ק"מ לליטר.

מה??

לא מדובר פה בפאסאט אוטומטית, האיביזה קטנה וידנית, ומשייטת בסל"ד נמוך ושקט (100 קמ"ש = 2500 סל"ד), ובכלל מתפקדת מעולה בסל"ד ממש נמוך ולכן חסכוני.

אצלי, בחורף, זה 1:13 כשאני רוב הזמן מחוץ לעיר, 1:11 עם קצת סיבובים בעיר.

רק בנסיעה עם הרבה פקקים בעיר + מזגן + "להרביץ" מחוץ לעיר זה יורד ל 1:9.

 

בעד: מנוע מוגדש עם אפשרות להעלות להספקים גבוהים מאוד בעלויות נמוכות יחסית.

מנוע מהאמינים והמוכרים בעולם ששייך לקונצרנן פוולספאגן.

אמינה יחסית. מחיר טיפולים סביר (גרמנייה לכל דבר), עם זאת טיפולים תדירים יותר מהקליאו.

מהירה מאוד בקו ישר.

מאובזרת כראוי: כסאות ספורט, פנסי ערפל, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת ועוד שלל תוספות.

נגד: התנהגות. שלדת האיביזה אינה מותאמת להתנהגות ספורטיבית מלאה (אם בכלל), אם כי ניתנת לשיפור ע"י החלפת מכלולים.

לאיביזה יש אחיזה גבוהה בהחלט, והיא משנה כיוון הרבה יותר בחדות מרכב משפחתי.

עם זאת, מה שבאמת מחפיר כפי שאמרו פה, זה הקופצנות שלה וההגה הקל מדי שגורמים לה ממש לא "לשבת על הכביש".

קשה גם לזרוק זנב עם הרכב.

מינוס נוסף הוא שגם השיבושים בכביש מורגשים היטב. אחרי שתתרגל לאיביזה, המשפחתית של אבא פתאום תפנק אותך...

הבלמים לדעתי נושכים מיידית וטובים מאוד, ולא מתעייפים.

מחירי חלקים מקוריים.

צבע צהוב שיש כבר לכל אחד :wink:

אשכרה... אבל יש גם הרבה כסופות ויש כחול ואפילו אדום

.

 

 

עוד כמה דברים:

 

הקליאו באמת יותר חזקה מאיביזה סטנדרטית, ההבדל בינהן הוא שהקליאו פשוט ממשיכה למשוך עוד ועוד בסל"ד הגבוה.

 

מה שהנתונים לא יספרו זה שהאיביזה מרגישה איכותית יותר מבפנים, תא נוסעים שנשאר שלם ומוצק, עם מחשב דרך באור אדמדם, ובידוד רעשים טוב מאוד. הגיר חלק מאוד ובסך הכל הרכב נעים בנסיעה רגועה.

הקליאו בגיל הזה כבר קצת מזכירה פלסטיקים זולים ומשופשפים.

תגובת המנוע של הקליאו מיידית ובועטת, באיביזה כמובן יש טורבו ולכן זה לא כל כך מיידי, אבל המומנט באמת דוחף אותך מסל"ד ממש נמוך.

פורסם

בכלל האוטו הזה לא משהו באפס למאה - תנסה יותר הילוך שלישי 120 וצפונה עד 245 (!!) תענוג לגב ולאזניים

נתוני יצרן נלקחים עם 2 אנשים+מטען..לכן לא רלוונטי לצטט

לגבי MK2 היא מגיעה עם ג'אנט 16" בעוד שהMK1 מגיעה עם 15" - יחסי העברה שונים בגיר , ESP

מבלי לבלבל אותך - ישנו גם PHASE1 ו PHASE 2 תחת ה MK1 - מתבטא בשינויים מזעריים כמו SHIFT LIGHT ושטויות כאלה - לא משהו ששווה להתעכב עליו.

לגבי צריכת דלק בסביבות 1\11 ואל תשכח ביטוח נמוך מאוד.

טיפולים:(אפשר לרכוש חלקים בנפרד ולחסוך הון!)

4 פלאגים 900 שקל

קלאץ - סביבות ה4 ללא עבודה

טיימיניג מלא בסביבות ה.9K

חשובה מאוד הסטוריית טיפולים או קנייה ממישהו שמבין את צרכיו של הרכב כמו דלק 98 ושמן סינטטי מלא,טיפולים לא בזמנים שרנו ממליצים ועוד.

 

רוי

פורסם

עוד כמה דברים:

 

הקליאו באמת יותר חזקה מאיביזה סטנדרטית, ההבדל בינהן הוא שהקליאו פשוט ממשיכה למשוך עוד ועוד בסל"ד הגבוה.

 

מה שהנתונים לא יספרו זה שהאיביזה מרגישה איכותית יותר מבפנים, תא נוסעים שנשאר שלם ומוצק, עם מחשב דרך באור אדמדם, ובידוד רעשים טוב מאוד. הגיר חלק מאוד ובסך הכל הרכב נעים בנסיעה רגועה.

הקליאו בגיל הזה כבר קצת מזכירה פלסטיקים זולים ומשופשפים.

תגובת המנוע של הקליאו מיידית ובועטת, באיביזה כמובן יש טורבו ולכן זה לא כל כך מיידי, אבל המומנט באמת דוחף אותך מסל"ד ממש נמוך.

 

 

  • שחכת שמחשב הדרך ומסך בקרת האקלים בכלל נוטה להשתגע. מקרה מאוד תדיר, אצל הרבה מבעלי האיביזות זה קרה.
  • שכחת שלאביזות יש קונסולה עם מערכת מובנית, שכדי להחליף/לשדרג אותה צריך להפוך חצי רכב, והלמצי מיקומים חדשים.
  • "תא נוסעים שנשאר שלם ומוצק" - ידיות הרכב והקונסולה מסביב לא מעידה על כך. מה גם, שגם האיביזה רכב קשיח מאוד ועם הזמן מתגלים קירקושים כאלה ואחרים.
  • גם ידיות הכסא לא שורדות לרוב.
  • וגם קליפסים כאלה ואחרים שיצא לי לראות בזמנו באיביזות שחיפשתי לא שרדו.

בקיצור, אם מחפשים דברים שליליים - תמיד מוצאים!

ונכון שמה שרשמתי לא תקף לכל האיביזות אשר הן, אבל אל תהפוך דבר טוב (סביר +) לדבר הכי טוב שיש.

האיביזה היא עדיין לא גולף/לאון/אודי עם איכות החלקים המשובחת יותר.

 

לגבי הקליאו אני מסכים, אבל התא נוסעים מתבטא באיכויות אחרות.

איכות הפלסטיקה אומנם ירודה, אך ישנם דברים אחרים המחפים על כך.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
טיימיניג מלא בסביבות ה.9K

רוי

 

כשאתה כותב טיימינג מלא הוא הכניס פנימה מותחן של רצועת אביזרים ועוד גלגלות שלא מחליפים בד"כ, אז חבל סתם להבהיל אנשים. בסוף המחירון יפול :-)

 

טיימינג בלבד עולה כ-3000 ש"ח במוסך מורשה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אבל לרוב לא עושים רק טיימינג ולכן יש לקחת בחשבון את מה שהוא כתב ,מי שכבר עושה טיימינג (לראשונה) בקליאו לא עושה רק טיימינג ולכן המחיר גבוה מ3000ש"ח.

 

1000 הודעות

פורסם
אבל לרוב לא עושים רק טיימינג ולכן יש לקחת בחשבון את מה שהוא כתב ,מי שכבר עושה טיימינג (לראשונה) בקליאו לא עושה רק טיימינג ולכן המחיר גבוה מ3000ש"ח.

 

1000 הודעות

 

כן, אבל כשבאים להשוות בין עלויות אחזקה של רכב X לרכב Y, לא עושים זאת ע"י השוואת תפוחים לתפוזים אלא ע"י השוואת תפוחים לתפוחים.

 

לכן, כשמדברים על עלות החלפת טיימינג המחיר הוא כ-3000 ש"ח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

  • שכחת שלאביזות יש קונסולה עם מערכת מובנית, שכדי להחליף/לשדרג אותה צריך להפוך חצי רכב, והלמצי מיקומים חדשים.

טל מה זאת אומרת?

כדי להתקין רדיו דיסק באיביזה מה צריך לעשות?


×
×
  • תוכן חדש...